Prijsvraag Sights and Sounds

Started by Vincent, January 17, 2009, 20:22:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NeoPhix

Quote from: Enno on February  2, 2009, 22:04:18
De lastige vraag inderdaad fout. JC heeft een hekel aan een hele hoop merken  :(

Maar niet zoveel Britse  ;)

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

neverywhere

#27
Bliksems. Alle antwoorden goed en weer niks gewonnen....moet ik toch naar de winkel om zo,n kabel te kopen. Weet u wel wat die krengen kosten? Grrrrrr
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

dijle

Gefeliciteerd aan NeoPhix.

Ik moet zeggen dat ik vooral de Guy Ritchie vraag lastig vond.  Toch wat tijd gestoken in het lezen van de samenvattingen van zijn verschillende films. (Tussendoor ook nog even naar "Star" gekeken: best wel grappig  :))

ivo1986

#29
Quote from: Enno on February  2, 2009, 22:04:18
De lastige vraag inderdaad fout. JC heeft een hekel aan een hele hoop merken  :(

Het stond op de wiki-pagina van Jeremy.

Ik vroeg me nog af of je die korte film Hard Case had moeten vermelden.

Gefeliciteerd Neo.

DB628

En zijn nieuwste film in 2009 --> Sherlock Holmes?

Sullivan

NeoPhix, gefeliciteerd.

Was leuk om mee te doen. Dit waren mijn antwoorden en dus terecht niet gewonnen. ;)

1. The Hard Case, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Snatch, Revolver & RocknRolla. Sherlock Holmes en The Gamekeeper worden ook door Guy Ritchie geregiseerd, maar zijn nog niet uit of nog in de maak.
2. Mini
3. B&W Nautilus 800D en HTM1
4. John Cleese

mvg,
Frank

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

astrobart

ik was gewoon snatch vergeten te vermelden :'(

musfed

Ik had Morgan als antwoord op de derde vraag. Daar heeft JC ook een hekel aan (volgens mij, weer heerlijk afgekraakt in de herhaling van Top Gear afgelopen zondag) maar wist de favoriete auto van de eigenaar van S&S niet...
Dutch & Dutch 8c's

astrobart


bokkes

Quote from: NeoPhix on February  2, 2009, 22:06:31
Maar niet zoveel Britse  ;)

Toch klopt het niet , want Rover is Chinees  ;)   ( en de mini is van BMW of staat dat voor Britisch Motor Wagon  ;D )
Heb overigens niet meegedaan hoor.
bokkes

Nahpets

Quote from: bokkes on February  6, 2009, 07:42:46
Toch klopt het niet , want Rover is Chinees  ;) 

Ach, in dezelfde redenatie kun je dan stellen dat Opel en Mercedes Amerikaans zijn, Nissan Frans, Renault Japans en ga zo nog maar een half uurtje verder.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

neverywhere

Op wikipedia staat bij clarkson dat hij een afkeer heeft van Vauxhal en rover. En aangezien ik mij niet kan voorstellen dat er ook maar iemand op deze planeet vauxhal als favoriete auto heeft moest de favoriet van de sight&sound wel een rover zijn.

In een ver verleden een tijdje rondgecrost in een Rover sd1 2600. Leuke auto maar had de vervelende gewoonde dat zodra je boven de 170 kwam de achterklep spontaan openging en wagenwijd open bleef staan .
Remt toch wat af zo'n achterklep.
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

beunky

En Rover natuurlijk heel trots in de advertenties: de sd1 2600 heeft een snelheidsafhankelijke, zelfregulerende spoiler...
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"