tv programma topverkopers. Wat een kneuzen zeg....

Started by Tube-freak, January 15, 2009, 10:05:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tube-freak

Hebben jullie dat programma topverkopers wel eens gezien.  Dat is bij de KRO.
http://www.topverkopers.kro.nl/

De bedoeling is om zo goed mogelijk te verkopen.  Sommige kandidaten zijn echter van mening dat ze hun collegas zo goed mogelijk moeten "maten-naaien" om er zelf beter van te worden. Ik wist dat dit soort mensen bestonden, maar dit is toch wel de overtreffende trap.

Als je wil zien hoe verneukt deze maatschappij in elkaar zit kijk dan vooral naar dit programma en je weet hoe het komt.
http://www.topverkopers.kro.nl/

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Staaled

#1
Ik heb inderdaad met verbazing zitten kijken.
Ongelooflijk. :crazy:

Ken iets dergelijks al van de BBC, "The apprentice".
Daar was het doel een baan bij Sir Alan Sugar te verkrijgen en deze was dan ook degene die beoordeelde
en bepaalde wie afviel.
Dus niet helemaal de opzet van dit KRO misbaksel maar het ging er uiteindelijk wel om wie de beste verkoper was.

Het verschil is duizelingwekkend.
Daar een keihard gevecht, maar fair en vol klasse.
Hier achterbaks, lomp,incompetent, geen respect, schofferend naar klanten. "A total disgrace". >:(

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

astrobart


Sonic Circle

De eerste uitzending een paar weken geleden was al tenenkrommend. Zo te horen wordt het er niet beter op.

celerontje

Ik ga nu maar eens de 2de aflevering bekijken, over elektronica verkopen, dan zet ik hier enkele schandalige verkooppraatjes neer!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

WickedGame

Quote from: celerontje on January 15, 2009, 12:44:48
Ik ga nu maar eens de 2de aflevering bekijken, over elektronica verkopen, dan zet ik hier enkele schandalige verkooppraatjes neer!

"Ik heb hem zelf ook  ;D"

celerontje

Moet je zeggen:
U bent zeker miljonair, als u het hele assortiment thuis heeft staan! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Inderdaad, ''wat een kneuzen zeg''
Arrogant bovenal, maar technisch gezien:
Verkoper geeft een onnozele uitleg over HD ''er zijn nog heel weinig DVD's voor'' ooit van Blu-ray gehoord misschien?
Allemaal mensen die zo'n grote flatscreen voor een prikkie willen... maar goed beeld zullen ze niet krijgen...
Die verkopers weten niet eens het verschil tussen HD-ready en FullHD, zucht zucht zucht....
Gelukkig hebben we hier goede bedrijven op 't forum, want dit zooitje ongeregeld ZAL IK NOOIT iets van kopen.
Bah... :devil:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Tube-freak

Wat ik nu ook niet helemaal begrijp dat ze dan gewoon voor de camera gaan zeggen dat ze een klant een loer hebben gedraait of gelogen hebben of wat dan ook.  Wat moeten die mensen wel denken die dit programma terug kijken als ze zo genaait zijn.

Wat een losers zeg.  Je kan het programma beter de grootse loser van nederland noemen.  Die paar dames die mee doen zijn overigens nog wel redelijk normaal.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

roland p

Quote from: Tube-freak on January 15, 2009, 14:50:39
Wat ik nu ook niet helemaal begrijp dat ze dan gewoon voor de camera gaan zeggen dat ze een klant een loer hebben gedraait of gelogen hebben of wat dan ook.  Wat moeten die mensen wel denken die dit programma terug kijken als ze zo genaait zijn.
Heb je dat in het filmpje gezien? Tijdcode?
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

astrobart

zedoen niks anders de hele uitzending door.
Ik had er anders nooit naar gekeken maar nu zit ik te wachten op de volgende aflevering hehe.
Het is net een voorronde van idols, das wel leuk, die shows met de "goede" performers vinnik geen moer aan.

Raphie

#11
dit is toch gewoon hedendaagde oprij TV? als het maar "controversieel" is en tegen de haren instrijkt.... heb het nog niet gezien, maar valt voor mij nu al in de categorie dom "Sjonnie en Anita" vermaak, zonde om je tijd aan te besteden. alleen die irritante kopjes van die callcenter jojo's al. dat zijn toch geen "topverkopers" dat zijn geflopte VMBOérs / stagiares en minimum wage MediaMarkt medewerkers...... topverkopers..... phhh......
JBL PRX Power!

astrobart

maar het zo leuk dat ze echt denken iets anders te zijn.

celerontje

Quote from: Tube-freak on January 15, 2009, 14:50:39
Wat ik nu ook niet helemaal begrijp dat ze dan gewoon voor de camera gaan zeggen dat ze een klant een loer hebben gedraait of gelogen hebben of wat dan ook.  Wat moeten die mensen wel denken die dit programma terug kijken als ze zo genaait zijn.

Wat een losers zeg.  Je kan het programma beter de grootse loser van nederland noemen.  Die paar dames die mee doen zijn overigens nog wel redelijk normaal.
Bij de gemiddelde elektronica keten wordt je soieso genaaid, denk maar aan de felle kleurtjes, zogenaamde kortingen etc.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

WickedGame

Quote from: Audiofilé on January 15, 2009, 15:22:35
dit is toch gewoon hedendaagde oprij TV? als het maar "controversieel" is en tegen de haren instrijkt.... heb het nog niet gezien, maar valt voor mij nu al in de categorie dom "Sjonnie en Anita" vermaak, zonde om je tijd aan te besteden. alleen die irritante kopjes van die callcenter jojo's al. dat zijn toch geen "topverkopers" dat zijn geflopte VMBOérs / stagiares en minimum wage MediaMarkt medewerkers...... topverkopers..... phhh......

En bedankt he!  :P

Tube-freak

Sjnonnie en anita kijken volgens mij alleen maar naar SBS 6.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Raphie

Quote from: Tube-freak on January 15, 2009, 16:37:14
Sjnonnie en anita kijken volgens mij alleen maar naar SBS 6.
iedereen is op zoek naar kijkcijfers......
JBL PRX Power!

Tube-freak

Die Jort Kelder presenteert het anders wel leuk.   
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

WickedGame

Quote from: Tube-freak on January 20, 2009, 09:11:58
Die Jort Kelder presenteert het anders wel leuk.   

Daar ben ik het wel mee eens, vind uberhaupt ook zijn andere programma van "Bij ons in de PC" ook wel leuk gepresenteerd. Communcatief is die in iedergeval wel sterk.

Wat betreft het programma, heb het even zitten kijken met die aflevering van electronica verkoop. Echt heel tenenkrommend hoe slecht dit was. Ik deel dan ook de mening niet van die "verkoop guru" dat je alles kan verkopen zonder er ook maar iets vanaf te weten. Nou ja in het programma kwam dat pijnlijk naar voren. Want hij veronderstelde dat iemand naar de winkel komt altijd voor onderzoek heeft gepleegd... dit is helaas niet altijd het geval. En dan ga je op je bek.

Wel grappig programma om te zien, en zeker omdat ik ook "verkoper" ben en mijzelf er niet in kan matchen  :P