2021 - hoeveel verschil zit er nog tussen tv’s?

Started by VlisChris, January 20, 2021, 22:29:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

donaldk

Electroworld en inmiddels ingevoegde zusterketen werden door Panasonic gebruikt om de laatste serie 42" XGA plasma's uit te verkopen bij introductie, dus €397,-. Bij dat soort acties gewoon via de webshop bestellen en geleverd/bezorgt door winkel uit de regio. We hadden aan de ene kant een Electroworld, maar die was al uitverkocht en aan de andere kant de andere keten en die had nog op de website staan. Moesten bleek later week extra wachten, want zoiets loopt wel en eerste batch bleek op, wachten op nieuwe voorraad.

Expert stuurt per post ten minste de kleinere dingen, bleek, maar volgens website via lokale winkel. Op bon stond echter een winkel helemaal in Bodegraven,kon net zo goed andere kant van 't land zijn.Terwijl er 5 kilometer verderop een Expert winkel zit. Jaarlijkse 20% korting actie. Op A-merk patatpannen zit meestal geen of weinig korting, dus zelfs al zijn ze 10% duurder dan zijn ze alsnog goedkoopste. 78,76 voor mijn 4L 3200W Fritelletje. Hopelijk gaat ie net als de ouwe weer een dikke 20 jaar mee. En het werkt zo veel lekkerder met voldoende vermogen, 2300W was niks, iedere keer terug naar de bank of stoel om te wachten tot hij weer op temperatuur was. En Expert had grootste deel van assortiment, alleen duurste kon niet geleverd worden, achteraf maar goed ook, lekker 40+ euro in de zak gehouden.

Buiten de acties om ongetwijfeld duurder en dan weet ik niet of het extra geld leidt tot extra service, zal per winkel verschillen, verwacht ik. Wij hadden altijd goede ervaring met lokale EP, mijn moeder kocht daar al haar (miele) stofzuigers altijd tijdens uitverkoop/kortingsperiode, maar die winkel bestaat al lang niet meer, doen alleen nog maar electra vanaf industrie terreintje.





jazzy

Quote from: Martijn90 on February 11, 2021, 07:06:48
De KD65X8505C is een LCD tv, niet OLED ;) Smart functie zou nog moeten werken voor Netflix en andere standaard apps. Geen idee of Kodi daarbij hoort.
Deze quote toch nog maar een keer aanhalen. Ik heb vandaag een (bijna) twee jaar oude Sony KD-65XF9005 van een forumlid overgenomen. Geen OLED maar wel een redelijk toptoestel van de 2018-generatie. Hikte toch wel behoorlijk tegen de hoge prijs aan als je én Sony, én OLED en ook nog eens 65" wilt.

Eerste indruk met 4k materiaal: woooohoooooo!!! Scherp, heldere indringende kleuren, licht is licht en zwart is keurig zwart. Echt een enorme stap vooruit tov. de Loewe Individual in 47" die we hadden. Android TV werkt niet onaardig, al duurt het af en toe seconden voordat je een reactie krijgt nadat je op een toets gedrukt hebt. Precies was ik in de reviews al gelezen had, blijkbaar een eigenschap van deze tv.

Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40

VlisChris

Vind je dat niet gruwelijk storend, die vertraging?

Ik zou het liefst hebben dat tv's mijn gedachte kunnen lezen zodat ze lekker snel reageren :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Martijnst1990

Quote from: jazzy on February 23, 2021, 22:45:37
Deze quote toch nog maar een keer aanhalen. Ik heb vandaag een (bijna) twee jaar oude Sony KD-65XF9005 van een forumlid overgenomen. Geen OLED maar wel een redelijk toptoestel van de 2018-generatie. Hikte toch wel behoorlijk tegen de hoge prijs aan als je én Sony, én OLED en ook nog eens 65" wilt.

Eerste indruk met 4k materiaal: woooohoooooo!!! Scherp, heldere indringende kleuren, licht is licht en zwart is keurig zwart. Echt een enorme stap vooruit tov. de Loewe Individual in 47" die we hadden. Android TV werkt niet onaardig, al duurt het af en toe seconden voordat je een reactie krijgt nadat je op een toets gedrukt hebt. Precies was ik in de reviews al gelezen had, blijkbaar een eigenschap van deze tv.
Gefeliciteerd! De 65" OLED tv's zijn sterk in prijs gedaald de laatste jaren, maar het blijft gewoon een flinke som geld natuurlijk. Veel plezier met je tv!
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

HereIsTom

Quote from: VlisChris on February 23, 2021, 23:10:53
Vind je dat niet gruwelijk storend, die vertraging?

Ik zou het liefst hebben dat tv's mijn gedachte kunnen lezen zodat ze lekker snel reageren :D

Gelukkig geen last van met mijn Sony A89, deze reageert direct.
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

jazzy

Quote from: VlisChris on February 23, 2021, 23:10:53
Vind je dat niet gruwelijk storend, die vertraging?
Het is niet constant gelukkig, dus voor mij prima te doen.
Woonkamer: Yamaha RX-V4A - B&W DM630 - B&W HTM62 - Canare 4S11 - Quad L-series 12" sub - Sony KD-65XF9005
Kantoor: Edifier S2000 Pro - Rega P3-24 - Pro-Ject Phono Box S2 - QED Reference Audio 40