Epson TW700

Started by erix_rotterdam, January 9, 2009, 10:13:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

erix_rotterdam

Hoi
Vorige week, rond oud/nieuw, is mijn zeer gewaardeerde Epson TW 700 gestolen. Ook hebben ze mijn NAD receiver, Pioneer dvdspeler en het Beamax projectiescherm meegenomen. Die laatste is dus gewoon van de muur geschroefd.
Daar bleef het niet bij: ook 2 laptops, een Sony PD-150 videocamera, mijn fiets en nog veel meer.
Nog veel erger: ook het grootste deel van mijn dvd's is weg. Ik schat zo'n 650-700. De titels tot Boogie Nights zijn niet weg, want die stonden op de bovenste plank. Daar konden ze niet bij...
Ben er echt kapot van  :(
Wie weet komen jullie ergens een aanbod tegen van al deze of een deel van deze dvd's. Er zitten veel imports bij (meestal zonder subs), een serie Criterions, en een deel is ook niet meer te kriigen.
Ik houd marktplaats.nl ook al in de gaten, maar wellicht zijn ze niet zo stom om ze daar aan te bieden.
Kijk op:
http://erik.moonfield.nl/list.php
en een korte versie
http://erik.moonfield.nl/list_short.php


Het serienummer van de Epson heb ik op de doos gevonden:
V11H244040LW

Groet
Erik

hoekie

Verschrikkelijk!
Waar halen ze de gore moed vandaan andermans spullen te stelen.

Hopelijk goed verzekerd, ik zal mijn ogen open houden.

troje

Hoi, allereerst vervelend dat je dit overkomen is. Het serienummer staat inderdaad op de doos, maar is niet het nummer dat je noemt in je post. Dat is het artikelnummer. Het serienummer bestaat uit 11 karakters en begint meestal met een serie van 4 letters.


denoontje

baaaaaaaaaaaaalen


houd ook dvd forum etc in de gaten

DVDGuy

Dat is balen zeg; sterkte  :confused:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

erix_rotterdam

#5
Hi
Bedankt voor het meeleven  :smile:
Ik heb op de doos naar de 11 karakter combi gezocht. Die blijkt er wel te zijn maar van de sticker is een deel weg.
Volgens mij staat er dit:
IBBE771178I
of
IBB5771178I
of
IRR5771178I

Ik kan anders bij ITC vragen of zij 'm ook nog in de administratie hebben.

Gr
erik

squeek

damn dude, dat is echt rot voor je. ik ben zelf ook altijd bang dat het bij mij ook zou gebeuren. sterkte alvast!

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

ksi

Jeetje dat is echt niet best, het gore lef ook om ook nog gewoon je scherm eraf te schroeven!? Ongelovelijk

Tube-freak

Dit is niet grappig meer....   Het is misschien een idee om de serie nummers (als je die gegevens nog hebt) door te geven aan de importeurs, die dan op hun beurt weer de dealers kunnen informeren of iets dergelijks.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

jurriaan

Kl*te :devil:

De schrale, erg schrale troost, is dat de verzekering een deel/ het geheel vergoed?

Bizar dat zelfs het scherm van de muur is geschroefd.

En kwam oom  :police: nog langs of is online aangifte doen het maximaal haalbare.. :wacko: