Ervaring Parrot mki9200?

Started by aMUSEd, January 6, 2009, 22:26:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

aMUSEd

Heeft iemand ervaring met de mki9200 van Parrot?
Ik overweeg het apparaat voor in m'n auto.
Het apparaat kan muziek afspelen over de autoluidsprekers van verschillende bronnen (via bluetooth, ipod, lijn in en usb).
Ik vraag me af hoe de geluidskwaliteit is en of de funsties handig/goed werken.

tony tak

Hallo,

Ervaring met de Parrot MKi-9200.

Hmm... enorm veel.

1. Problemen met het koppelen van de afstandsbediening.
2. Veel software bugs met betrekking tot het afspelen van mp3.
    Zowel via USB als iPhone.
3. Geeft een vervormd signaal op de lijnuitgang.
    Je kunt dit apparaat aansluiten op een aux ingang van je autoradio, maar de geluidskwaliteit is dan een drama.

Als je het laat spelen over het eigen vermogen van de Carkit is er niks aan de hand, maar dan heb je de processor
niet in gebruik van je geluidssysteem van de auto.

Ik heb de carkit nu sinds begin november en hij wordt steeds beter. Er zijn ondertussen 3 software updates geweest.


Verder heb ik het probleem dat ik heel slecht verstaanbaar ben voor degene aan de andere kant van het gesprek.
Ik weet alleen nog niet waar dit door komt. Kunnen 3 dingen zijn... De carkit, mijn iPhone of de auto.

Ik heb al verschillende carkits in de auto gehad met verschillende telefoons, maar ik heb altijd het idee gehad
dat ik slecht te verstaan was, maar bij deze MKi-9200 slaat dat echt alles.


Conlusie. Ik heb me laten verleiden door de functies van dit apparaat, maar door de vele software bugs heeft ie me
tot nu toe alleen maar geld gekost en ellende gebracht.

Cijfer... 3


Vriendelijke groet

Tony Tak

Home Perfection
Bergen op Zoom
06 13930202
Pioneer VSA-AX10Ai-S, Pioneer DV-868AVi-S, Sanyo PLV-Z4,
Sony 50A11E, B&W 603S3 fronts, B&W LCR60S3 center, B&W 602.5S3 surround, B&W 602.5S3 surround back,
B&W ASW650S3 subwoofer PS3

aMUSEd

Oja, dit bericht stond nog open.. :)

Bedankt voor de informatie. Ik heb het apparaat in mijn auto in laten bouwen en speel er nu bijna 2 maanden mee.
De parrot staat niet via de lijnuitgang op de autoradio maar speelt via z'n eigen versterker.
Omdat ik de parrot niet zo mooi vind klinken als de autoradio wilde ik deze nog wel een keer via de lijnuitgang aansluiten maar na jouw bericht zie ik daar maar vanaf. Ik speel overigens af van een usbstick en heb geen problemen met de verstaanbaarheid aan de andere kant (Sony Ericsson W910).

De bediening vind ik niet echt vlot en handig dus speel meestal maar random af (shuffle) dus hoef niet zo vaak te zoeken.
Alles bij elkaar ben ik redelijk tevreden.. een 6,5 ;)