bij mediamarkt wie help??????

Started by daantje11, January 6, 2009, 20:38:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

daantje11

hallo,
Evem jullie advies graag, ik kan bij mediamarkt een marantz boston acoustics top hifi set kopen.
Nou heb ik een pioneer surround systeem maar is al heel oud, en was gaan kijken voor een harman en kardon setje, maar toen even de marrantz geluisterd,maar is toch echt veel verschil.
Nu is mijn vraag, is dat wat voor bij mij pioneer plasma om een beetje muziek en tv en af en toe een dvdtje te kijken?
Alvast bedankt :thumbs-up:

daantje11

Het gaat om de marantz boston acoustics top hifi set kwam er niet op

remon123

Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

daantje11

kon het kopen voor 1099,maar met praten hoop ik er nog wat af te kunnen krijgen

Ghosty J

#4
Marantz is gewoon een goed merk. speakers ken ik niet.
maar nu vraag ik me af hoe de opstelling stond die jij hebt geluisterd ?
waar stond bv de sub op oorhoogte zoals de meeste setjes staan bij de MM dan klinkt de sub wel leuk maar straks staat de sub in een grote woonkamer en dan klinkt minder hij een heel stuk minder... :)

klein linkje
http://www.bestekeus.nl/product_info-n-Marantz_Boston_Acoustics_TOP_HIFI_SET-pId-902-mId-1729.html
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

daantje11

ja op oorhoogte, maar je hoorde wel het verschil al met de harman en kardon veel duidelijker en helder geluid, en hij zij ook dat de versterker van marantz beter was.

daantje11

ja klopt zon setje was het ongeveer

WickedGame

Hmm welke MM bied deze set aan?

Weet dat Utrecht de Marantz SR5002 en DV4001 in combo met de KEF KHT2005.3 heeft staan. Ken helaas Boston Acoustics niet goed, maar van KEF heb ik wel een hoge pet. En qua budget gelijk...

daantje11

arnhem en in utrecht kun je die online bekijken of hoe heet die zaak.

WickedGame

Quote from: daantje11 on January  6, 2009, 20:58:00
arnhem en in utrecht kun je die online bekijken of hoe heet die zaak.

MM Utrecht heeft die zaak ;)

Zal even je de moeite besparen en de plaatjes posten:







Dacht dat de speakers zwart en zilver te kiezen was.

daantje11

de dv 4003 pro was het hier in arnhem,maar de versterker weet ik niet

daantje11

En het gaat mij erom dat het in ieder geval beter is, dan de set van harman en kardon of niet?

Ghosty J

#12
het gaat er niet om wat beter is maar wat jij mooier vind klinken!
een HK146 klinkt natuurlijk minder goed als een HK 354 ;)
weet je nog welke HK je hebt geluisterd?
ik zou misschien in jou geval gaan voor Marantz en KEF dit omdat ik deze merken wel ken!
tip stel het kopen uit tot volgende week ga ook eens andere zaken langs zoals smits je woont toch in arnhem ?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

daantje11

Ik ga vandaag of morgen naar smits en naar nog wat zaakjes, ik laat het wel weten wat het geworden is.
In ieder geval bedankt allemaal

jslaman

Heb zelf ook een marantz receiver en de befaamde kef eitjes. Moet zeggen dat ik positief verrast was toen ik ze voor het eerst aangesloten had. Heb de harman kardon setjes alleen in de MM gehoord dus kan geen eerlijk vergelijk maken tussen deze setjes. Mijn voorkeur zou echter naar de combinatie Marantz & Kef speakers uitgaan.

daantje11

Maar er zitten boston speakers bij, weten jullie daar wat van??
Maar ga toch eerst even luisteren, hoor.

jslaman

Sorry over die boston speaker kan ik je niets vertellen. Heb ze nog nooit gehoord.

daantje11

nou het is de marantz dvd speler 4005 en de marantz 5003 en de harman kardon 11 ofzoiets, maar nu is het zo moeilijk in te stellen.
Heb nu wel geluid via de boxen als ik de tv en de sateliet aan zet, maar als ik de dvd wil gebruiken dan krijg ik op een andere ingang het geluid ,wat een moeilijk gedoe zeg.

wim bruins

#18

Boston is vooral bekend door zijn high-end auto luidsprekers.
Ze maken goed spul ook gewone speakers.

wim

audiofreak1

Met boston is niets mis mee, heb vandaag de 240 beluisterd en was erg verrast door de enorme helderheid. De importeur van Boston is overigens Marantz. Prima spul dus :exclamation:
Marantz PM15, Marantz SA15, Marantz ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondback & Sidewinder, Hyperwire silverline speakerkabel