Nieuwe tour AMSTERDAM eo 24 Feb. VOL

Started by J.A.F._Doorhof, January 5, 2009, 10:44:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Hieronder kunt u zich inschrijven voor de nieuwe tour Amsterdam
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Stylist

Frank,

Hierbij wil ik mij graag inschrijven. TV is een pioneer 508xd met ruimschoots genoeg uren op de teller. Mijn woonplaats ligt in de gemeente Haarlemmermeer.

Gr
Cees
Pioneer 508xd - Denon 3808, 2500BT - B&W XT4, XTC, 601S3 - Rel Quake II - Pioneer DVR-545HS - Samsung DCB-H360RS

jasper Vosbergen

Ik wil me graag inschrijven voor de nieuwe tour in de omgeving van Amsterdam.

Met vriendelijke groet,

Jasper Vosbergen

astrobart


J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Donjay

#5
Ik heb net een huis gekocht en ga rond half februari een Samsung LE46A656 kopen en zou dan ook graag die ISF calibratie op mijn televisie willen uitvoeren. Als jullie dan met die tour in omgeving amsterdam zijn ben ik wel geinteresseerd. Dan geef ik me bij deze op. Aanschaf TV rond 20 Februari.

Moet ik dan eerst 200 uur wachten voordat ik uiteindelijk laat calibreren..??

Groetjes Johnny,

J.A.F._Doorhof

We adviseren 200 uur te wachten met de calibratie inderdaad.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

EdoE


W. Bouma

Ik zou mij graag willen aanmelden voor een tour. Het is min-of-meer in de buurt van Amsterdam, namelijk in Castricum. Ik heb je er reeds een mail over gestuurd.

Het betreft een Panasonic plasma, de 42PZ85(E), welke volgens mij zowel in de groen,- als de rood-coordinaten moet worden aangepast (blauw is min-of-meer goed, maar kan net dat tikkie beter ... als je dan toch bezig bent ;) ).

Laat me graag weten of en wanneer dit dan kan, want ook ik moet er tijd voor vrij maken (lees: vrij zijn van werk ;) )

J.A.F._Doorhof

U krijgt automatisch een mailtje als de datum van de tour gepland is.
Meestal bij 3-4 deelnemers.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

W.Bouma


MikelV

Bij deze wil ik mij ook inschrijven voor deze tour. Betreft een Panasonic 42-PZ85 in Haarlem.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Ruud Meijer

Frank,

Heb afgelopen week de Panasonic TH-42PZ800E aangeschaft.
Wil mij graag inschrijven voor deze Tour (zie dat je al de Haarlemmermeer aandoet) voor calibreren.
Vier jaar geleden ben je ook al bij me langs geweest voor calibraties.

Hoor graag van je.

Groetjes

W. Bouma

Ik ben ingeschreven voor deze tour, maar wil voor de zekerheid toch nog iets vragen;

Hoe gaat eea nou in zijn werk ? Ik weet dat je de 24e a.s. langskomt, maar moeten wij nog een nadere tijdsafspraak maken, of bel je op wanneer je op weg bent omdat je eea niet goed kan inschatten (tijd voor werk, afstanden, verkeer wat tegen zit ofzo) ?  Want op zich moet ik een vrije dag van mijn werk nemen om thuis te kunnen zijn de 24e. Dus vandaar dat ik graag een beetje vooraf zou willen kunnen inschatten wanneer ik er echt moet zijn ;)

J.A.F._Doorhof

Als de klant zijn adres heeft doorgegeven dan kom ik in ieder geval op die dag.
Tijden zijn in dat soort regios echter niet te geven, soms zit alles mee en het gebeurt ook wel dat ik rustig 2-3 uur vertraging heb al bij de 2e klant.
Meestal kunnen we wel een een week van te voren een PLUSMINUS route doorgeven, maw of de klant als eerste of laatste ingepland staat.
Echter valt er iemand uit (en soms gebeurt dat een dag van te voren) klopt de route niet meer.
We adviseren daarom STERK om gewoon de hele dag aanwezig te zijn, eventueel kan ik een half uur van te voren bellen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

W. Bouma

Quote from: J.A.F._Doorhof on February  9, 2009, 17:31:32
Als de klant zijn adres heeft doorgegeven dan kom ik in ieder geval op die dag.
Tijden zijn in dat soort regios echter niet te geven, soms zit alles mee en het gebeurt ook wel dat ik rustig 2-3 uur vertraging heb al bij de 2e klant.
Meestal kunnen we wel een een week van te voren een PLUSMINUS route doorgeven, maw of de klant als eerste of laatste ingepland staat.
Echter valt er iemand uit (en soms gebeurt dat een dag van te voren) klopt de route niet meer.
We adviseren daarom STERK om gewoon de hele dag aanwezig te zijn, eventueel kan ik een half uur van te voren bellen.

Naja, ik ben gewoon de hele dag aanwezig/vrij. Als je een indicatie kan geven, dan zorg ik gewoon dat ik bereikbaar ben.

J.A.F._Doorhof

de dag van te voren word iedereen even gebeld dan worden ook schattingen gegeven tussen smorgens of smiddags.

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

W. Bouma

Quote from: J.A.F._Doorhof on February 20, 2009, 08:16:16
de dag van te voren word iedereen even gebeld dan worden ook schattingen gegeven tussen smorgens of smiddags.



Top, dan zie ik je dinsdag :)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview