Buffy (r.1): Engelse ondertitels?

Started by suyver, June 16, 2003, 16:04:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

suyver

Hoi!

Weet iemand hier of alle regio 1 Buffy-sets engelse ondertitels hebben? Op verschillende websites lees ik allerlei verschillende dingen (o.a. zelfs dat ze Nederlandse ondertitels zouden hebben), dus graag alleen persoonlijke ervaringen en niet informatie die je ergens op een web-site gelezen hebt.

Vervolgvraag: ik wil alle verzamelboxen tegelijk kopen. Weet iemand of er een soort van quantum-kortingspaket mogelijk is, of dat ik ze gewoon allemaal los kopen moet? De regio maakt mij niet uit, maar ze moeten wel Nederlandse of Engelse ondertitels hebben.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

J.A.F._Doorhof

Hi,

Check play.com vaak zijn die goedkoper met boxen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

FrankL

Let ook op de verschillen. De R1 DVDs zijn in het oorspronkelijke formaat (4:3). De latere R2/UK seizoenen zijn in 16:9, waarbij links en rechts extra beeld getoond wordt dat eigenlijk niet voor uitzending bedoeld is. Ik vind het zelf niet storend, maar het is niet zoals het bedoeld is.

En R1 loopt 2 seizoenen achter. En ook heeft elke regio zijn eigen verpakkings-stijl.

DVDSoon.com is altijd goedkoop voor R1.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

suyver

play.com is behoorlijk duur voor deze (r.2) boxen: GBP60,- per stuk! Da's duidelijk duurder dan de 60 euro per stuk die dvdzone2.nl ervoor vraagt.

Inderdaad is DVDSoon.com wel behoorlijk goedkoop. Maar dan zit ik dus weer met de vraag of deze DVD's nu wel of niet Engelse ondertitels hebben...

Lastig! Misschien dat ik ze maar gewoon allemaal bij dvdzone2.nl moet kopen. Op zich lijkt 16:9 mij ook wel fijner kijken. De screenshots die ik zag zagen er ook mooier uit dan de 4:3's die ik van de TV ken.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

suyver

Ik heb een heel goedkope leverancier gevonden voor seasons 1,2 & 3: CD-WOW.com
De andere boxen wou ik graag in 16:9 hebben, dus die heb ik maar bij dvdzone2 gehaald (duidelijk goedkoper dan play.com!).

Weet iemand wanneer seizoen 7 op DVD uitkomt?

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

FrankL

Nog niet aangekondigd, maar ik verwacht begin volgend jaar.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

suyver

Bedankt!

(jammer dat we daar nog zo lang op moeten wachten... :'( )

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

FrankL

Je kunt de tijd vullen met de FireFly DVDs die dit jaar uitkomen  8)
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Hertog_Martin

Bij seizoen 3 dvd (r2) had ik dat ik de subs niet aan/uit kon schakelen

dus ze staan of de hele tijd aan of de hele tijd uit. En je moet dus vantevoren in het menu het kiezen

dus nu staat het maar altijd uit.
Pioneer DV-565A - Marantz sr4300 - 4x B&W DM601 s3 - Van den Hul Optocoupler MKII - Cable Talk Talk 3.1

suyver

Quote from: FrankL on June 18, 2003, 17:56:23
Je kunt de tijd vullen met de FireFly DVDs die dit jaar uitkomen  8)

Weer even iets gemist. Wat is een FireFly DVD?  ???
Never underestimate the predictability of stupidity...

suyver

Quote from: Hertog_Martin on June 21, 2003, 03:17:26
Bij seizoen 3 dvd (r2) had ik dat ik de subs niet aan/uit kon schakelen

dus ze staan of de hele tijd aan of de hele tijd uit. En je moet dus vantevoren in het menu het kiezen

dus nu staat het maar altijd uit.

Nou ja, dat vind ik niet zo heel erg. Maar we zullen wel zien wat betreft die ondertitels: de DVD's zijn onderweg...

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

FrankL

Quote from: suyver on June 23, 2003, 08:37:28
Wat is een FireFly DVD?  ???
Joss Whedon, de maker van Buffy, heeft vorig jaar een SF serie gemaakt, die erg goed was, maar helaas is gecancelled.
Deze serie komt binnenkort op DVD uit. Een aanrader als je weer eens iets heel anders wilt zien dan Star Trek. Tv-SF zonder aliens en zonder technobabble.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

suyver

Mmmm, interessant. Ik zal de aankondegingen in de gaten houden.
-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

suyver

#13
Even een update: alle seizoenen van Buffy (r.1) en Angel (r.1) hebben inderdaad Engelse ondertitels. Als de andere seizoenen binnen zijn, dan zal ik de resultaten daarvan ook hier posten.

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...