regiocodering ism NL subs?

Started by blackball147, January 3, 2009, 17:19:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blackball147

naar aanleiding van het goedkoop staan van de Britse pond heb ik intenties om op regelmatige basis BR's te kopen online. ik heb intussen al verschillende online shops gevonden waar je tegen een leuke prijs koopjes kunt doen, maar aangezien ik ben geinteresseerd in BR met NL subs, is het niet altijd even makkelijk om de juiste gegevens hierover te vinden.

zowiezo zijn de UK versies regio B, maar ik vermoed niet dat dit dan ook een garantie is voor het al dan niet hebben van NL subs.

zo heb ik bv volgende site op DVDforum die claimt alle BR's te hebben die NL subs hebben: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59008

als ik dan echter  kijk op amazon.uk dan vind ik bv transformers zonder vermelding van NL subs, terwijl hij wel in de lijst staat. wat is er nu eigenlijk correct? zo heb ik bv the dark knight die wel NL subs zou hebben, en deze heb ik dan uiteindelijk besteld bij The Hut ( 1.5 pond goedkoper ). ik ga er dan ook van uit dat het hier om dezelfde versie gaat hoewel de hoes er anders uitziet tov amazon.

is er ergens een site/online shop waar je duidelijkelijkheid hebt betreft de subs? voor zover ik kan zien is amazon het meest compleet met info hoewel dit niet altijd geldt.
online shops die me interessant lijken:
http://www.thehut.com/hut/home.dept
http://www.amazon.co.uk/
http://www.dvd.co.uk/
http://www.hdmoviesource.com/catalog/index.php?cPath=21&osCsid=0ee0a7f217e390fcb7854c57566c73f2 ( USA )


als er iemand nog andere sites kent die interessant zijn, laat het maar weten.

BR waarvoor ik ao geinteresseerd in ben, maar niet weet of ze NL subs hebben:

-matrix trilogie
-wall-e
-transformers
-harry potter
-pirates OTC trilogie
-I robot
-hulk / incredible hulk
-...............

bigbro

Goed initiatief. Op deze manier hebben we er weer wat links bij. :)

jurriaan

goed idee. Allen heb ik geen antwoord maar wel een vraag?
Heeft The Dark Night dvd Nederlandse ondertiteling?

blackball147

Quote from: jurriaan on January  4, 2009, 13:46:21
goed idee. Allen heb ik geen antwoord maar wel een vraag?
Heeft The Dark Night dvd Nederlandse ondertiteling?

als ik amazon moet geloven zou deze nl subs moeten hebben: http://www.amazon.co.uk/Dark-Knight-Discs-Blu-ray/dp/B001CEE1WG/ref=pd_ts_d_h__1?ie=UTF8&s=dvd

als ik echter bij the hut bestel is het een andere cover en wordt er niet gesproken over nl subs. ik ga er wel vanuit dat het om dezelfde BR gaat http://www.thehut.com/hut/9988955.product

ik heb hem in ieder geval besteld, ben benieuwd.

bigbro

Quote from: blackball147 on January  4, 2009, 14:03:34
als ik amazon moet geloven zou deze nl subs moeten hebben: http://www.amazon.co.uk/Dark-Knight-Discs-Blu-ray/dp/B001CEE1WG/ref=pd_ts_d_h__1?ie=UTF8&s=dvd

als ik echter bij the hut bestel is het een andere cover en wordt er niet gesproken over nl subs. ik ga er wel vanuit dat het om dezelfde BR gaat http://www.thehut.com/hut/9988955.product

ik heb hem in ieder geval besteld, ben benieuwd.

Klopt het dat er geen verzendkosten worden gerekend?

blackball147

Quote from: bigbro on January  4, 2009, 14:14:32
Klopt het dat er geen verzendkosten worden gerekend?

enkel voor verzending binnen UK, voor belgie-nederland komt er 1 pond bij.

bigbro

Quote from: blackball147 on January  4, 2009, 14:35:28
enkel voor verzending binnen UK, voor belgie-nederland komt er 1 pond bij.

Dank je. 1 Pond is niet veel. Binnenkort zul je zien dat het pond nog wat verder gaat zakken. Ik schat rond de 0,94 Eurocent. Dan wordt het echt interessant, hoewel nu bepaald blurays ook al een stuk goedkoper zijn.
Bigbro

celerontje

The Dark Knight UK heeft NL subs, ik heb 'm zelf!
Disc 2 met de extra's heeft geen NL subs, maar disc 1 wel.

De lijst op DVD.nl is erg betrouwbaar, ik draag er zelf ook wel eens aan bij.
Er worden echt niet zomaar klakkeloos titels neergezet, men wil een bevestiging zien van iemand die het ook daadwerkelijk gecheckt heeft, voor zover mogelijk.

De info bij webshops is lang niet altijd betrouwbaar, de lijst op DVD.nl wel, al is natuurlijk alles onder voorbehoudt, ieder mens maakt natuurlijk wel eens fouten.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blackball147

Quote from: celerontje on January  4, 2009, 16:51:29


De lijst op DVD.nl is erg betrouwbaar, ik draag er zelf ook wel eens aan bij.
Er worden echt niet zomaar klakkeloos titels neergezet, men wil een bevestiging zien van iemand die het ook daadwerkelijk gecheckt heeft, voor zover mogelijk.



kijk, dat maakt het al interessanter.

zou ik er dan van mogen uitgaan dat bv ook matrix trilogie en i robot ook nl subbed zijn, gezien ze in de lijst staan?

celerontje

#9
Just buy, or else the price of the Free Record Shop makes you cry! ;D
Niet alleen er vanuit gaan, ze hebben NL subs, van deze titels weet ik het zeker!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

blackball147

Quote from: celerontje on January  4, 2009, 18:07:54
Just buy, or else the price of the Free Record Shop makes you cry! ;D
Niet alleen er vanuit gaan, ze hebben NL subs, van deze titels weet ik het zeker!

das leuk om te horen.

heb je enig idee over de rest van mijn lijstje?

Quote from: blackball147 on January  3, 2009, 17:19:34


-matrix trilogie
-wall-e
-transformers
-harry potter
-pirates OTC trilogie
-I robot
-hulk / incredible hulk
-...............


celerontje

Even copy/paste, UK BD's:
-matrix trilogie: Ja
-wall-e: Ja (heb ik zelf)
-transformers: Ja
-harry potter: Ja, alle delen tot nu toe.
-pirates OTC trilogie: Alleen deel 3 (Voor 40 euro kan je de NL box bij Wehkamp kopen, de UK versie is duurder)
-I robot: Ja
-hulk / incredible hulk: Ja/ja

Dit klopt honderd procent, zeker weten!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

ksi

#12
wat celerontje zegt dus :)

Tinus_

En welke shop hanteert nu de gunstige koers voor de €?
Rebuilding my HT

blackball147

#14
Quote from: Tinus_ on January  5, 2009, 11:29:39
En welke shop hanteert nu de gunstige koers voor de €?

ik heb bij the hut de conversie eens gedaan: 5.63 pond wordt 6.93 euro, aldus is 1 pond 1.23 euro.

nu denk ik dat, als je het op ponden laat staan, de de conversie gebruikt van je creditkaart die vermoedelijk wel gunstiger zal uitvallen.

ik heb op 04-01 the dark knight gekocht voor 16.92 pond, en dit is omgerekend naar 17.78 euro, waarbij 1 pond 1.055 euro wordt, en dit terwijl the hut er zelf 19.68 euro voor rekenen, scheelt dus net geen 2 euro.

ik vermoed dat het dan niet uitmaakt waar je besteld, zolang je het maar op ponden laat staan.

edit: vandaag staat 1 euro voor 0.95 pond  :o dan zou de BR nu 16.07 euro kosten! ( vermoedelijk ietsje meer, want visa zal wel een iets hoger koers hanteren, maar toch....)  kan het nog gekker worden?

HTip

Super dat er zo'n lijst is! Zat nl. met dezelfde vraag ;)

Ik heb na bestelling op Amazon de conversie door mijn creditcard laten doen en die is €1,126
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

master30

Amazon uk 1.09 bij mij deze week
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

celerontje

Visa koers?
Gaat nu zeker weer wat omhoog?
Toch maar even bestellen, ik heb nog een lijstje met titels.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

master30

betaald met mastercard, koers stond op de factuur die bij mijn bestelling zat
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

celerontje

Ik betaal met Visa, gebruikt die een hogere koers?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

master30

ik zou het niet weten, datum was 13-01
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.