AllStar's HT: foto update 7 december!

Started by AllStar, January 1, 2009, 16:28:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AllStar

#25
Quote from: Kamidioblitz on October 21, 2009, 10:34:57
Wouw, ziet er super goed uit zeg, wat een verschil ook met je eerdere foto's. Op die ruimte mag je trots zijn!

Thx! Ruimte zelf is ook een beetje veranderd: gipsplaten achter de radiator, schuine dak voorzien van isolatiemateriaal + alles opnieuw in de verf :)

Indeling is nu ongeveer zo (hoewel, klopt niet helemaal meer, sub staat nu naast de rechter front):


De deur zit tussen de bank en het bureau. Als ik de bank helemaal tegen de linker surround schuif kan de deur precies open. Als ik een film ga kijken schuif ik de bank iets meer naar het bureau, zodat hij precies tussen de surrounds staat :)

MLCinema

Lijkt wel wat op mijn opstelling, alleen zit bij mij de deur aan de andere zijde, evenals mijn bureau.
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Robbert54

#27
 :blink: wow... :worship: mooie ruimte hoor! geweldig!!

en dit is je slaapkamer?? kan ik een voorbeeld aan nemen! :blush:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Fabian92

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

edwin99

Wow erg netjes.....
Dat is vast heel relax een film kijken zo
Erg goed werk
TV: LG OLED 65" - Sonos Arc - PS5 - Apple TV 4K
Cinema: Yamaha RX-A2080 - Monitor Audio Radius met KEF T301 (Atmos) - SVS PC-2000 - Apple TV 4K - Epson EH-LS11000W  - Kingpin VFS240 Spanscherm

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

AllStar


AllStar

#32
Het contact met madison is inmiddels hersteld en ik verwacht ergens volgende week een pakket met een 6-voudig stekkerblok en een aantal netkabels te ontvangen! Zal uiteraard wat foto's maken als het hier is . .

Ben ook naar de bekende Zweedse toko geweest voor een vloerkleed om de reflecties wat te dempen. Heeft zeker effect, al is het nog niet voldoende, misschien binnenkort het schuine plafond van wat noppenschuim voorzien om te kijken wat dat voor effect heeft. Zal nu even een foto maken van het vloerkleed, heeft wel wat kleur in de ruimte gebracht  :angel:

Update:


;)

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Robbert54

Quote from: AllStar on November 26, 2009, 18:57:15
Het contact met madison is inmiddels hersteld en ik verwacht ergens volgende week een pakket met een 6-voudig stekkerblok en een aantal netkabels te ontvangen! Zal uiteraard wat foto's maken als het hier is . .

Ben ook naar de bekende Zweedse toko geweest voor een vloerkleed om de reflecties wat te dempen. Heeft zeker effect, al is het nog niet voldoende, misschien binnenkort het schuine plafond van wat noppenschuim voorzien om te kijken wat dat voor effect heeft. Zal nu even een foto maken van het vloerkleed, heeft wel wat kleur in de ruimte gebracht  :angel:

Update:


;)
wat heb je toch een prachtige kamer!  :worship: :worship:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

AllStar

Quote from: -madison- on December  4, 2009, 01:05:55
You've got mail ;)  8)

Alvast bedankt! Zal morgen laten weten of het allemaal veilig is aangekomen, en uiteraard een foto update in dit topic . .

Quote from: The Vampire on December  4, 2009, 01:31:54
wat heb je toch een prachtige kamer!  :worship: :worship:

Thx . . :blush:

Heb een paar dagen geleden bij de Gamma dus wat noppenschuim gehaald. Heb geëxperimenteerd met wat stukken op de wand achter de bank, en dat had toch wel een positief effect! Noppenschuim op de schuine wand ga ik níet doen, vind het gewoon niet mooi . . Als ik de schuine wanden toch wil gaan behandelen ga ik gewoon even wat budget vrij maken en BB&G een keer langs laten komen voor een meting en advies :dry: En dan weer even sparen voor de Auralex panelen hehe . .

AllStar

Kleine foto update (foto gemaakt door madison, ik was te ongeduldig om foto's te maken en ben gelijk aan de slag gegaan)



:pompom:

EDIT: ook wat Euro's naar de bankrek van forumsponsor Hifisupply gestuurd, wat ik heb besteld hou ik nog even geheim  :P

mikeske

Mooie upgrades, ben benieuwd wat je bij hifisupply besteld hebt.
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

gdzr

Mooi kamer ! Heb alleen een vraagje, welk ikea meubel is het? Zoek namelijk ook nog iets voor op mijn kamer.
Panasonic TH37Pv70Marantz SR5004 • KEF iQ50 • KEF iQ10 • XTZ 99w12.16 • Xbox 360  • Macbook Pro 17" 2.66Ghz, 4GB DDR3

Robbert54

Quote from: gdzr on December  7, 2009, 20:44:42
Mooi kamer ! Heb alleen een vraagje, welk ikea meubel is het? Zoek namelijk ook nog iets voor op mijn kamer.
die zijn wel vrij prijzig hoor, vergeleken bij wat je eerder aangaf
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

gdzr

Ja dat kan wel kloppen, maar wil gewoon wel iets van kwaliteit, en wat ik eerder aangaf daar hadden ze gewoon een boekenkast andersom gelegd. Was ook van fineer. Misschien dat ik toch niet onder het fineer uit komt, ivm budget.
Panasonic TH37Pv70Marantz SR5004 • KEF iQ50 • KEF iQ10 • XTZ 99w12.16 • Xbox 360  • Macbook Pro 17" 2.66Ghz, 4GB DDR3

Robbert54

Quote from: gdzr on December  7, 2009, 23:04:53
Ja dat kan wel kloppen, maar wil gewoon wel iets van kwaliteit, en wat ik eerder aangaf daar hadden ze gewoon een boekenkast andersom gelegd. Was ook van fineer. Misschien dat ik toch niet onder het fineer uit komt, ivm budget.
hoeveel geld wil je uitgeven dan?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

floeper

niet te veel geloof ik :P

(ben broer van gdzr)
Mijn set:
Denon PMA720ae, Panasonic TX-50DXW704, Sony UBP-x800m2, Topping E30 DAC, Thorens TD160 met Stanton element. TPA3255EVM eindversterker. Leonidas Krill XL zelfbouw speakers.

Robbert54

moet de grote broer maar even bijleggen ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

AllStar

#44
Quote from: gdzr on December  7, 2009, 20:44:42
Mooi kamer ! Heb alleen een vraagje, welk ikea meubel is het? Zoek namelijk ook nog iets voor op mijn kamer.

Thx! Meubel: Besta Burs

Quote from: mikeske on December  7, 2009, 18:34:19
Mooie upgrades, ben benieuwd wat je bij hifisupply besteld hebt.

Vandaag ontvangen . . . Canare 4S8 luidsprekerkabels (4 stuks, voor fronts en surrounds) afgewerkt met Crusade Audio banaanstekkers, 4 aan de luidsprekerkant en 2 aan de receiverkant! Super afgewerkt, complimenten voor Hifisupply!  O0

Robbert54

Quote from: AllStar on December 10, 2009, 19:25:22
Thx! Meubel: Besta Burs

Vandaag ontvangen . . . Canare 4S8 luidsprekerkabels (4 stuks, voor fronts en surrounds) afgewerkt met Crusade Audio banaanstekkers, 4 aan de luidsprekerkant en 2 aan de receiverkant! Super afgewerkt, complimenten voor Hifisupply!  O0
mooie aanwinst! :headbanging:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

risto

kan je ook eens foto posten met de deuren open?

Txs
Risto

AllStar

Quote from: risto on December 11, 2009, 16:36:08
kan je ook eens foto posten met de deuren open?

Txs
Risto

Foto richting de deur of vanuit de deur genomen?  :huh2:

Robbert54

denk dat hij de deuren van je meubel bedoelt.. vanuit de deur zou dan een beetje moeilijk gaan, of je moet erin kruipen :smile:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

AllStar

Quote from: The Vampire on December 11, 2009, 16:39:34
denk dat hij de deuren van je meubel bedoelt.. vanuit de deur zou dan een beetje moeilijk gaan, of je moet erin kruipen :smile:

Dat kan ook nog, ik begreep het al niet  ;D Zal de inhoud van het meubel ook eens op de foto zetten, doe ik morgen of zondag wel even . .