Nieuwe plannen voor aankomend jaar. (nieuw hier)

Started by Alex Groningen, December 30, 2008, 12:48:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Alex Groningen

Hallo,na ongeveer een jaar hier een beetje veel mee lezen dacht ik laat ik ook mij eens voorstellen en mijn nieuwe plannen kenbaar maken voor het komend jaar.Ben dus Alex 35jaar en woonachtig in de stad Groningen.Na een paar jaar niks meer gedaan te hebben op het gebied van audio,begon het afgelopen jaar toch weer te kriebelen.De Magnat vintage 420 had ik er al staan en afgelopen jaar de Denon 1908 receiver ,dvd speler 1940,Philips flat tv aangeschaft,type???? Achteraf gezien nu het wat meer begint te kriebelen ook wel spijt dat ik niet wat hoger ben gaan zitten,maar goed zo hou ik nog leuke plannen over voor de komende jaren.Zoals aankomend jaar eerst maar beginnen met de bekabeling en nieuwe luidsprekers.Zo zullen de luidsprekers de Magnat Quantum 709 of de 1009,maar kan de 1009 nog nergens beluisteren.Verder staat op het lijstje voor begin van het nieuwe jaar de Magnat centre speaker 716.Zal binnenkort even foto s plaatsen hoe het er nu uitziet,en bij ieder verandering zal ik nieuwe plaatsen.Mocht ik vragen hebben hoop ik dat ik op jullie hulp kan rekenen.

Wens juliie alvast een goed 2009 met veel kijk en luisterplezier.

Groetjes Alex.

Alex Groningen

Nog even iets wat er bij moet staan,vergeet wat kleine dingetjes ;). Zo rond de zomer laat ik het huis verbouwen.Wil in de tussentijd dan ook even rond kijken naar een mooi scherm en beamer.Dus heb de komende tijd nog wat leuke uren in het vooruitzicht,naar het kijken en beluisteren en veel lezen van al dit moois. En ach zo zullen er wel meer leuke dingen komen op mijn pad.Voor mij is 1 ding zeker,2009 word een jaar van een hoop veranderingen op het gebied van HT.

Groetjes Alex.

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Alex Groningen

Ja ik weet het,mag er zelf ook altijd graag naar kijken.Zal binnenkort even wat foto s maken hoe het er nu nog uitziet en dan later hoe het hier veranderd.Komt wel goed dus.

Alex Groningen

Gaat een slotje op.Ben er helemaal uit,ga voor stereo.Luister veel cd s en kijk te weinig DVD s om hierin verder te gaan.