Interactieve TV - HDMI-kabel kpn

Started by Bartjepa, December 30, 2008, 12:30:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bartjepa

Ik overweeg om interactieve tv te nemen van KPN. Ik heb een 50 inch Plasma Samsung TV (HD ready), die dus op de - neem ik aan - Motorola 1960 wordt aangesloten. Voordeel is dat ik een extra aansluiting heb (HDMI) van de ontvanger/recorder naar mijn tv. Er moet nl ook nog een satellietdecoder, een DVD-harddiskrecorder en een Home Cinema op aangesloten worden, dus die HDMI komt wel gelegen.
Mijn vraag is: gaan via deze HDMI-kabel nu álle signalen naar mijn tv, of alleen de HD-uitzendingen? Als dat laatste zo is, dan moet je zeker ook nog eens de SCART-kabel aansluiten?
En het maakt toch niet uit dat mijn tv HD-ready is ipv Full HD?

Sol

Alles wordt gewoon over HDMI verstuurd.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

mallebabbe

Quote from: Sol on December 30, 2008, 13:37:40
Alles wordt gewoon over HDMI verstuurd.
Ik heb een nieuwe Full hd 42 inch tv gekocht en via hdmi mijn motorola ontvanger aangesloten en nu geeft mijn tv aan geen videosignaal en als ik via scart aansluit werkt het wel maar hdmi is beter beeld toch?

Sol

Quote from: mallebabbe on May  1, 2009, 15:33:30
Ik heb een nieuwe Full hd 42 inch tv gekocht en via hdmi mijn motorola ontvanger aangesloten en nu geeft mijn tv aan geen videosignaal en als ik via scart aansluit werkt het wel maar hdmi is beter beeld toch?

Heb je in je Motorola ontvanger wel aangegeven dat je via HDMI wil uitsturen?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Ghosty J

#4
Quote from: Bartjepa on December 30, 2008, 12:30:54
Ik overweeg om interactieve tv te nemen van KPN. Ik heb een 50 inch Plasma Samsung TV (HD ready), die dus op de - neem ik aan - Motorola 1960 wordt aangesloten. Voordeel is dat ik een extra aansluiting heb (HDMI) van de ontvanger/recorder naar mijn tv. Er moet nl ook nog een satellietdecoder, een DVD-harddiskrecorder en een Home Cinema op aangesloten worden, dus die HDMI komt wel gelegen.
Mijn vraag is: gaan via deze HDMI-kabel nu álle signalen naar mijn tv, of alleen de HD-uitzendingen? Als dat laatste zo is, dan moet je zeker ook nog eens de SCART-kabel aansluiten?
En het maakt toch niet uit dat mijn tv HD-ready is ipv Full HD?

waarom niet een Ziggo interactief nemen? daar zit een Harddisk in voor het opnemen, een HD + SD twintuner ontvanger in en je kan interactief programma's terug kijken.
deze kan je ook nog eens HDMI aansluiten!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

yorkie13

in de Motorola zit ook een harde schijf