Seven Pounds

Gestart door THX-UltraII, december 29, 2008, 09:52:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

THX-UltraII

Gisteren Seven Pounds met Will Smith gekeken. Hij raakte mij wel moet ik zeggen.

svmnb

Aangrijpend verhaal en na The Pursuit of Happyness weer een sterke straight acting rol van Will Smith.
Vind 'm wel een 9 waard.
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

T2

Prachtige film inderdaad. Heb hem in de bioscoop gezien. Verdiend een plaats in mijn top 10!

Robbert54

echt een geweldige film! en erg orgineel. en will smith is natuurlijk een geniale acteur. blijft 1 van mijn favorieten.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Douma

Erg leuke film. Vorige week gezien. Hij raakte me alleen niet zo. Maar zeker een aanrader.
"Nothing lasts, but nothing is lost."

chansig

Goede film..mooi verhaal..Dikke 8..

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

LexiconLogan

Citaat van: Douma op maart 28, 2009, 12:47:43
Erg leuke film. Vorige week gezien. Hij raakte me alleen niet zo. Maar zeker een aanrader.
same here..een hele dikke 7
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

TornadoGo

Hele mooie film, ik moest een traantje laten aan het eind. :popcorn:
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

nielvm

Heel mooie film inderdaad!  ;)
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

Fabian92

Goede film inderdaad (8.5/10)
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Mohr

Ik vond hem zelf niet geweldig maar moet toegeven dat het niet mijn type film is... te langsaam denk ik. Kan wel zeggen dat het acteerwerk erg goed is!
Get me addicted?

Starred

Na alle goede verhalen vond ik hem toch wat tegenvallen. Had allemaal wat beter uitgewerkt kunnen worden, vond het wat warrig.
En Will Smith zie ik toch meer als actiefiguur dan karakteracteur. Rosario D. was wel weer prima voor het oog

Joris1971

Citaat van: Robbert54 op maart 19, 2009, 23:37:25
en will smith is natuurlijk een geniale acteur.

geniale acteur?   :-X :sly: :sneaky:  Sorry maar overdrijven kan ook.
Heb je Independence day weleens gezien?

oliverken

Ga hem morge kijke, ben benieuwd

theflo

Leuke film. Will Smith altijd fijn wegkijken