BELANGRIJKE POLL OVER PRIJSVRAGEN !!!!

Started by J.A.F._Doorhof, December 26, 2008, 12:01:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vind jij dat de prijsvragen voor de HTforum donateurs :

Open moeten zijn voor alle leden
76 (33.9%)
Open moeten zijn voor de donateurs (het is immers hun donatie die het mogelijk maakt)
127 (56.7%)
pffff, geen mening
21 (9.4%)

Total Members Voted: 222

J.A.F._Doorhof

Ben zelf eigenlijk van mening dat ze alleen open moeten zijn voor de donateurs, die maken het immers ook mogelijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

DVDGuy

#1
Ik ben van mening dat donateurs in elk geval een (klein) streepje voor hebben  :music:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Paul1967

Ik hou het bij Franks mening. Alléén voor donateurs dus.

Nahpets

Ik heb, als niet-donateur, gestemd voor alleen donateurs. Wel zo eerlijk.
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Criterionlover

T+A ; Sonos

sr7000

Ik heb ook maar voor donateurs gestemd. Is eigenlijk wel zo eerlijk. Ben zelf ook maar meteen donateur geworden. (en hoop stiekum dat jullie mij dan ook nog als donateur meerekenen)  :angel:

Erik

#6
Hoeveel mensen wilden het forum waar ze dagelijks op vertoeven ook daadwerkelijk steunen? 75?
Met een (nog) actieve base van 1000 man (niet donateurs) vermoed ik de uitslag al ;D

Misschien moet je deze poll alleen toegankelijk maken voor htforum donateurs ;D

Ik heb overigens liever dat je de prijsvragen voor iedereen toegankelijk maakt.
Want ik vermoed dat het anders niet lang duurt voordat topics over vermeende discriminatie en hatelijke opmerkingen jouw kant op je deel zullen zijn. En er is de laatste tijd al veel te veel gezeik op dit forum. Zie bv kerstthema. En dat allemaal voor een paar grijpstuivers. Of word er binnenkort een JVC 350 verloot want dan zeg ik alleen voor donateurs.  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

nielvm

Ben geen donateur maar heb ook gestemd dat enkel donateurs mogen deelnemen...

Vind dat ik hier al heel veel krijg op het forum, vind niet dat ik recht heb op een prijs...
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

ivo1986

Quote from: Erik on December 26, 2008, 15:07:56
Hoeveel mensen wilden het forum waar ze dagelijks op vertoeven ook daadwerkelijk steunen? 75?
Met een (nog) actieve base van 1000 man (niet donateurs) vermoed ik de uitslag al ;D

Misschien moet je deze poll alleen toegankelijk maken voor htforum donateurs ;D

Ik heb overigens liever dat je de prijsvragen voor iedereen toegankelijk maakt.
Want ik vermoed dat het anders niet lang duurt voordat topics over vermeende discriminatie en hatelijke opmerkingen jouw kant op je deel zullen zijn. En er is de laatste tijd al veel te veel gezeik op dit forum. Zie bv kerstthema. En dat allemaal voor een paar grijpstuivers. Of word er binnenkort een JVC 350 verloot want dan zeg ik alleen voor donateurs.  ;D

Ik als niet donateur (en wel als zeiker op het kerstthema) heb gestemd dat het alleen mogelijk moet zijn voor donateurs. Anders krijg je ook mensen die alleen voor de prijsvraag lid worden.
En hoezo is er al veel te veel gezeik op dit forum. Volgens mij zijn de meesten hier erg tevreden en betrokken met het forum.

J.A.F._Doorhof

Soms heb je even opvliegers op het forum gebeurt overal
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

squeek

hoe wordt je eigenlijk donateur?
(stomme vraag wsl sinds ik al ffie actief ben hier  ;D)



greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |


J.A.F._Doorhof

Lijkt me duidelijk.
Prijsvragen zijn vanaf nu alleen mee te doen voor de donateurs (en daarbij maakt het niet uit of je een kleine of grote bent).

LET WEL !!!
als andere sponsoren prijsvragen doen dan kan dat best voor iedereen gelden, maar bij de HTFORUM prijsvragen dus alleen voor de donateurs, die maken het eigenlijk ook mogelijk natuurlijk.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk


Dennistattoo

ik vind ook dat de betalende leden alleen mee mogen doen  :thumbs-up: Vind het wel een leuk ding dat je prijzen kan winnen
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

TornadoGo

Ik zie op het forum nog maar zelden mensen die geen donateur zijn.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

Erik

Quote from: TornadoGo on December 31, 2008, 12:50:51
Ik zie op het forum nog maar zelden mensen die geen donateur zijn.
Valt mee hoor. Als ik even snel het aantal mensen tel nu actief op het forum. Zie hoofdpagina onderin, groen is actief, paars heeft betaald. Dan tel ik 100 leden waarvan 23 paars zijn.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

ShellBeach

Het forum wordt ook mogelijk gemaakt door de members die hun inzichten en zelfs adviezen hier gratis delen. Mensen hebben mij al verweten: de uren dat je hier op htforum rondhangt, als je die doorrekent aan consulting fee, dan was je nu rijk. Daar lift het forum ook op mee en om die reden blijven members terugkomen. Het is zoals op een nieuwssite: hoe meer verversing van de content hoe meer bezoekers. Iemand die zich als donateur inkoopt maar voor de rest niks bijdraagt is op lange termijn geen meerwaarde, operationele kosten blijven immers toch terugkomen daarvoor heb je sponsors.
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

TornadoGo

#18
Quote from: Erik on December 31, 2008, 12:56:59
Valt mee hoor. Als ik even snel het aantal mensen tel nu actief op het forum. Zie hoofdpagina onderin, groen is actief, paars heeft betaald. Dan tel ik 100 leden waarvan 23 paars zijn.

Ik dacht dat de mensen met een filmcamera i.p.v. sterren donateur waren, nu valt me ineens ook het kleurverschil op. ;D

Quote from: klinktbeter on December 31, 2008, 13:06:28
Het forum wordt ook mogelijk gemaakt door de members die hun inzichten en zelfs adviezen hier gratis delen. Mensen hebben mij al verweten: de uren dat je hier op htforum rondhangt, als je die doorrekent aan consulting fee, dan was je nu rijk. Daar lift het forum ook op mee en om die reden blijven members terugkomen. Het is zoals op een nieuwssite: hoe meer verversing van de content hoe meer bezoekers. Iemand die zich als donateur inkoopt maar voor de rest niks bijdraagt is op lange termijn geen meerwaarde, operationele kosten blijven immers toch terugkomen daarvoor heb je sponsors.

Daar heb je wel een goed punt moet ik bekennen. Er is meer dan alleen de server en het dataverkeer. De gebruikers en hun gezamelijke kennis of soms het gebrek daaraan maken het forum.
Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

phmeijer

Allereerst natuurlijk de beste wensen voor iedereen van het Hifisupply team!!!

Leuk initiatief, Frank!

Misschien ook een keer een prijs dat je met jou mee mag op een leuke shoot?! ;)
www.hifisupply.nl: Amphony, Audio Selection, AudioQuest, Canare, The Chord Company, Dodocus, Fisch, Furutech, Goldkabel, HS Cable, Hidiamond, HiFi-TUNiNG, Inakustik, Kemp, SolidTech, Soundcare, Valhalla Technology, ViaBlue, WBT

J.A.F._Doorhof

Dat is een goed idee :D

@klinktbeter,
De prijsvragen worden mogelijk gemaakt door het geld dat OVERBLIJFT van de donaties.
MAW het forum kost geld, de sponsoren zorgen voor een deel en wat er overblijft word door ITC aangevuld en door donateurs.
Wat overblijft daaruit gaat in een potje voor de prijsvragen.

Vandaar dat het alleen fair zou zijn om ook de donateurs mee te laten doen.

Dat mensen veel posten is natuurlijk goed, leuk en top maar daar is het forum voor en dat is gratis voor iedereen.
de prijsvragen staan daar los van.
aan de andere kant als een SPONSOR een verloting wil doen of prijsvraag is hij/zij er vrij in om dit te doen, ik weet dat er wat hele leuke dingen aankomen :D

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Dirc

lotingen zijn cool....

net als die van film-o-rama die nog steeds loopt :P
zal btw ook even doneren zo....

johnhifi

Quote from: nielvm on December 26, 2008, 15:10:40
Vind dat ik hier al heel veel krijg op het forum, vind niet dat ik recht heb op een prijs...

Wat krijg jij dan? Ik heb nog nooit wat gekregen hoor... Hoe kan ik dat ook krijgen?
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

nielvm

Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

floeper

Ook ik al leek op het forum, heb gestemd voor alleen donateurs. verschil mag er zijn toch!
Mijn set:
Denon PMA720ae, Panasonic TX-50DXW704, Sony UBP-x800m2, Topping E30 DAC, Thorens TD160 met Stanton element. TPA3255EVM eindversterker. Leonidas Krill XL zelfbouw speakers.