The curious case of Benjamin Button

Started by Starred, December 25, 2008, 11:52:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


mscofield

Ik vind David Fincher echt een geweldige director!

THX-UltraII


mrrepel

Ik vind het echt een ruk film, heb hem uiteindelijk afgezet.

JeFFrey

Ik heb de film in het vliegtuig zitten kijken en was wel aardig. Het verhaal is aardig uitgewerkt, echter is het einde een beetje onlogisch en moet je fantasie wel erg groot zijn  :baaa: . Al met al heb ik me 2,5 uur vermaakt van de 9,5 uur :).
Samsung PS60E6500 | Marantz NR1603 | Dussun v6i hyperclass A | Infinity Delta 60 front | Kef q6c | Infinity TSS 4000 rear | RU connected hdmi kabels & interlinks | W&M LS02 | Boxee Box | PS3 | Synology DS212j

Kjelt

aardig concept (script), film was mij wat te langdradig en teveel voor het vrouwelijke publiek geschreven  :yawnee:
had veel meer ingezeten, niet goed genoeg om een BR voor aan te schaffen

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Tube-freak

Wel mooie film, echter een beetje langdradig (duurt geloof ik 3 uur die film).  Ik had het idee dat er wel wat uit geknipt had kunnen worden zonder nrecht te doen doen aan het verhaal.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

theshadow


Apoc@

Het was zeker geen slechte film, maar voor mijn gevoel was die 10 min te lang.
Marantz NR1608 • XTZ 99.26 & W10.17P Front • XTZ 99.25 Center • MKII crossover filter upgrade Front & Center • XTZ 99 W12.16 ICE Subwoofer • XTZ Sub Amp 1 • Auralex GRAMMA

oliverken

heel goede film en duurde zeker niet te lang, direct op BD gekocht

Lynxxx

Pfff na de eerste helft had ik t wel gezien met deze film. Heb 'm uitgekeken maar vond de tweede helft en vooral het idiote einde niets toevoegen aan het geheel. Beetje tegenvaller.


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Marc T5

My thoughts exactly, maar dat kan ook te maken hebben met de speelduur... Want ik kan nu niet direct iets aanwijzen dat in de eerste helft beter was dan in de tweede (en vice versa). Gewoon niet genoeg nieuwigheden om een volle 3 uur interessant te blijven.
Misschien als hij zich andersom zou afspelen zou je nog steeds het einde te saai hebben gevonden (en dan zou Brad ineens wel de goede kant op oud worden :)

theflo

Kon niet echt boeien helaas. Zat te veel naar de vfx te kijken en kon niet helemaal inkomen