Verslaafd aan DVD ? of gewoon verzamelen ?

Started by J.A.F._Doorhof, April 10, 2002, 20:17:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ivonne

#25
Gewoon doen. bij een beetje HT mag een digitale camera niet ontbreken... en een montagecomputer ;D

J.A.F._Doorhof

#26
Helemaal gelijk in en is aanwezig.
MiniDV en een montage PC met DVD brander.

Dus nu nog een groepje vormen, en daar ging het de vorige keer mis. Met 4 man hield het op.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jiri

#27
He Frank,

Wil wel meedoen hoor. Zit ook al jaren te denken voor een kort filmpje.
Kan aardig acteren, maar camerawerk is natuurlijk waar mijn hart het meeste ligt. :D

Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

ivonne

#28
Weet wat jullie zeggen. Eigenlijk is een filmpje in elkaar zetten (leuk onderwerp, hoe verslaafd kun je zijn aan een HT, en dan iets grappigs bedenken) met 4 mensen al ingewikkeld genoeg.
Maar ik wil wel meedoen, komen jullie met filmsuggesties voor een filmpje van ca. 5 minuten (geloof me, daar kun je al veel in doen). Als er een goed verhaaltje ligt, schrijf ik het scenario...
Nou, laat zien hoe creatief jullie zijn ???  :-/
Groet, Ivonne

J.A.F._Doorhof

Zullen we dinsdag eens over gaan bomen, als ik de ISF tour klaar heb (ben dan toch bij Jiri en Garmt).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jiri

#30
Uitstekend idee Frank,

Tot Dinsdag.
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

ivonne

#31
Ik denk dat jullie hard aan het werk zijn met een filmverhaal...durf jullie bijna niet te storen... 8)

groet, Ivonne

J.A.F._Doorhof

#32
;D
Was weer veel te druk, kwamen er amper aan toe.
Maar binnenkort gaat het gebeuren, haal ze dan hier heen dan hoeven we niet met de projector van Jiri te spelen.

Als we daar eenmaal mee beginnen dan vliegt de tijd (was om 2:00 AM thuis). Maar Jiri heeft nu een CRT met een rechte grayscale +/- 100 graden  ;D.
En dat is ook wat waard.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jiri

#33
Zekers te weten Frank, dank daarvoor  :D
Heb je al iets aan je kadering gedaan? En 3000 Miles to Graceland al gekeken?
Wanneer heb je tijd om Garmt en mij te ontvangen? Zodat we kunnen brainstormen over onze eerste HTclub productie?
Ik zal gewoon eens wat data noemen:
9, 14, 15, 16, 21, 22, 23, 24 mei.
Garmt, Frank, zeg het maar?

Groetjes,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

J.A.F._Doorhof

#34
Kadering is bijna klaar.
9 Mei is accoord, kan dan meteen voor mijn verjaardag langskomen  ;D (6 mei).

3000 miles zeker gekeken, en genoten.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"