Re: Sin City Blu-ray (RCV)

Started by manco401, December 15, 2008, 18:45:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

manco401

Ik heb deze ook zien liggen, vraag mij hetzelfde af. Op de achterkant staat trouwens extras: scene selection !  :hmmm:
Er is ook al een canadese versie (Alliance) die regiovrij is, er staat een vrij goeie review van op blu-ray.com.

Nooff

Quote from: manco401 on December 15, 2008, 18:45:09
Ik heb deze ook zien liggen, vraag mij hetzelfde af. Op de achterkant staat trouwens extras: scene selection !  :hmmm:
Er is ook al een canadese versie (Alliance) die regiovrij is, er staat een vrij goeie review van op blu-ray.com.

Heb de canadeze versie. Heb Sin City wel zien spelen in een zaak, hij zag er op het eerste gezicht hetzelfde uit als de canadeze versie

astrobart

Quote from: Jack van Dijk on December 15, 2008, 10:37:06
Heeft iemand de RCV uitgave van Sin City al gezien of er iets over gehoord? Ik had deze Blu-ray al bijna gekocht, maar toen ik het RCV logo er op zag staan heb ik hem toch maar weer terug gelegd.


wat is dat RCV dan? dan ga ik er ook op letten :'(

manco401

Nog VEEL gevaarlijker is DFW. Daar moet ik de eerste goeie dvd nog tegenkomen. Vroeger croppten ze zelfs gewoon alles in 2.35 naar 1.76..

astrobart


Kjelt

Ik vind eigenlijk dat bij een afgesloten systeem zoals Blu Ray er ook een soort van kwaliteitscontrole of eis moet zijn aan de producenten.
Niets is zo schadelijk voor het imago van een nieuw en relatief kostbaar High Def platform als discs die slecht beeld of geluid hebben. Dat breekt meer af dan er in jaren is opgebouwd en de doorsnee consument moet nog overtuigd worden van de extra kwaliteit die BR levert tov dvd.

Nooff

Quote from: manco401 on December 16, 2008, 11:59:39
Nog VEEL gevaarlijker is DFW. Daar moet ik de eerste goeie dvd nog tegenkomen. Vroeger croppten ze zelfs gewoon alles in 2.35 naar 1.76..


momenteel is er met de DFW blu-ray's weinig mis iig

Hakker

Quote from: Nooff on December 16, 2008, 14:20:10
momenteel is er met de DFW blu-ray's weinig mis iig
nou Pal speedup en cropping gebeurd gewoon daar op Blue-ray belachelijk gewoon.

Nooff

Quote from: Hakker on December 16, 2008, 20:13:25
nou Pal speedup en cropping gebeurd gewoon daar op Blue-ray belachelijk gewoon.

dat was bij de eerste batch, nu niet meer

manco401

Op de Blu-rays van RCV (Kill Bill & Sin City) staat trouwens ook een PAL logo op de achterkant. Vraag me ook af wat daar de bedoeling van is?

Nooff

#10
Quote from: manco401 on December 16, 2008, 20:37:03
Op de Blu-rays van RCV (Kill Bill & Sin City) staat trouwens ook een PAL logo op de achterkant. Vraag me ook af wat daar de bedoeling van is?

Nooit opgevallen dat ze logo'tjes interessant vinden?  ;D

Lionsgate deed hetzelfde in de VS, Regio 1 op de hoes vermelden

bsmpower

Ik heb de Blu-Ray van Sin City zaterdag gekocht en even kort in de PS3 gehad om te kijken naar de kwaliteit en extra's. Ik moet zeggen dat de beeldkwaliteit erg goed is! Enige nadeel is dat er geen extra's zijn. Het is gewoon de film, nederlands/engelse ondertiteling en scene selection. Verder ook geen boekje/inlay in het hoesje. Het gaat mij om de film maar een paar extra scenes, making off, etc. leek me wel leuk. Ook opvallend dat je deze release niet echt kan vinden op internet?


celerontje

Op DVD.nl staat ook een recensie met 720p screenshots van deze RCV uitgave.
Ze zijn zeer te spreken over het beeld en geluid.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

jaco

De Japanse versie heeft het beste beeld voor zover als ik het gehoord heb.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

sam922

#15
Quote from: jaco on January 27, 2009, 13:53:02
De Japanse versie heeft het beste beeld voor zover als ik het gehoord heb.

Je kan hem nog van Usenet downloaden.