2 fast 2 furious

Started by dennis, June 11, 2003, 16:48:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dennis

The Fast and the Furious
- Limited Edition/DTS -

Straatbendes in Los Angeles maken 's nachts de straten onveilig door illigale races te houden met hun zwaar opgevoerde auto's. Brain O'Connor (Paul Walker) is een jonge undercover agent die infiltreert in het illigale racewereldje en probeert te ontdekken of straatrecer Domenic Toretto (Vin Diesel) verantwoordelijk is voor een aantal vrachtwagenovervallen. Brain komt in gevaar als de leden van het team het vermoeden krijgen dat er zich onder hen een bedrieger bevindt..
DEZE LIMITED EDITION HEEFT VEEL NIEUWE EXTRA'S EN EEN EXCLUSIEVE SNEAK PEEK VAN 2 FAST 2 FURIOUS!!

Ik weet niet of frank het toestaat het bedrijf dat deze en meerdere dvd's heeft hierop het forum te zetten.
gr
dennis


I am not what happened to me.
I am what I choose to become.

Scarp

#1
Dennis, die dvd is algemeen verkrijgbaar hoor :) Onder andere bij play.com en dvdboxoffice.com (R1) :)

Overigens gaat het maar om een sneak peek die bij de oude film zit, niet de nieuwe film zelf.

dennis

Hahahah,wist ik veel.Kreeg mail op me werk van een leverancier van ons die een aktie week heeft met dvd's.Tegen naar mijn mening scherpe prijzen,waaronder deze film :-[
*schaammmmmmmmm**
I am not what happened to me.
I am what I choose to become.

Spacebass

Ik mis de DTS versie van deze film...heb net de R2 versie gekeken, en was net als bij de vorige zelfs al onder de indruk van DD.
Alleen was de R1 versie toen DTS en klonk nog beter...weet iemand hoe het zit bij deze film?