A3 Formaat Movie Stills

Started by Isaja, December 11, 2008, 22:56:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Isaja

Heren,

Heb drie mooie lijsten van 30x40, en daar wil ik graag 3 mooie movie stills (snapshot van filmscene, in zwart wit) in hebben. Denk aan claudia cardinale in once upon a time in the west, de niro in raging bull etc. Afijn, you get it.

Nu ben ik lang aan het zoeken geweest, maar nu kan ik nergens een site vinden die deze aanbied! Wel van die lelijke filmposters met te veel tekst, maar mooie movie stills in hoge kwaliteit zwart/wit zie ik nergens..

Wie kan me verder helpen?

astrobart

kan je ze niet zelf uit een film halen? van een blu ray iod

Isaja

Quote from: astrobart on December 11, 2008, 23:39:07
kan je ze niet zelf uit een film halen? van een blu ray iod

Had ik zelf ook al aan gedacht, maar heb echt 0 verstand van photoshop.. Dus dan zou het zijn: dvd, pauze, print screen, paint, opslaan als jpeg, en dan omzetten naar zwart/wit? Lijkt me nou niet de meest optimale resolutie..

Moet veel beter kunnen, iemand die er wat meer verstand van heeft en wat tips kwijt wil?

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Isaja

Excuses voor de grote radiostilte, wegens enorme studiedrukte ben ik niet meer echt aan de plannen toegekomen..

Ik heb inmiddels flink wat site's afgelopen, maar nog steeds niet kunnen vinden wat ik zoek, of er staat een enorme naam op. Allposters.com is eigenlijk nog de beste site die ik tegen ben gekomen.

Maar ik ga zo eens praten met een vriend die nogal goed is met photoshop, eens kijken of hij me kan helpen om mooie stills te knippen uit mijn favoriete films. Ik laat het resultaat hier wel zien als het gelukt is!

Paul Landsmeer

Kijk hier eens:

http://www.moviemarket.co.uk

Zij hebben heel veel filmfoto's die je naar keuze kunt bestellen in vier formaten: 25x20, 36x28, 50x40 en 60x50.

Ter illustratie: Claudia Cardinale in Once Upon A Time In The West:

http://www.moviemarket.co.uk/Photos/P200276_B87832.html

Prima webwinkel trouwens, ik heb er zelf in het verleden ook (kleine en grote) foto's besteld.

Marcel_T.

Quote from: Isaja on February 15, 2009, 13:12:11
Excuses voor de grote radiostilte, wegens enorme studiedrukte ben ik niet meer echt aan de plannen toegekomen..

Ik heb inmiddels flink wat site's afgelopen, maar nog steeds niet kunnen vinden wat ik zoek, of er staat een enorme naam op. Allposters.com is eigenlijk nog de beste site die ik tegen ben gekomen.

Maar ik ga zo eens praten met een vriend die nogal goed is met photoshop, eens kijken of hij me kan helpen om mooie stills te knippen uit mijn favoriete films. Ik laat het resultaat hier wel zien als het gelukt is!

En?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650