HT op het warme Christmas Island, Australie.

Started by Gordon, December 11, 2008, 07:44:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

donaldk

Gordon, even terug gelezen, staat het dak terras er nog? Of is het metalen zeildak erboven weggerukt in een tropische storm?

Gordon

Heb dat huis verkocht, ze hebben het verbouwd en weg gehaald, ik woon nu in Bali, nieuw leven, nieuwe vrouw...
I now live in Bali...

donaldk

Van de verhuizing wist ik, van de vervrouwing niet-). Ik zit er serieus over te denken maar eeuwige vrijgezel te worden, lol.

Gordon

Quote from: donaldk on November 14, 2020, 22:32:20
Van de verhuizing wist ik, van de vervrouwing niet-). Ik zit er serieus over te denken maar eeuwige vrijgezel te worden, lol.
Nee joh, heb toch een vrouw nodig voor het hushouden etc....... :pompom: :wub: ken ze altijd weer dumpen als ze te bossy worden.....en vind zo een nieuwe hier op Bali! :devil: :inlove:
I now live in Bali...

Pjotr27

Doe je nog steeds iets in stereo/beeld apparatuur zoals in Australie?
Of alleen maar dagelijks je geld tellen  ;)?
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Gordon

Quote from: Pjotr27 on November 17, 2020, 05:44:00
Doe je nog steeds iets in stereo/beeld apparatuur zoals in Australie?
Of alleen maar dagelijks je geld tellen  ;)?
Bitcointjes tellen......
I now live in Bali...

donaldk

Quote from: Gordon on November 15, 2010, 04:49:21Heb ook een website gemaakt voor ze: www.cinema.org.cx Ja dat is een nieuwe hobby van me websitejes maken, ook 1 voor mijn eigen taxi bedrijfje: www.islandtaxis.com.cx
Groetjes vanuit Kerstmis Eiland

Zonder Gordon bestaan de websites dus ook niet meer. Taxi bedrijf domein is weg/onbereikbaar. Bios domein moet voor naar de ISP gebeld worden;-).

eduard

Gordon is al anderhalf jaar niet op forum geweest.

donaldk

Ik zag het en email alert zal wel weer eens niet werken, dus verwacht geen reactie op mijn trigger post hierboven, lol.

Contour

Leuk topic, gaaf hoor al die verschillende landen en woonplaatsen.