Cassiopeia SpaceCom4

Started by Marco66, December 7, 2008, 12:58:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marco66

Iemand ervaring met deze speakerkabels en dan met name de biwire-uitvoering?
Zien er op de foto erg goed uit maar ze moeten vooral goed klinken hé!

MarcoV ;)
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

daffy

hier vind je mijn ervaringen met cassiopeia interlinks dus niet specifiek de spacecom 4  http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=73973.0

trouwens in afwachting van mijn nieuwe Bryston set de john van gent kabels die ik in mijn hoofdset gebruik tijdelijk verplaatst naar de nad set in de hobbykamer, tjeeez wat een verschil met de cassiopeia's die ik er toch weer tussen had zitten omdat ik de diy kabels heb uitgeleend.

De kleine Kefs Q compact lijken wel een maat groter geworden te zijn, meer druk in het laag, beter verstaanbaar midden, meer boddy, vriendelijker maar beter te volgen hoog en ik kan op een hoger volume draaien en veel langer luisteren voordat ik last heb van irritatie/luistermoeheid.

Daffy ;)
Denon Pma & Dcd 2500ne, Monitor audio gold 200, Qed Genesis Silver Spiral bi-wire ls.kabel, Qed Reference Audio 40 interlink, Ps audio Quintet filter
En al best lang aan het inspelen.