De 32PW9617 of de 32PW9527?

Started by Flipje, June 9, 2003, 23:34:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vlearmoes

Wat betreft de schotel kan ik je weinig advies geven alhoewel ik al wel goeie tips heb gehad, maar er staat een speciale tread hier op het forum over alles wat met schotels heeft te maken.
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

flipje

Ik heb de tv (32PW9572) binnen!!... Het is een wonder!!! :o

Wat een beeldje.... als je een 51cm Sony van meer als 10 jaar gewend bent...

Hallelujah....!

Nog een keer een callibratie...





MrPink

Gefeliciteerd :)

Groetjes,
Oscar

Erwin Kanters

Mij is nog niet echt goed duidelijk wat te kiezen, de PW9617 of de PW27. Als je al een leuke HT-audio-set hebt is een Dolby Digital (0617) niet echt nodig voor films. Wat wat nu als men in Hilversum (of ergens anders) ineens besluit om nu eens Dolby Digital uit te gaan zenden. Ik denk niet echt dat we door op moeten wachten. (of toch?)

Verdere voordelen van de PW9617 boven de PW9527 zie ik niet zo. Volgens de philips web-site (product-vergelijking) mist de PW9527 een 4de euro A/V connector.......(wie gebruikt die nu allemaal?)

Kan iemand mij een goed advies geven?

Groeten,
Erwin Kanters

ger

Hi,
Ik heb een vraagje. Ik heb een 28PW9527 gekocht en een FR996. Deze versterker heeft een LINE OUT voor het center speaker kanaal wat ik verbonden heb naar de SCART 1 van de TV. Probleem is dat als easylink is geactiveerd het level uit mijn centerspeaker (zijn de TV speakers) erg laag is. Volume werkt, maar als easylink gectiveerd is, gaat alles mee (rear and FR, FL) waar de buren niet blij van worden (denk ik). Hoe kan ik mijn centerspeaker output level extra versterken zonder de andere kanalen te versterken ( in easylink mode)?

Groeten Ger

ps. nog een vraag. Zijn er nadelen van een calibratie?

J.A.F._Doorhof

Hi,

En welkom op ons/jullie forum.
Er zijn geen nadelen aan een calibratie behalve dat het geld kost  ;D.

Kun je niet via de TV het volume van het centerkanaal apart sturen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ger

Nee, dat gaat niet. Wel als ik easylink uitzet maar dat komt het audio gewoon via de SCART binnen (van de DVD).

Wie kan mij de oplossing geven?

Over calibratie: wordt dit gedaan via het alignings menu als hij in service mode zit? Welke ROM versie is de laatste (de mijne is van 4 Oktober 2002)?

Groeten


J.A.F._Doorhof

De calibratie wordt in verschillende menu's gedaan, niet alleen in allignments.
De ROM versie kan ik je niet mee helpen, ik zie zoveel TV's  ;).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mradem

Idd je kan beter je Tv laten calibreren dan een pixelplus tv nemen en daar extra voor betalen. Zijn alleen maar foefjes om het beeld wat mooier te krijgen dan het standaard veel te blauwe tv beeld.

Tot de dag van vandaag geen spijt gehad van mijn calibratie.

MrPink

Eh, Pixel Plus heeft niets te maken met de kleur(verbetering) van het beeld, alleen met het (kunstmatig) vergroten van het aantal beeldlijnen.

Groetjes,
Oscar

mradem

Quote from: MrPink on July 14, 2003, 13:29:46
Eh, Pixel Plus heeft niets te maken met de kleur(verbetering) van het beeld, alleen met het (kunstmatig) vergroten van het aantal beeldlijnen.

Groetjes,
Oscar

Dit wordt wel uitgezet bij calibratie als ik het goed heb.
Dus blijft onnodig ;D .

J.A.F._Doorhof

PP blijft gewoon aan staan bij een calibratie.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

PP is wel degelijk een verbetering, ook al is het geen werkelijke vergroting. Zeker na calibratie geeft een PP toestel, speciaal bij goede bronnen, een uitstekend beeld.

En als je het goed beschouwt is een TV op zichzelf al onnodig... ;)

Groetjes,
Oscar