H3D II genoeg???

Started by SulTan, June 5, 2003, 22:45:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SulTan

Dag Frank en anderen,

Moet je nou naast de H3D II kaart nou ook een aparte VGA kaart hebben om beeld te krijgen op een monitor, of kun je die ook gelijk aansturen zonder een VGA kaart en zo niet, welke vga kaarten zijn dan een goede match met de H3d.

Ik had nl. ergens gelezen dat er een onboard videokaart in zit, is deze dan ook een hoogwaardige onboard videokaart of niet wil namelijk ook flightsimulator kunnen spelen als het kan ook een beetje vlotjes ;D

Mvg,
Khalid

jaco

On board zit de FLI2300 chip, en die heeft een video uitgang.
Er komt dan alleen maar beeld uit wat je op de input zet, en dat kan een VGA "pass-through" zijn. (DVI out van de VGA kaart op de DVI input van de HDTV module)

Maar je hebt toch nog steeds een video kaart nodig, anders start je PC niet eens op..

Je kunt denk ik een videokaart nemen die meest geschikt is voor je flight simulator, omdat je niet meer specifiek hoeft te kijken naar video playback opties in de kaart.
Voor video was het beste een Radeon gebaseerde kaart.
Maar misschien kun je nu wel beter een Nvidea gebaseerde kaart nemen.

Misschien is wel het beste om even af te wachten of en hoe goed de direct ouput gaat werken als de holo2 er echt is.

Jaco

Spacebass


jaco

Ik bedoelde dat de input van vga singaal per dvi ook nog aangepast kan worden met de normale controls als elke input voor ozver als ik begrepen heb.

Ik zit ook met smart te wachten. Tot nu toe beviel de Holo 1 ook geweldig.  De versie 2 biedt dan voor mij extra frame conversion en de directe RGBHV uitgang.

Jaco

SulTan

Oh dus zo zit het, is goed we zullen maar moeten wachten en zien.

Mvg,
Khalid

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview