Nintendo Wii Algemeen

Started by Paul Landsmeer, November 18, 2008, 11:29:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Snutchz

Quote from: Spijkie on December 25, 2008, 10:26:27
@ Snutchz, ik neem aan dat je al geprobeert hebt om opnieuw te verbinden met de WII console?
nee.. de verbinding met de Wii-mote valt steeds weg ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Spijkie

Ah okeej tussen de controlers onderling, het enige wat ik nog zou kunnen bedenken zijn dan de batterij.

Groeten Spijkie
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

Spijkie

Gister een Nyko laadstation gekocht en werkt ideaal, geen gedoe meer met oplaadbatterijen :)
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

ccpl

net aan 't uitkijken of ik al dan niet m'n zoon zo eentje laat kopen met z'n nieuwjaarscenten... maar..... vraagje : blijkt dat als ik correct aan .wii of .iso files kan geraken voor console dat ik die dan simpeleg op een Verbatim DVD-R of +R schrijf, de console inkan en spelen maar

is dit correct ? moet het ding maw niet ge-mod worden ?

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Rendy

Quote from: ccpl on December 29, 2008, 15:15:59
net aan 't uitkijken of ik al dan niet m'n zoon zo eentje laat kopen met z'n nieuwjaarscenten... maar..... vraagje : blijkt dat als ik correct aan .wii of .iso files kan geraken voor console dat ik die dan simpeleg op een Verbatim DVD-R of +R schrijf, de console inkan en spelen maar

is dit correct ? moet het ding maw niet ge-mod worden ?

Je kan de Wii door middel van een aangepaste os versie (software) kopies laten lezen of door een mod-chip.

Modded PS2 component 720p over InFocus Screenplay 4805.
M Vision 7000 E+ digital satbox, Wiikey modded Wii component over Barcovision 701

ccpl

Quote from: Rendy on December 29, 2008, 15:40:28
Je kan de Wii door middel van een aangepaste os versie (software) kopies laten lezen of door een mod-chip.



...en ik kan nalezne hoe ik die OS erin zet op ...... ?

Rendy

Google maar eens op Twilight hack.

Ik denk namelijk niet dat het toegestaan is dat ik haarfijn ga uitleggen op dit forum hoe dat werkt.
Modded PS2 component 720p over InFocus Screenplay 4805.
M Vision 7000 E+ digital satbox, Wiikey modded Wii component over Barcovision 701

LittleNinja

Dat is lekker.... Mario Kart is gewoon onvindbaar!!! Nergens hebben ze dat spel meer... :-X

Quote from: LittleNinja on December 23, 2008, 12:32:28
In januari zijn de twins jarig ( worden 4 jaar ) en dan zetten we ook een Wii voor ze neer. Ze zijn vooral gek op Mario Kart.

Het is echt lachen om twee van die ukkies op de bank te zien zitten, heftig sturend en geconcentreerd.. En als je even in beeld staat krijg je meteen: "Papa...Kan niet zien!" en "Papa..... SCHUIF!!!!!"  ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Marvin....

is het mogelijk om die wii voor het geluid digitaal aan te sluiten?
me broer heeft er één en volgens hem zijn daar geen aparte kabeltjes voor.
kan het zelf eigenlijk ook niet echt vinden.

groet,
Marvin.

Snutchz

Helaas alleen analoog.. straks in 2010 wanneer de Wii-HD op de markt verschijnt ;)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Marvin....

ja dat vermoeden begon al steeds sterker te worden, dank je...
goed, het is voor me nichtje van 4.
maar opzich wel jammer natuurlijk, helemaal als je bedenkt dat ik met de eerte xbox en de advanced-rgb wel DD5.1 kon spelen. vorige generatie zegmaar...

maar goed, nogmaals bedankt.

Seth__Gekko


aMUSEd

Iemand een tip waar ik goedkoop wat accessoires (scart-kabel, oplaadstation en mariokart-stuurtjes) kan kopen?

Hebben de batterijpacks + oplaadstations een voordeel boven goede oplaadbare batterijen?

Snutchz

zij zullen eerder zijn opgeladen lijkt me.. ;) tenzij je van die specials hebt die binnen no time weer vol zijn.... dan zal 't weinig uitmaken.
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

skank1

Normaal ben ik een serieuze gamer op PC.
Oorspronkelijk begin ik begonnen met de eerste nintendo, maar al snel dus overgestapt.
Ik denk dat ik er nu zo'n 22 jaar op heb op pcgebied :) maar het rare van het verhaal is: Sinds ik mijn nieuwe tv heb met wii, lijkt het alsof ik plots weer neig om te draaien... i dunno hoe het komt
Misschien door het feit dat ik nu 2 kleine kindjes heb.. en een fantastische grote mooie tv. Daarbij nog eens het feit, dat ik niet zoveel tijd meer over heb om nog achter die bak te kruipen... Tegen dat hij opstart... en je dan een game kan spelen, die op zich nog veel meer uren vraagt om je er in te verdiepen....
De enige games waarop ik nu wachtte zijn starcraft 2 en diablo 3 maar voor de rest stond het op een laag pitje.
Ik speelde al de nieuwe games wel even, maar al snel ben ik ze beu.
Nu sinds de wii, heb ik dat gevoel niet meer
Vlug even tv aan, en hup ik kan even spelen, ook al duurt dat geen eeuwen..
Sinds gisteren heb ik de felbegeerde Mario galaxy 1 !!! even getest
En man ! Subliem spel, ik zit nog niet ver, maar die level designs zijn echt smullen. Als er nog meer levels komen zoals die bij-level, kan het niet op!!
Zalig level. Het ziet er ook verrassend mooi uit eigenlijk, i dunno of het aan het spel ligt, of aan die componentkabel, maar ik wist niet dat de wii toch nog zo'n mooi plaatje kon tevoorschijn toveren....
Ik ben volledig in de ban van mario galaxy, en wil eigenlijk liever deze eerst volledig uitspelen en dan nr 2 beginnen (mijn vriendin is er trouwens ook weg van)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Stefan S.

Ik heb mijn Playstation 3 maar weer verkocht, aangezien deze alleen stof lag te happen. Ondanks ik destijds de Wii heb verkocht wegens de tegenvallende grafische prestaties op mijn 42" plasma tv, ben ik toch geneigd om weer een Wii aan te schaffen. Het leuke van de Wii zijn de Super Mario spellen (ik ben opgegroeid met Super Mario  ;D), de gameplay en het feit dat je veel games tegelijkertijd met z'n tweeën kunt spelen.

Snutchz

Wii kent nog altijd 'n mooi lijstje met dikke titels  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

sj0er-D

Quote from: aMUSEd on April  8, 2009, 20:46:23
Iemand een tip waar ik goedkoop wat accessoires (scart-kabel, oplaadstation en mariokart-stuurtjes) kan kopen?

Hebben de batterijpacks + oplaadstations een voordeel boven goede oplaadbare batterijen?
dealextreme.com, paypal, gratis verzenden

Midcall

http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

johan d

effe oud topic naar boven schoppen  ;D

Ben aan het twijfelen om een gameconsole voor de kinderen (6&8j) aante schaffen. WII, PS3 of Xbax 360

Deze aanbieding lijkt me ook wel wat, in de winkel zelf verkocht aan 99€
http://www.bartsmit.com/wii-mini-remote-nunchuck

Zijn er nadelen aan zo'n MINI? zijn die nunshcuk ed allemaal draadloos of zit er een snoer naar de console aan?

CineSmurf

Nunchuck heeft een draadje naar de wii-mote (dus niet naar de console).

Wii wordt veel leuker als je met z'n allen tegelijk speelt, dus een paar extra's wii-motes en nunchucks is geen luxe. Je kan goedkope namaak bestellen (dx.com bijv). Spelletjes blijven ook erg duur vind ik.

Er staan ook hele lijsten op marktplaats. Voordeel is dat je dan (meestal) een verzameling spelletjes erbij hebt.

JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Zymotic

@ Johan, maar gaat het nu alleen maar om Skylanders?

johan d

Quote from: Zymotic on June 28, 2013, 12:58:16
@ Johan, maar gaat het nu alleen maar om Skylanders?
Hoofdzakelijk ja?