Nintendo Wii Algemeen

Started by Paul Landsmeer, November 18, 2008, 11:29:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raimond

#25
ik koop ze wel mooi orgineel :),er moeten wel nieuwe games blijven komen,natuurlijk
Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

Wowly

ik koop ze ook origineel, maar ben er simpelweg erg zuinig op. Daarom: backup!


Wowly

Raimond

Meridian 506.24 /Denon AVR 2310 /Mission 750LE /panasonic 42v20 /PS3/Samsung 380 decoder/PS3/Xbox360/wii

WickedGame

Mijn zusje zeurde al een tijd voor een Wii. Dus lieve broer als ik ben maar voor kerst een Wii aangeschaft voor haar. En maar beetje compleet gemaakt ook:

- Wii Console met 2 Controllers en Wii Play
- Mario Kart + Stuur
- Link Crossbow + Zapper
- Oplaadstation
- Plus 1 nunchuck

En nu wil ik haar het hele jaar niet meer horen. Want ze krijgt maar eenmalig zoiets van mij.

Durk

geef mij ook zo'n broer..

ik ben geen gamer.. heb wel een DS en een Wii die ik eigenlijk alleen maar gebruik als we met vrienden in een melige bui zijn.
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

LittleNinja

Voorlopig nog niet echt Het Grote Wii topic. :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Quote from: LittleNinja on December 10, 2008, 16:24:30
Voorlopig nog niet echt Het Grote Wii topic. :P

De Wii is ook maar een ukkie he  :hehe:

Aniki

Quote from: Joris1971 on November 18, 2008, 12:00:37
Ik heb de wii... wat ik ervan vind? Geen ene reet aan.

In het begin is het leuk, maar om nu altijd als een idioot met die nunchuck controller te staan zwaaien, dank je.
Tevens ziet het er grafisch allemaal slecht uit, volgens mij was de gamecube grafisch sterker.

Ik vind de wii gewoon een kleuterconsole.

groet Joris

wil je er nog steeds vanaf of ben je hem ondertussen al kwijt?

CineSmurf

Geweldig ding die Wii, alleen kom ik inmiddels wel om de accessoires... Wii fit, mat, wii-motes, stuurtjes, maar verder  :inlove:
JVC RS50; Marantz AV7702mkII; 5x Emotiva upa1; Ziggo next PVR; Oppo UDP-203; Marantz UD5007; HD Dune 3.0; SVS 25-31PCi (custom tuned to 22Hz) subwoofer; Dali Suite 2.8, C 0.8 & 1.7 en (4 x) 0.7 aan het plafond.

Snutchz

Al is 't alleen al voor Super Mario Galaxy dat je zo'n Wii in huis moet hebben  :inlove:   
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

Seth__Gekko

Quote from: Durk on December 10, 2008, 12:41:53
geef mij ook zo'n broer..

ik ben geen gamer.. heb wel een DS en een Wii die ik eigenlijk alleen maar gebruik als we met vrienden in een melige bui zijn.
Hehehe de Wii met WarioWare is fantastisch, nu is het alleen maar Buzz!!!!!

Wowly

oja, de kids vinden het prachtig. Staan rustig een kwartier van opwinding te springen als ze bezig zijn. Echt van je toing toing toing een kwartier lang  :laugh:

Daarom, de wii niet aanzetten voordat ze naar bed gaan.....

Wowly

JERRY66

Heb de wii nu meer als een jaar.

Heb ook een ps3 en game p.c.

Ik speel het meest met de wii.
Ik hou van de besturing en de mogelijkheden van de wii.

De wii fit  leuk leuk leuk
Mario galaxy een geweldig spel.

Grafisch is het minder maar hier gaat het om speel plezier en dat doet deze console heel goed.
yamaha dsp-z7, yamaha as3000, oppo bdp-95, sl1200Mk2, lg oled , ps3,wii
fronts elac 210ce, 
suround elac bs204.2,  elac bs203.2 en  elac cc200.2

Rendy

Ik heb hier een Wii component aangesloten op m'n Barco en dit werkt wonderbaarlijk goed.

In het begin was ik bang dat de besturing d.m.v. de sensorbalk de mist in zou gaan op een scherm van +2 meter maar dit blijft prima reageren.

In het verleden had ik die problemen wel met de eyetoy camera van de ps2. (Dat werkt echt niet als het beeld zo groot is)

Een ander groot voordeel is dat door mijn muur de wii remote niet heen kan vliegen en door de tv wel.  :tongue2:
Modded PS2 component 720p over InFocus Screenplay 4805.
M Vision 7000 E+ digital satbox, Wiikey modded Wii component over Barcovision 701

Dirc

even aanmelden bij unitedconsumers voor zorgverzekering en je krijgt een wii sportspack gratisch  :thumbs-up:

Paul1967

Rayman raving rabbids (1ste deel) vind ik nog altijd een must have als Wii bezitter.
Heb een Wii vanaf de release. Het enige wat ik er kl*te aan vond was het verbindingsdraadje tussen de remote en nunchuck. Heb sinds kort een Nyko draadloze nun en werkt perfect.

Snutchz

Die heb ik dus ook gehad.. maar inmiddels al vervangen voor 't origineel... verbinding was verre van constant  :confused:
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LittleNinja

#42
In januari zijn de twins jarig ( worden 4 jaar ) en dan zetten we ook een Wii voor ze neer. Ze zijn vooral gek op Mario Kart.

Het is echt lachen om twee van die ukkies op de bank te zien zitten, heftig sturend en geconcentreerd.. En als je even in beeld staat krijg je meteen: "Papa...Kan niet zien!" en "Papa..... SCHUIF!!!!!"  ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Paul1967

Quote from: Snutchz on December 23, 2008, 00:24:26
Die heb ik dus ook gehad.. maar inmiddels al vervangen voor 't origineel... verbinding was verre van constant  :confused:

Ik heb deze van Nyko en werkt perfect

THX-UltraII

hier werken gecopierde spellen perfect met Verbatims -dvd

Rendy

Quote from: THX-ultraII on December 23, 2008, 16:55:59
hier werken gecopierde spellen perfect met Verbatims -dvd

Op andere schijfjes kunnen ze ook wel werken maar dan zal je drive van je Wii een stuk meer te verdragen hebben.

Het beste kan je ze branden op 4x met ImgBurn.


p.s.: iemand al iets vernomen of er al DVD films op de Wii afgespeeld kunnen worden?
Modded PS2 component 720p over InFocus Screenplay 4805.
M Vision 7000 E+ digital satbox, Wiikey modded Wii component over Barcovision 701

Snutchz

Quote from: Paul1967 on December 23, 2008, 14:32:27
Ik heb deze van Nyko en werkt perfect
Ik heb dezelfde ;) ..in 't begin ging het lekker, nu wordt voortdurend de verbinding onderbroken :(
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

THX-UltraII


LittleNinja

Inmiddels staat het ding in huis te wachten op de grote dag ( half januari ). Wij horen nu dus ook bij de club.

Quote from: LittleNinja on December 23, 2008, 12:32:28
In januari zijn de twins jarig ( worden 4 jaar ) en dan zetten we ook een Wii voor ze neer. Ze zijn vooral gek op Mario Kart.

Het is echt lachen om twee van die ukkies op de bank te zien zitten, heftig sturend en geconcentreerd.. En als je even in beeld staat krijg je meteen: "Papa...Kan niet zien!" en "Papa..... SCHUIF!!!!!"  ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Spijkie

@ Schnutz, ik neem aan dat je al geprobeert hebt om opnieuw te verbinden met de WII console?

Het lijkt me ook wel wat zo'n draadloze nunchuck maar ik ga denk ik eerst voor zo'n oplaad station, batterijen zijn nu al op :(
Lumin,audioquest,Lyngdorf 2170, Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.