deleten van notificaties lukt niet

Started by riwi, June 4, 2003, 20:19:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

Hoi,
Ik had een stuk of 40 notificaties staan op allerlei threads. Ik heb er nu ongeveer 30 van weten te deleten, maar de laatste 10 lukken niet. Ik kan me ook niet herinneren dat ik een notify op deze threads heb geplaatst.
Komt dit wel meer voor?
Kan Frank of wie dan ook deze wel voor me deleten?

Alvast bedankt,
Richard

J.A.F._Doorhof

Hi,

Ik kan niet voor users notifications deleten, mail me aub even je wachtwoord en inlog dan kan ik wel even voor je kijken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

riwi


riwi

Jammer dan. Omdat Frank ze ook niet kan deleten zal ik er wel mee leren leven  ;)


MrPink

Misschien kan je een lijstje maken van de topics, dan kunnen we ze af en toe bijhouden. ;)

Groetjes,
Oscar

Erik

Quote from: riwi on June 10, 2003, 11:04:48
Jammer dan. Omdat Frank ze ook niet kan deleten zal ik er wel mee leren leven  ;)
Mooi zo, zal je leren hier een beetje alles te notificeren  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

riwi

Maar ik krijg nu eenmaal zo graag mail ;). als je een notify op de felicitatie thread en de laatste aanwinst thread hebt heb je elke dag mail :D Zo is het net alsof ik vrienden heb :o

Richard


Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

MrPink

LOL! Ik zou er ook eentje nemen op "Vanavond kijk ik.." ;D

Groetjes,
Oscar