XTZ speakers

Started by mikeske, November 12, 2008, 00:02:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sparda

Ikzelf werk met een sr6004 op de XTZ 99.26. Klink heel erg knap hoor (iets uitgebreidere review vind je terug in mijn HT-topic :p). Een van de redenen waarom ik destijds niet voor de 99.38 ben gegaan was omdat mijn sr6004 deze vreemd genoeg niet volledig kon trekken. Erg jammer want het was een knappe speaker. Daarom raad ik je zeker aan toch eens te gaan luisteren en na te gaan of de sr6005 dat nu wel zou kunnen. (PS: als je daar bent, luister dan direct even naar de sr 99.36 en 26, beide zijn ook echte bang-for-the-buck speakers :) )
WoonkamerHT: LG 55OLEDC6 - Marantz SR7010 -  Front: Klipsch RP-280F - Center: Klipsch RP-450C - Rear: Klipsch RP-260F - Sub: Klipsch R-115SW - Pioneer BDP-LX58 - PS4

Toni71

Heb vanmiddag gebeld .
Ik ga ook maar eens luisteren naar die 99.38 en die losse combi met aparte subwoofer 99.26.

Ben erg benieuwd.Denk dat voor plaatsing de aparte subwoofer beter is.
Maar misschien klinkt die 99.38 wel mooier.

We gaan het zien....

fasteddie

En heb je het gezien en gehoord?

Toni71

Dit is alweer enige tijd geleden.

Eerlijk gezegd heb ik de 99.38 blind gekocht, en deze heb ik nu nog staan in de woonkamer.

De geluidskwaliteit en de ervaring met de ribbon tweeter verbaasde me zo, dat ik er nog steeds erg content mee ben.

De 99.26mk2 heb ik ook nog staan.

De 95.22 heb ik ook nog liggen.

Laatste speakers om in de htruimte te installeren, ergens op de to do lijst waar we nu mee bezig zijn in de andere woning.




fasteddie

Wat in het vat zit verzuurd niet ;D