Lord of the Rings / Star wars op Blu Ray

Started by Maartje, November 10, 2008, 12:59:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt


daxie

Quote from: riwi on September 15, 2011, 10:51:32
Ik denk dat dat best dicht bij de werkelijkheid is ;)

:) misschien wel, maar ik vraag me af of dat het punt was dat George wou maken (nou ja, als hij al een punt wou maken, wat zeer twijfelachtig is)

Kjelt

Quote from: riwi on September 14, 2011, 20:24:28
Je moet het commercieel zien. Zonder Jarjar en de Ewoks had Lucas nooit zo'n succes onder kinderen gehad.
Daarvoor heeft ie nu de LEGO starwars serie in het leven geroepen of is dat voor de kleuters en peuters, ik volg het niet meer. Van de originele trilogie had ie af moeten blijven  :D

daxie

Dat is net het probleem. Waarom zou IK als filmliefhebber/fan dat commercieel willen zien?

Hij heeft zijn doel alleszins behaald. Ik bekijk het commercieel nu. En weiger dus de blu-rays te kopen. Als protest download ik ze bovendien.

riwi

Dat heb ik een beetje met de LOTR meuk.
Te vaak gezien, DVDs al gekocht en dan die irritante bluray release in non extended editie. Voor mij zijn ze in de ban, LOTR. (pun intended  ;D )

daxie

Quote from: riwi on September 15, 2011, 12:15:01
Dat heb ik een beetje met de LOTR meuk.
Te vaak gezien, DVDs al gekocht en dan die irritante bluray release in non extended editie. Voor mij zijn ze in de ban, LOTR. (pun intended  ;D )

alleen hebben ze hun fout ingezien en een goeie versie gereleased.
Dat zie ik Lucas niet doen, die is daar te arrogant voor.

morca

Quote from: riwi on September 15, 2011, 01:16:22
Geen last van gehad. ep1 en ep2 gekeken met mijn Oppo 95. Via HDMI niet en via 6 kanaals analoog ook niet. spdif niet geprobeerd, zit nog wel aangesloten maar niet meer geconfigureerd op de versterker.
Heb je een 6.1 of 7.1 kanaals setup, of gewoon 5.1? Speel je via HDMI naar een versterker die DTS HDMA decodeert?
Het zal wel te maken hebben met de 6.1 kanaals DTS HDMA track denk ik.
Ik speel ook 5.1 en dit worden me eerste bluray,s dus als er meer mensen last van hebben?????????????

maximus79

Quote from: morca on September 15, 2011, 17:25:53
Ik speel ook 5.1 en dit worden me eerste bluray,s dus als er meer mensen last van hebben?????????????

Ik heb vandaag IV gekeken en had vaak dropouts. Als ik de oppo van bitstream naar lpcm zetten was er geen probleem meer.
Maar zo als je kunt lezen in die link die ik had geplaatst ben ik niet de enige.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2


maximus79

Quote from: morca on September 15, 2011, 20:19:02
dat is dan weer intressant aangezien ik wel naar lpcm moet,mijn receiver kan geen HD formaten aan maar wel lpcm tot 192

Dan zal je waarschijnlijk nergens last van hebben. ;D
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

clicquot

In Londen hebben ze alvast de BD release vet gelanceerd:


Tomek


Kjelt

Wat een flapdrol is die Lucas zeg, de wereld heeft zijn origineel altijd geprezen en nu zegt hij eigenlijk dat dit niet de film was die hij wilde maken  :baaa:
QuoteFollowing the release of the 2004 DVD box set, Lucas told the Associated Press that the original films were only "25 or 30 percent" of what he wanted them to be. In regard to the outcry over his changes, Lucas was unrepentant. "This is the movie I wanted it to be, and I'm sorry you saw half a completed film and fell in love with it," he said. "But I want it to be the way I want it to be."
Ik ben blij dat hij niet meteen de film heeft gemaakt die hij wilde maken :D

http://www.pcmag.com/slideshow/story/287832/top-10-worst-changes-made-to-star-wars/2#fbid=BqbKlLyZyjy

Kjelt

Quote from: Kjelt on September 13, 2011, 22:09:07
ik koop hem ook nog wel een keer , over een half jaar ofzo als ze bij amazon en play niet meer weten wat ze met die honderden onverkochte boxen aanmoeten en de prijs weer 1/3 of meer gezakt is 
Nou vandaag toch maar besteld voor 50 pond, heb ik ze voor de kerstvakantie tenminste binnen om te kijken  :D

Etiennevh

Lord of the Rings Extended Edition lag bij de Mediamarkt voor € 44,95. Omdat dit als een film geldt en niet als een serie, hebben we er nog wat bijgezocht, deze week namelijk 3 halen 2 betalen. Uiteindelijk dus met wat rekenwerk van de verkoopknaap van MM drie blu ray's gevonden. Totaal voor 66 euri. Omgerekend / 3 LOTR Extended edition voor 22 eurie. Geen slechte deal vind ik :)

Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Robbo

Wie weet brengt Disney nog eens een 'original' Star Wars Blu-Ray box set uit.    Een goed excuus om de titel weer eens te melken.  Moet ook wel met zo'n investering  ;D