Lord of the Rings / Star wars op Blu Ray

Started by Maartje, November 10, 2008, 12:59:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riwi

Netjes van Amazon :

Quote
Star Wars: The Complete Saga (Episodes I-VI) Ltd. Edition Film Cell [Blu-ray]
                           Price on order date:  67.49
                     Price charged at dispatch:  57.37  Lowest price up to and including release date:  57.37
                                      Quantity: 1
                                 Total Savings:  10.12           

10.12 is your total savings under our Pre-order Price Guarantee.

In ponden dus x 1.15 = 66 euro.
Ik wist niet eens dat ze in prijs gedaald waren :)

Teejoo

Quote from: riwi on September 13, 2011, 20:27:02
Netjes van Amazon :

In ponden dus x 1.15 = 66 euro.
Ik wist niet eens dat ze in prijs gedaald waren :)
Had ik ook gekregen. Ik vind dat sowieso erg prettig bij Amazon. Ik bestel nu al een hele tijd alleen nog maar daar. Ook vanwege de snelle levering.

riwi

Heb jij de box ook al binnen vandaag?
Ik wil zo even wat stukjes kijken op de projector :)


Kjelt

Quoteik koop hem ook nog wel een keer , over een half jaar ofzo als ze bij amazon en play niet meer weten wat ze met die honderden onverkochte boxen aanmoeten en de prijs weer 1/3 of meer gezakt is  :D
Nou vandaag toch maar besteld voor 50 pond, heb ik ze voor de kerstvakantie tenminste om te kijken  :D

riwi

Quote from: Kjelt on September 13, 2011, 22:09:07
ik kan nog wel even wachten  :yawnee:

Jij mag wachten. Ik heb vanavond vast ep1 gekeken  :)


riwi

Quote from: morca on September 13, 2011, 23:56:06
mooi geluid he ,echt super.......

Ja zeker, leuk een DTS HD MA 6.1 track. Hier staat maar een 5.1 kanaals setup ;)  Beeld is ook prima OK hoor. Je ziet inderdaad wel dat de CGI hier en daar wat gedateerd is zelfs met de 2001 film. Maar dat is met de originele trilogie nog meer het geval. Hoort er gewoon bij wat mij betreft.

Ik had de film al weer een poos niet gezien dus ik ga ze met plezier allemaal op rij nog weer eens kijken.

Kjelt

Quote from: riwi on September 13, 2011, 23:53:03
Jij mag wachten. Ik heb vanavond vast ep1 gekeken  :)
Daar kan ik heeeeeeeeeeel lang op wachten, die eerste drie (nep)delen hoef ik nooit meer te zien, die hebben wat mij betreft niets met de echte Star Wars te maken en zo denken vele Star Wars fans van het eerste uur er over :D

Teejoo

Quote from: riwi on September 13, 2011, 20:41:25
Heb jij de box ook al binnen vandaag?
Ik wil zo even wat stukjes kijken op de projector :)
ja, ik heb wel de box met de nieuwe delen. Niet de grote.

blackball147

mijn box, besteld bij amazon, is vandaag binnengekomen  :P

ik heb er 68.32 euro voor betaald.

zodra ik tijd heb, ze in de BRspeler duwen en genieten  :D

eventjes nog een vraag: op de box zelf of de discs kun je het niet zien: zit er nu nl subs op?

Gaeje

Quote from: Kjelt on September 14, 2011, 08:30:41
Daar kan ik heeeeeeeeeeel lang op wachten, die eerste drie (nep)delen hoef ik nooit meer te zien, die hebben wat mij betreft niets met de echte Star Wars te maken en zo denken vele Star Wars fans van het eerste uur er over :D
tja, maar van de originele blijft toch ook niet veel meer over? als ik dat zo hoor?


squeek

Quote from: Kjelt on September 14, 2011, 08:30:41
Daar kan ik heeeeeeeeeeel lang op wachten, die eerste drie (nep)delen hoef ik nooit meer te zien, die hebben wat mij betreft niets met de echte Star Wars te maken en zo denken vele Star Wars fans van het eerste uur er over :D

De nieuwe reeks heeft zeker zijn goeie star wars kantjes hoor! Ik ben persoonlijk ook meer fan van de oude reeks, maar dan enkel empire strikes back en return of the jedi. De eerste film zelf is oersaai imho. De nieuwere reeks haalt het in zen geheel niet het niveau van de oude reeks maar is zeker niet slecht te noemen.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

riwi

#514
Quote from: Kjelt on September 14, 2011, 08:30:41
Daar kan ik heeeeeeeeeeel lang op wachten, die eerste drie (nep)delen hoef ik nooit meer te zien, die hebben wat mij betreft niets met de echte Star Wars te maken en zo denken vele Star Wars fans van het eerste uur er over :D

Vele mensen samen betekent nog niet dat ze 'gelijk' hebben. Check mijn avatar  ;D
Ik vind de nieuwe trilogie erg leuk. Ander tijdperk dan de originele trilogie. En het verhaal past prima met de oude trilogie.

Quote from: blackball147 on September 14, 2011, 15:56:24
eventjes nog een vraag: op de box zelf of de discs kun je het niet zien: zit er nu nl subs op?
Ja nederlandse subs staan erop. Ik heb hem ook van amazon.co.uk

roland p

Quote from: morca on September 14, 2011, 18:16:07
Ik zit nog steeds op deel 7 8 en 9 te wachten  :D
Ik wacht op de 3d versie :P
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Kjelt

Quote from: riwi on September 14, 2011, 19:52:17
Ik vind de nieuwe trilogie erg leuk. Ander tijdperk dan de originele trilogie.
Ik kan me alleen nog dat direct uit de Fabeltjeskrant weggelopen lama achtige super irritante schepsel herinneren, dat wil ik me zelf niet nog een keer aandoen  :D

riwi

Quote from: Kjelt on September 14, 2011, 20:18:39
Ik kan me alleen nog dat direct uit de Fabeltjeskrant weggelopen lama achtige super irritante schepsel herinneren, dat wil ik me zelf niet nog een keer aandoen  :D

JarJar is uit hetzelfde gedachtegoed ontsproten als die wollige fluffy Ewok dingen in de Jedi  :) Die slaan ook nergens op maar wel in het verhaal.
Je moet het commercieel zien. Zonder Jarjar en de Ewoks had Lucas nooit zo'n succes onder kinderen gehad.
Het is een groot commercieel uitgedokterd product. Alle 'puristische' artistieke gedachten rond star wars zijn lariekoek.

maximus79

Er zijn problemen met de discs, ik heb als ik de films start tijdens "a long time....." gekraakt op de achter kanalen. Het is bij elke disc zowel op me dune (full rips) als op de oppo fysieke discs. Heb al wat op gezocht op internet en heel veel mensen hebben deze problemen :crazy:


http://www.avforums.com/forums/blu-rays-dvds-download-services/1512351-uk-star-wars-bluray-problems.html

7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

skyfox

Klinkt misschien gek en ik ben vast een van de weinigen... Maar ik vind Jarjar best grappig :)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9


Zaagstra

Hij is in elk geval een dankbaar onderwerp voor gevarieerde übergewelddadige fantasieën. >:D

Walter Zed
Mark & Daniel Sapphire LS, 2x Winsome Labs Mouse,Oppo BDP-105EU, Epson EH-TW7200, Nanotec #207 RCA i/c en Golden Strada #79 Special+SR l/s kabel, Elinex EL1000GW powerconditioner, ASI resonators/phase inverter, Akiko Audio Tuning Sticks, DSPeaker AntiMode 2.0

riwi

Quote from: maximus79 on September 14, 2011, 21:06:42
Er zijn problemen met de discs, ik heb als ik de films start tijdens "a long time....." gekraakt op de achter kanalen. Het is bij elke disc zowel op me dune (full rips) als op de oppo fysieke discs.

Geen last van gehad. ep1 en ep2 gekeken met mijn Oppo 95. Via HDMI niet en via 6 kanaals analoog ook niet. spdif niet geprobeerd, zit nog wel aangesloten maar niet meer geconfigureerd op de versterker.
Heb je een 6.1 of 7.1 kanaals setup, of gewoon 5.1? Speel je via HDMI naar een versterker die DTS HDMA decodeert?
Het zal wel te maken hebben met de 6.1 kanaals DTS HDMA track denk ik.

daxie

Quote from: skyfox on September 14, 2011, 22:37:49
Klinkt misschien gek en ik ben vast een van de weinigen... Maar ik vind Jarjar best grappig :)

Een gemuteerd konijn dat zo dom is dat het voorbij irritant is, maar toch om de een of andere bizarre reden adviseur is van een senator, en dan nog een extreem belangrijk voorstel mag doen in haar plaats? Ze hadden George beter vervangen door een CGI robot. Dan waren de films beter geweest.

riwi

Quote from: daxie on September 15, 2011, 08:22:17
Een gemuteerd konijn dat zo dom is dat het voorbij irritant is, maar toch om de een of andere bizarre reden adviseur is van een senator

Ik denk dat dat best dicht bij de werkelijkheid is ;)