Aansluiten Wii op Meridian(audio gedeelte)

Started by Spijkie, November 8, 2008, 12:05:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spijkie

Goedemorgen iedereen,

Mijn eerste post in het game topic omdat we in blijde Wii verwachting zijn. ik zit alleen met de volgende vraag die ik niet met de search functie kon vinden:

Mijn Meridian heeft een Game input dmv een optische ingang maar op de nintentdo site kan ik niks vinden over het aansluiten van de Wii op een versterker of receiver alleen dat er een component ingng voor je tv is. Weet iemand hier wat de mogelijkheden zijn om de Wii via je versterker te laten lopen?

Alvast bedantk.

Groeten ,

Spijkie
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

bmateijsen

Volgens mij kan de WII alleen analoog. En bij Meridian kan je de Game input aan iedere ingang hangen ;).
Gebruik de meridian config programma eens, dan kan je dat zo zien!

Groet,

Bjorn

Quote from: Spijkie on November  8, 2008, 12:05:27
Goedemorgen iedereen,

Mijn eerste post in het game topic omdat we in blijde Wii verwachting zijn. ik zit alleen met de volgende vraag die ik niet met de search functie kon vinden:

Mijn Meridian heeft een Game input dmv een optische ingang maar op de nintentdo site kan ik niks vinden over het aansluiten van de Wii op een versterker of receiver alleen dat er een component ingng voor je tv is. Weet iemand hier wat de mogelijkheden zijn om de Wii via je versterker te laten lopen?

Alvast bedantk.

Groeten ,

Spijkie

johnhifi

Wat heerlijk decadent is dit forum toch. Geweldig.  ;D

Een Wii aan een Meridian set.  ;D
Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

bmateijsen

Waarom niet, ik zou ook gewoon de Wii aan mijn set hangen, voegt toch wat toe ;).

Groet,

Bjorn

Quote from: johnhifi on November  8, 2008, 14:27:57
Wat heerlijk decadent is dit forum toch. Geweldig.  ;D

Een Wii aan een Meridian set.  ;D

Spijkie

Scheelt het in decadentie als het niet een hele Meridian set is ?  ^-^

Ik heb eerlijkgezegd nog geen idee wat de game ingang "doet" op mn meridian maar ik d8 goh als ik toch zo'n ingang heb kan er gelijk wel een Wii op :P

Groeten,

Spijkie
Lumin,audioquest, T+A 1100e,Cardas,Piega,Supra,Essential Audio Tools.

bmateijsen

Het doet niets... het is gewoon een label ;). Zoals TV ook gewoon een label is.

Groet,

Bjorn

Quote from: Spijkie on November  8, 2008, 16:23:21
Scheelt het in decadentie als het niet een hele Meridian set is ?  ^-^

Ik heb eerlijkgezegd nog geen idee wat de game ingang "doet" op mn meridian maar ik d8 goh als ik toch zo'n ingang heb kan er gelijk wel een Wii op :P

Groeten,

Spijkie

Bakkums

Kijk eerst effe welke Audio outputs de WII ondesteund. Zal bar weinig zijn.

Lekker de Tulp op een of andere ingang van de versterker aansluiten en je hebt geluid.

Maargoed, hier was je al uit :P