Laserdisc vragen

Started by Selmar_Cleef, April 29, 2002, 02:42:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

jaco

Tja en de man die het goede staatslot voor 25 euro had was ook opeens miljonair.

Voor 18 Euro zoekt iemand maar lekker verder. Ik wil mijn globale kosten ervoor terug hebben, of anders laat ik hem wel in de kast liggen. Ik zou na moeten kijken wat ik betaald heb, want toen ik hem kocht was het ook al niet meer goed leverbaar.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

J.A.F._Doorhof

Moet ik met Jaco eens zijn.
De marktwaarde is tussen de € 100,00 en € 150,00 die dingen zijn er gewoon niet meer.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

eelco

tja ik heb hem wel nodig , wil de eigenaar jaco ,geloof ik , contact met me opnemen,ik kan hem wel pas rond 21 maart kopen, dan heb ik voldoende geld over.
Ik hoop dat we een beetje mooie prijs kunnen afspreken.
Vriendelijke groeten Eelco

[email protected]
Al jaren gek op alles wat met (thuis ) bioscopen te maken heeft.

Lone Ranger

#78
Quote from: J.A.F._Doorhof on February 24, 2003, 13:13:37
Moet ik met Jaco eens zijn.
De marktwaarde is tussen de € 100,00 en € 150,00 die dingen zijn er gewoon niet meer.

MvrGr.
Frank

Ik ben het ook met jullie eens trouwens.
De prijs die jij nu noemt Frank, is best redelijk,omdat ze niet meer eenvoudig te kijgen zijn.
Ze zijn toendertijd bij Correct allemaal opgekocht door een bedrijfje in Rotterdam welke ze vervolgens voor 5X zoveel verkocht.

Ik heb er toen nog net twee kunnen kopen bij Correct.
Ik heb ze overigens allang weer weg gegeven,omdat ik ze gewoon niet meer nodig had.
Anders had je er eentje gekregen van me.
Het gaat tenslotte bij mij niet om het geld.
Ik vind trouwens het argument moeilijk te krijgen geen reden om er veel voor te vragen.
Als je hem toch nooit meer gebruikt kun je er best een ander gelukkig mee maken.
Je hoeft het niet voor niets(zoals ik)te doen natuurlijk,maar in de kast laten liggen is natuurlijk zonde.

Je kunt ook proberen een Harman Kardon 303 decoder op de kop te tikken.deze heeft zowel een DD decoder alsmede een RF-demodulator.

Een vriend van mij heeft er nog eentje.
Ik zal eens informeren of hij hem wil verkopen.Wordt al lang niet meer gebruikt.


Gr.Fred.

eelco

Hoi ,Bedankt voor je reactie Fred, ik hoor het dan nog wel.

Vriendelijke groeten Eelco
Al jaren gek op alles wat met (thuis ) bioscopen te maken heeft.

garmtz

posts hierna van LD-verkoop verplaatst naar de 'Te koop' sectie...

laseractive

Beste laserdisc freaks,
Heel lang geleden in 2002 hebben jullie gepost over LD...
Hebben jullie nog iets liggen van die laserdiscs? Eventueel spelers?
Het was een poging waard :-)
Groeten, Christian

PascalP

Ik heb nog wel wat, PAL discs voornamelijk en een LD-G decoder welke ik niet meer gebruik.
De rest gaat niet weg ;)
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono

jantje112

Quote from: laseractive on December 13, 2021, 17:57:01
Beste laserdisc freaks,
Heel lang geleden in 2002 hebben jullie gepost over LD...
Hebben jullie nog iets liggen van die laserdiscs? Eventueel spelers?
Het was een poging waard :-)
Groeten, Christian


Tegen alle verwachtingen in zijn de prijzen de laatste jaren omhoog gegaan.. dus koopjes zijn steeds lastiger :(

Hier nog een hld-x9, cld-r7g en een dvl-919e in gebruik.. of eigenlijk " on display "

PascalP

Quote from: jantje112 on December 29, 2021, 10:48:51
Tegen alle verwachtingen in zijn de prijzen de laatste jaren omhoog gegaan.. dus koopjes zijn steeds lastiger :(

Hier nog een hld-x9, cld-r7g en een dvl-919e in gebruik.. of eigenlijk " on display "

Das wel mooi spul :)
Hier nog een D925 staan en een LD-X1
Video: JVC DLA-N7 Cinemike Stufe Performance - HiViLux 21:9 310cm breed
Audio: Bryston SP4 processor + 4x Parasound JC1 (L/R/Rear Surrounds) - Parasound A51 (Center + Atmos) - Parasound A21 (Side Surrounds)
Speakers: 3x MK Sound S300 (LCR) - 2x MK Sound MP300 (Side Surround) - 2x MK Sound S300 (Rear Surround) - 4x MK Sound MP150 (Atmos) - 4x Ken Kreisel DXD-12012
Sources: Oppo UDP-203 Cinemike Stufe 2 - Apple TV 4K 2021 - Technics SL-1210MK2 + Ortofon Bronze + Parasound Zphono