Welke surround luidsprekerset met satellietluidsprekers en sub(je)?

Started by PeterPan, November 3, 2008, 09:52:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PeterPan

Ik ben al geruime tijd op zoek naar stereo of surround luidsprekers. Aangezien ik pas een Arcam AVR350 heb gekocht die een 2e zone kan aansturen denk ik er over om voor stereo zone 2 te gebruiken met een paar monitors of zuil luidsprekers en t.b.v. film een 5.1 setje aan te schaffen met satellietluidsprekers en een sub (aangezien ik niet echt de ruimte heb om monitors te gebruiken als rears).
Ik weet dat een systeem van Kef (inmiddels niet meer leverbaar?) indertijd gezien werd als 1 van de beste systemen op dat gebied.
Zijn er op dit moment systemen die met kop en schouders boven de rest uitsteken?
Denon DVD-3930, OPPO BDP-83, PS3, Xbox 360 HD DVD, Popcorn Hour C-200, Pro-Ject Debut III, Humax iHDR-5050c.
DVDO iScan Duo, Panasonic 42PZ80, Epson EH-TW2900, Arcam AVR350, Kef XQ30 :wub:

stevefilmfreak54

Quote from: PeterPan on November  3, 2008, 09:52:54
Ik ben al geruime tijd op zoek naar stereo of surround luidsprekers. Aangezien ik pas een Arcam AVR350 heb gekocht die een 2e zone kan aansturen denk ik er over om voor stereo zone 2 te gebruiken met een paar monitors of zuil luidsprekers en t.b.v. film een 5.1 setje aan te schaffen met satellietluidsprekers en een sub (aangezien ik niet echt de ruimte heb om monitors te gebruiken als rears).
Ik weet dat een systeem van Kef (inmiddels niet meer leverbaar?) indertijd gezien werd als 1 van de beste systemen op dat gebied.
Zijn er op dit moment systemen die met kop en schouders boven de rest uitsteken?

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=79574.0

Hier staat een komplete set voor niet al teveel €uries.
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.