Burn after reading.

Started by svmnb, November 2, 2008, 13:17:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

svmnb



Een nieuwe comedy van de Coen brothers met een vuilbekkende, opgefokte Malkovich, een nerdy Pitt, een neurotische McDormand en Clooney die alles n**kt met een hartslag.

Geen topfilm zoals O,Brother, where art thou, Fargo of The Big Lebowski, maar zeker de moeite waard.
Mijn waardering: 8/10
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Techno

Brad pit is geweldig in die film  ;D

xynyx

Heerlijk droge onzin! Vooral hoe de CIA omgaat met het voorval........!!

Nelisje

Wat een bagger... kon me er niet toe zetten me gedurende de hele film te concentreren.

Hanky Panky

Quote from: Nelisje on November  7, 2008, 23:41:45
Wat een bagger... kon me er niet toe zetten me gedurende de hele film te concentreren.

hear hear !

Deze film dit weekend gekeken en wat een waardeloos verhaal zeg.
Alleen het acteerwerk hield e.e.a. nog overeind, het verhaal zelf is ronduit beroerd.

Mocht je van plan zijn dit prul te gaan kijken: doe het niet, zonde van je tijd.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

PHiX

Ik vond het wel een mooie film. Vermaakte mij beter dan No Country for Old Men wat ik maar een vergetelijke film vond. Geen oscarwinnaar, maar de humor sprak mij aan.
Panasonic P55VT30 | NAD c390dd | Audio Physic Tempo 25 | Squeezebox 3