2 x PS3 op 1 account?

Started by LexiconLogan, October 30, 2008, 15:45:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

LexiconLogan

Dit is waarschijnlijk een hele domme vraag. (maar die moeten er ook zijn)

Ik wil een PS3 in de huiskamer en 1tje elders in het huis, kan ik dan wel op hetzelfde account mijn spelletjes spelen online of is dat aan de PS3 gelinked?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Dirc

Kan gewoon volgens mij.
Ik kan zelfs als ik met mijn account bij een kennis inlog betaalde updates downloaden (of kon als ze dat aangepast hebben)

Seth__Gekko

Moet volgens mij ook kunnen, alleen niet simultaan ^-^

LexiconLogan

de ''volgens mij'' is niet echt overtuigend mannen!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

LightStar

zowiezo kan je 1 account gebruiken enkel kan je niet tegelijk op beide ps3's ingelogd wezen.. het is of of en niet en en.
Marantz NR1605, PM7004, UD5007, NA7004, BD5004 (project htpc)

LexiconLogan

nee dat is oke, ik wil alleen mijn gouden 55 kruisje bij COD4 behouden!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Rielplayer

Quote from: LexiconLogan on October 30, 2008, 16:51:10
nee dat is oke, ik wil alleen mijn gouden 55 kruisje bij COD4 behouden!

volgens mij is dat opgeslagen op je ps3....
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

LightStar

Quote from: LexiconLogan on October 30, 2008, 16:51:10
nee dat is oke, ik wil alleen mijn gouden 55 kruisje bij COD4 behouden!

Dat is je savegame als het goed is kun je deze kopieren naar een usb stick (backup) en kan je terugzetten op de 2e ps3 :P dingen zoals trophies bewaart ie online.
Marantz NR1605, PM7004, UD5007, NA7004, BD5004 (project htpc)

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Beertender

Je gouden kruisje, je vrijgespeelde perks e.d. worden opgeslagen op de servers van Infinity Ward.
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

LexiconLogan

Quote from: Beertender on October 30, 2008, 17:03:04
Je gouden kruisje, je vrijgespeelde perks e.d. worden opgeslagen op de servers van Infinity Ward.
Oh want hij zegt wel voor dat je begint ; reading HD geloof ik
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Beertender

Meerdere malen heb op het forum van Infinity Ward gelezen dat mensen vroegen hoe ze een backup konden maken van hun speldata. Iedere keer het antwoord dat dat niet nodig is want IW bewaard het voor je op de servers.
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

LexiconLogan

Quote from: Beertender on October 30, 2008, 18:33:56
Meerdere malen heb op het forum van Infinity Ward gelezen dat mensen vroegen hoe ze een backup konden maken van hun speldata. Iedere keer het antwoord dat dat niet nodig is want IW bewaard het voor je op de servers.

cool dank u
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Bakkums

daarom zijn die servers dus zo traag, ze moeten gewoon Save file op de PS3 zelf zetten, scheelt heel veel ruimte.
Als je nu namelijk net begint met COD4 dan zal je op plaats, weet ik veel hoeveel miljoen staan. Dus dat is heel wat plek :D

Maargoed, je kunt dus op 2 ps3 de zelfde account hebben. Maar dat van die betaalde downloads in de store klopt volgens mij niet, want kon namelijk niet op mijn broer zijn naam inloggen en vervolgens zijn COD4 map packs downloaden.

Dirc

Quote from: Bakkums on October 30, 2008, 19:52:44
daarom zijn die servers dus zo traag, ze moeten gewoon Save file op de PS3 zelf zetten, scheelt heel veel ruimte.
Als je nu namelijk net begint met COD4 dan zal je op plaats, weet ik veel hoeveel miljoen staan. Dus dat is heel wat plek :D

Maargoed, je kunt dus op 2 ps3 de zelfde account hebben. Maar dat van die betaalde downloads in de store klopt volgens mij niet, want kon namelijk niet op mijn broer zijn naam inloggen en vervolgens zijn COD4 map packs downloaden.

Alsof een profiel zoveel ruimte inneemt.
Enkele duizenden requests per seconde moet geen probleem zijn. Met meer data iets minder.
Waarschijnlijk slaan ze gewoon een XML op met je gegevens echt geen screenshots van je gear ;D

Bakkums

haha toch niet, dat dacht ik.

Maargoed, zijn wel kleine bestandjes maar moet je niet kijken hoeveel. Maar aan de andere kant, ruimte heeft natuurlijk niks te maken met snelheid. Achja, mij een zorg.

LexiconLogan

Quote from: Bakkums on October 30, 2008, 20:19:55
haha toch niet, dat dacht ik.

Maargoed, zijn wel kleine bestandjes maar moet je niet kijken hoeveel. Maar aan de andere kant, ruimte heeft natuurlijk niks te maken met snelheid. Achja, mij een zorg.
;D
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Seth__Gekko

LexiconLogan, ken je niemand met een PS3? Even langsgaan en uitproberen maar. Het aanmelden op de InfinityWard servers is inderdaad niet erg snel, zelfs mijn bedraade PS3 met 20 Mb internet lijn doet er lang over, zeker 20-30 sec.