Firefox sneller laten laden

Started by searcher, October 30, 2008, 13:00:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

searcher




audiolover

heeft deze tweak ook een nadeel of blijft verder alles normaal?
Meridian M-30 speakers; dedicated audio-pc
S.M.S.L-U-9DAC/voorversterker;
Audioquest kabels: Carbon USB - Mackenzie RCA, Supra Lo-Rad, Supra MK-06

jslaman

Heb t op mijn werk eens toegepast (alleen punt 1), hij lijkt iets sneller en heb nog geen nadelen kunnen ondervinden.

larsie

heb hier de boel weer teruggezet. kreeg vaak soort laadstop. Moet je in de adresbalk "enteren" en ging ie weer verder.
niet aanzitten dus
Arcam AV40  NAD M25   Dali Helicon 800, c200 helicon on wall, svs sb13plus   sony 77a80j
Appletv pioneer bdp-lx71

garmtz

#4
geen last van hier (Mac OS X 10.5.5 FireFox 3.0.3)

larsie

hier wel met xp en firefox 3.03   Is nu gewoon weer ok... en standaard dus sneller
Arcam AV40  NAD M25   Dali Helicon 800, c200 helicon on wall, svs sb13plus   sony 77a80j
Appletv pioneer bdp-lx71

searcher

Quote from: larsie on November  8, 2008, 00:13:36
heb hier de boel weer teruggezet. kreeg vaak soort laadstop. Moet je in de adresbalk "enteren" en ging ie weer verder.
niet aanzitten dus


Geen probleem hier met Vista Home Basic en firefox 3.0.3



Wimpie007

Die instellingen stonden bij mij al actief (uit tip 1).
Ik gebruik Fasterfox om de internet-instellingen bij te spijkeren, en firefoxpreloader om alle startbestanden van Firefox reeds te laden bij het starten van windows.

(Bij het zoeken naar de juiste links blijkt wel dat Firefox Preloader al sinds 2005 niet meer wordt ontwikkeld.)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

searcher

Quote from: Wimpie007 on November  8, 2008, 16:54:56
Die instellingen stonden bij mij al actief (uit tip 1).
Ik gebruik Fasterfox om de internet-instellingen bij te spijkeren, en firefoxpreloader om alle startbestanden van Firefox reeds te laden bij het starten van windows.

(Bij het zoeken naar de juiste links blijkt wel dat Firefox Preloader al sinds 2005 niet meer wordt ontwikkeld.)

Fasterfox Requires Firefox 1.5 - 2.0 wat is de invloed op firefox 3.0.3 ?