Op een telefoonlijn 2 adls abonnementen?

Started by jeepee, October 30, 2008, 01:55:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeepee

Kun je als je een KPN telefoon abonnement hebt, 2 verschillende internetproviders nemen.
Ik heb nu nl met 2 huurders mijn netwerk gedeeld. Wil nu eigenlijk een eigen netwerk met eigen adls. En dat de andere 2 huurders samen een ander Adls abo hebben. is dat mogelijk?
(misschien stomme vraag maar ik heb geen flauw idee)

BarcoCRT

Naast één analoge lijn ksn er één ADSL verbinding over dezelfde lijn gaan. Wil je een tweede ADSL verbinding, dan moet je een tweede analoge lijn aanvragen. De infrastructuur is er al, aangezien naar elk huis al bekabeling gelegd die  geschikt is voor twee analoge lijnen. Je kan dus gewoon een tweede ADSL abo aanvragen op de tweede lijn.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

Hanky Panky

Bovenstaande geldt alleen voor particuliere aansluitingen.

Als je een tweede lijn wilt en er moeten kosten gemaakt worden dan mogen ze maximaal iets van 12 euro in rekening brengen.
Voor mijn tweede (zakelijke) lijn moest 'gegraven' worden omdat de centrale vol zat en daar kreeg ik netjes de nota van (ca. 300 euro).

Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000