ISE 2009 3-5 Februari RAI

Started by e-sonic, October 29, 2008, 15:10:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • ISE 2009

e-sonic

#50
De intensiteit van de uitnodigingen neemt inderdaad toe.

De standhouders willen graag bezoekers zien, gezien de ontwikkelingen in laatste maanden.

er is wel invloed te verwachten, toch zullen A/v voorzieningen van een congrescentrum op peil blijven, het is namelijk iets waar je toch kunt onderscheiden.

Bezuinigen op deze voorzieningen gaat ten koste van je klanttevredenheid...

Voor de partikulier is de investering in z'n klijk en luister plezier wellicht wellicht een alternatief voor een buitenlandse vakantie.

Ieder voordeel......

voor iedereen die gaat, een goede beurs en bepaal eerst waar je wilt gaan kijken.

inmiddels ook de ronde gemaakt, nu inderdaad de top beurs voor system integrators, dus het voortbestaan lijkt gewaarborgd, de standhouders waren zeker positief.



Ghosty J

is er ook ergens een platte grond ?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

bmateijsen

Gisteren opgebouwd in alle drukte, want er was nog veel te doen op de ISE.
Velodyne staat in hall 11, F34. Dat is een stand langs de zijkant, naast Arcam en tegenover JVC.



bulldog

Quote from: bmateijsen on February  3, 2009, 09:16:47
Gisteren opgebouwd in alle drukte, want er was nog veel te doen op de ISE.
Velodyne staat in hall 11, F34. Dat is een stand langs de zijkant, naast Arcam en tegenover JVC.



Ben er daarstraks langs geweest.
Toch geschrokken van de grootte van de 1812...de eerste keer dat ik hem zag... :o
Arcam AVR850~Rotel RMB-1575~Zidoo X20~Zappiti One SE 4K HDR~Bluesound Vault 2~Arcam irDAC II~Eversolo DMP-A6 Master edition~Kef R700/ RDM3~Kef reference 200C~Klipsch RS-7~Arendal 1723 subwoofer 3~ mhzs cd88 ~ oppo BD~  Koeling: Aircom S8

jaco

Ik heb hem ook gezien, wat een monster inderdaad :)

Joep

Wie gaat er nog heen? Woensdag of donderdag? Ik ga ook nog, weet alleen nog niet welke dag.

stoffels


bmateijsen

Even wat foto's gemaakt van de Velodyne stand, zie Velodyne op ISE 2009

Groet,

Bjorn

Sonic Circle

Quote from: bmateijsen on February  3, 2009, 09:16:47
Gisteren opgebouwd in alle drukte, want er was nog veel te doen op de ISE.
Velodyne staat in hall 11, F34. Dat is een stand langs de zijkant, naast Arcam en tegenover JVC.

Goed gezelschap lijkt me Bjorn! Als ik enigzins de weg kan vinden morgen en nog wat tijd over heb zal ik zeker de Velodyne stand (en Arcam en JVC) bezoeken :)

Ghosty J

ben vandaag geweest!
moet zeggen een hele leuke beurs als consument heb je er indd niks te zoeken!
maar ik heb veel dingen gezien die ik wel leuk vond om te zien!
bv 3d tvs & met je iphone je bad laten vullen bv 90% en het moet 35 graden dan kan dat gewoon ;)

voor de rest heb ik me soms een beetje lopen ergeren aan sommige stands die hadden bv een scherm met 2 beamers er op staan je zag helaas precies waar de ene beamer ophoudt en waar de andere begint! (zelfde hal als velodyne bv)

of lcd/plasma verwerkt in een raam!
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Stone

ook ik heb gister mijn ronde gedaan op de ISE, hoop handen geschud en wat leuke dingen gezien.
ik kwam op mijn over dat het thema dit jaar interactieve schermen waren. een paar stands die ze maakte een hoop die ze hadden om mensen binnen te treken op hun booth. wat op zich niet heel erg was gezien wij binnen kort een aantal van deze schermen moeten gaan leveren. wat jammer was is dat het vaak toch niet echt lekker werkt. zolang het gaat om een leuke achtergrond die reageer op beweging/aanraking gaat het allemaal nog wel goed. maar zodra het wat specifieker wordt zoals een spel (voetbal, airhockey enz) dan merk je al snel waar het allemaal net niet lekker werkt.

cyp wireless HDMI zag er goed uit, al is het jammer dat het toch een aantal seconden duur voordat je kan overschakelen tussen bronnen. mocht ze dat wat weten te versnellen, en het voor elkaar krijgen dat het niet meer enkel "point to point" is maar een verzender naar meerdere ontvanger zo het een geweldige optie zijn om je video zowel naar je tv als naar je beamer en de tv in de slaapkamer te krijgen. al weet ik niet of het met zijn huidige prijs (ruim 750€) echt interessant wordt voor thuis

Ben uiteraard ook even bij velodyne gestopt, de jongens van BB&G kwamen net aanlopen toen ik weer verder gingen, dus wel hebben niet even handen kunnen schudden of een babbeltje maken. maar ik was daar dan ook voor de sub's niet voor BB&G. dus jammer, maar die kans krijgen we nog wel een keer.

Quotevoor de rest heb ik me soms een beetje lopen ergeren aan sommige stands die hadden bv een scherm met 2 beamers er op staan je zag helaas precies waar de ene beamer ophoudt en waar de andere begint! (zelfde hal als velodyne bv)

hmm moet die stand gemist hebben, over het algemeen werd het "edge" met meerdere beamer zeer goed gedaan.
Life does not stop and start at your convenience, you miserable...

Sonic Circle

De Velodyne 1812 is echt monsterlijk. Maar eerlijk gezegd vind ik de SLP-R Ultra serie mooier ogen :) Gave subs hoor.

Jongens van BB&G niet gezien, al namen hun amerikaanse collega's de honneurs prima waar.

Raymond187

Ben er twee dgn geweest vanwege onze eigen stand Extron Electronics.

Ben ff bij Velodyne langs geweest, maar jammer van de kleine stand en niet ff een demo ruimte.

Tannoy ook langs geweest, maar ook niks te beluisteren helaas yamaha idem.

Heb wel mooie schermen gezien.

Lekkere moijto's bij een van de stands  :turn:

Niet voor de consument idd.
integrated systems he ;)