ISE 2009 3-5 Februari RAI

Started by e-sonic, October 29, 2008, 15:10:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • ISE 2009

astrobart


jantje112


astrobart


advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

donaldk

Quote from: BarcoCRT on November  1, 2008, 12:20:34
Dan heb ik die gemist, of niet goed op zitten letten, maar inmiddels is het al geregeld.

Kreeg net ook een PM-etje. Ik heb twee mailtjes gehad van de organisatie een paar weken terug, heb ze slecht bekeken, dus misschien stond het daar al in. Weet nog niet of ik ga (voel me onprettig in de Rai). Eerdere jaren heb ik gewoon een press pass aangevraagd.

donaldk

En in de email van TVOne staat nu ook een link (geen handige cijfercodes dit jaar).

harrytasker

Lijkt me ook wel interessant.
Als er mensen zijn met een code houd ik me aanbevolen :)
5150 time!

troje

Mochten er nog mensen zijn die een uitnodiging willen hebben, stuur me even een PM.

advr



met een beetje mazzel heb ik er maandag ook 2, anders laat ik het je wel even weten. :alien:
Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Ghosty J

#34
oke ik heb 2 kaartjes vriend van me gaat met me mee op de woensdag 4 Februari ;D
wie gaan er nog meer op woensdag die kant op ? misschien een kleine M&G bij de stand van Velodyne?
Denkende dat BB&G weer champagne & lekkere hapjes hebben (ook achter de bar;) )

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

astrobart

Quote from: Ghosty J on January 14, 2009, 20:57:37
oke ik heb 2 kaartjes vriend van me gaat met me mee op de woensdag 4 Februari ;D
wie gaan er nog meer op woensdag die kant op ? misschien een kleine M&G bij de stand van Velodyne?
Denkende dat BB&G weer champagne & lekkere hapjes hebben (ook achter de bar;) )



geen gek plan we moeten even iets organiseren.
Steek jij even een roos in in je knoopsgat :wow: :tounge:

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

bmateijsen

Dat was Epson op de VAD, maar leuk dat de ervaring is, dat wij het hebben geregeld ;D. 8)

Quote from: Ghosty J on January 14, 2009, 20:57:37
oke ik heb 2 kaartjes vriend van me gaat met me mee op de woensdag 4 Februari ;D
wie gaan er nog meer op woensdag die kant op ? misschien een kleine M&G bij de stand van Velodyne?
Denkende dat BB&G weer champagne & lekkere hapjes hebben (ook achter de bar;) )



Robbo


Ghosty J

#39
kijk nu alleen nog ff een tijdstip bepalen uurtje of 1300 bij de stand van ?  ;D
is er ook een plattegrond van het gebeuren ?

voor de heren van BB&G
is de Veldodyne 1812 ook te bewonderen op de show? :o
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

advr

inmiddels ook 2 kaartjes gehad..
eens kijken wanneer ik ga en met wie :alien:
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

astrobart



dit kreeg ik ook nog in mijn mail
is het wat

CEDIA Training Courses at ISE 2009

Home Cinema Design by Numbers
10:30 – 11:15          Tuesday 3rd February
10:30 – 11:15          Wednesday 4th February
10:30 – 11:15           Thursday 5th February

Geen idee wat die gasten doen?




bmateijsen

Wij runnen de show niet, dat doet Velodyne zelf.
Volgens mij is er wel een 1812, maar alleen static display.

Grote verschil natuurlijk van de ISE en bijv. de VAD show, de VAD show is een consumentenbeurs om te kijken en te luisteren.
ISE is een pro-beurs, dus hoeft er eigenlijk niet geluisterd te worden...

Groet,

Bjorn

Quote from: Ghosty J on January 17, 2009, 20:38:39
kijk nu alleen nog ff een tijdstip bepalen uurtje of 1300 bij de stand van ?  ;D
is er ook een plattegrond van het gebeuren ?

voor de heren van BB&G
is de Veldodyne 1812 ook te bewonderen op de show? :o

Stone

#43
Ach ja de ISE. ik zal er dit jaar ook wel weer te vinden zijn. was er vorig jaar ook maar kan niet zeggen dat Velodyne mijn daar is opgevallen. ik heb ook niet echt naar gezocht maar toch...

dingen waar ik dit jaar even op wil gaan leten. AMX gezien we naast Crestron nu ook AMX gaan doen. Persoonlijk wil ik Infocus nog even spreken over wat isseus die ik heb mijn mijn eigen projector. HDMI EXTENDERS over single fiber (incl HDCP) over lengtes langer dan 150 meter. HDMI over single CAT6. ik ben nog op zoek naar een kleine pre-amp/versterker die over weg kan met cresnet of IR/RS232 voor sub/slave-ruimtes. uiteraard contact legen met de diverse leveranciers. en kijken wat er momenteel leuk bezig is met/in in-bouw speaker markt en de onzichtbare speakers. En kijken of er eindelijk een sierieus alternatieve is voor het kaleidescape systeem, vorig jaar hadden we al wat producten dat aardig in de beurt kwam, maar het was het allemaal nog net niet.(zelfs al waren ze vaak 30.000 euro goedkoper). Ooo en ik zal wat beter mijn best doen om te zien of Velodyne er staat.

is deze beurs interessant voor consumenten? Nee totaal niet. als er al demonstraties zijn, zijn deze enkel voor genodigde. maar voor echte HT fanatiekelingen kan het wel eens interessant zijn.
Life does not stop and start at your convenience, you miserable...

bulldog

Arcam AVR850 ~ Rotel RMB-1575 ~ Zidoo X20 ~ Zappiti One SE 4K HDR ~ Kef R700/ RDM3 ~ Kef reference 200C ~ Klipsch RS-7 ~ Arendal 1723 subwoofer 3 ~ mhzs cd88 ~ oppo BD~ NAD C658 ~ NAD C298 ~ Koeling: Aircom S8

ajbeefde

Vijf van m'n mensen (met trailer) gaan er vandaag en morgen al naar toe, materialen afleveren voor de Samsung stand en Sony  :)

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

astrobart


troje

#47
Voor diegenen die gaan, wij als Epson zijn uiteraard ook aanwezig. Voor de HT geinteresseerden hebben we een TW5000 op demo in een volledig verduisterde ruimte met uiteraard Bluray bron. Daarnaast een TW420 aangesloten op een Wii in een wat meer relaxte setting.

Voor de professionals:
Alle nieuwe professionele projectoren, inclusies de nieuwe short throw lijn, nieuwe modellen voor educatie en kleinzakelijk, een nieuwe visualiser, multiscreen oplossingen, voldoende te zien dus op onze grootste ISE stand ooit.

Tot volgende week, ik ben alle dagen op de stand (Hal 4, stand N30).

donaldk

Ja de invitation codes vliegen je deze week om de oren, blijkbaar willen ze de tent op het laatste moment nog vol krijgen;-). Ook nog een invite van de organisatie gehad en vorige week weer eens de 'u bent eerder geweest, maar heeft zich nog niet ingeschreven, het is nog niet te laat' mailing.

Maar ik kom niet meer in de Rai, dus zal ook nu weer je leuke beamertjes niet komen bekijken.

bigbro

Ik ga woensdag. Wil me met name orienteren op afstandbedieningen ed. Ben overigens benieuwd of de Philips 21:9 tv er hangt. Je weet maar nooit.....