ISE 2009 3-5 Februari RAI

Started by e-sonic, October 29, 2008, 15:10:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

  • ISE 2009

e-sonic

Onlangs kwamen de eerste uitnodigingen al weer binnen.

ISE 2009,  altijd een leuk excuus om het amsterdamse te bezoeken.

3-5 Februari  2009



garmtz

Wij (Beter Beeld & Geluid) zullen Velodyne weer ondersteunen, die een wat grotere stand dan afgelopen jaar zullen hebben.

cyberjobe

Ik ben nog nooit bij de RAI geweest, maar als het net zoals de Jaarbeurshallen in Utrecht is, lijkt het me niet al te best gesteld met de akoestiek :-X OK: voor beeld zal het redelijk meevallen (de standhouder zal wel wat probleempjes hebben om het dak af te dekken met zwarte doek ;D)
Denon AVC-A11SR / DVD-3930 / TU-1500R - Bow ZZ-One - Arcam CD62T - Monster Cable M850i / ILM 100 - Pioneer PDP-435HD - NBS Dragonfly powerchords / Active-4 LS /Active-4 RCA cables - Master Concept 3 /Concept 4 / Centre -REL Stadium III - Finite Elements Pagode Signature E17/E14

Sonic Circle

Dit jaar ben ik geweest, vooral voor zakelijke doeleinden (de diverse digiborden en zakelijke A/V mogelijkheden checken).

Volgend jaar zal ik er weer zijn, maar zal deze keer de Velodyne stand wat meer aandacht geven :)

garmtz

Quote from: cyberjobe on October 30, 2008, 09:42:45
Ik ben nog nooit bij de RAI geweest, maar als het net zoals de Jaarbeurshallen in Utrecht is, lijkt het me niet al te best gesteld met de akoestiek :-X OK: voor beeld zal het redelijk meevallen (de standhouder zal wel wat probleempjes hebben om het dak af te dekken met zwarte doek ;D)

De standhouders die serieuze geluidsdemo's willen geven (nooit een goed idee op zo'n beurs), gebruiken meestal een afgesloten 'booth'. Die overigens zelden een redelijke, laat staan GOEDE akoestiek hebben.

LexiconLogan

is het de moeite waard om te bezoeken voor de doorsnee consument?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

garmtz

Quote from: LexiconLogan on October 30, 2008, 14:35:37
is het de moeite waard om te bezoeken voor de doorsnee consument?

Nee. Het is eigenlijk echt een beurs voor trade.

donaldk

Maar hier hangen toch geen doorsnee consumenten rond >:D.

astrobart

Quote from: garmtz on October 29, 2008, 17:21:54
Wij (Beter Beeld & Geluid) zullen Velodyne weer ondersteunen, die een wat grotere stand dan afgelopen jaar zullen hebben.
stuur de vrijkaarten maar door ;D
ik woon er vlak bij.

Wellicht kom ik sowiezo wel eens rondneuzen

donaldk

De laatste paar keer kon je er goed naar googlen;-). Kom niet meer in de Rai, maar heb onlangs al twee uitnodigingen via email van de organisatie gehad om weer te komen.

astrobart

ik ken het helemaal niet (wel de rai)

Ejorne

#11
Hoe kun je eigenlijk als gewone consument hier binnen komen?
Ik zag op de site wel een entree kaartje dat 40 euro kost...
Niet weinig, maar ook de entree kaartjes zijn alleen voor gegadigden...

Ik heb het er wellicht wel voor over. Lijkt me erg gaaf zo een beurs eens te bezoeken. Ook al zal ik er als consument niet zo heel veel aan hebben...

Mocht iemand entree kaarten over hebben.... Ik houdt me aanbevolen.
8)

astrobart

#12
net ff de site bekeken, en dit lijkt mij zekers heel erg intressant om eens te bekijken :P er staan echt een paar leuke standhouders zeg :o

donaldk

Ow, geen gratis pre-registration dit jaar? Exhibitors in de gaten houden komen ook nog wel wat registratie codes voorbij, elke exhibitor kreeg gewoon zo'n code. Ik neem aan dat dat niet veranderd is.

BarcoCRT

Quote from: donaldk on October 30, 2008, 18:36:36
Ow, geen gratis pre-registration dit jaar?
Had ik ook al gezien, is wel slecht geregeld dit jaar.

Quote from: donaldk on October 30, 2008, 18:36:36
Exhibitors in de gaten houden komen ook nog wel wat registratie codes voorbij, elke exhibitor kreeg gewoon zo'n code. Ik neem aan dat dat niet veranderd is.
We gaan het zo dan maar doen, misschien dat er op die manier nog naar binnen te komen is.
Misschien willen ze gewoon wel van dat HT-forum publiek af  ;D
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0

donaldk

Nou op de website staat dezelfde registratiemodule als afgelopen jaar, met dezelfde 'invitation code' optie.

Misschien heeft Lars of Troje de code al binnen voor je;-).

Wel een mailtje onlangs gehad van BMB, maar daarin stond geen code of registratie link.

TV One stuurt me meestal ook wel een code.

Maar het is nog vroeg.

De organisatie stuurde me wel wat mailtjes, maar weet niet of ik een pas aanvraag.

Ghosty J

#16
kan Velodyne mijn toegangskaartje niet betalen ? ;D

ff zonder gekheid PM me ff waar ik aan gratis kaartjes kan komen ;D

Velodyne Acoustics
Booth Number: #9D102
Velodyne Acoustics, celebrating 25 years as the #1 subwoofer company, offers exceptional bass performance with low distortion and innovative designs incorporating DSP-control and digital bass management. Velodyne's new and exciting subwoofers lines including Impact, DEQ-R, SPL-Ultra and the SC-600 SubContactor Series consisting of an amplifier, in-wall subwoofer and in-floor/in-ceiling subwoofer.
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Ejorne

#17
Quote from: Ghosty J on October 31, 2008, 00:22:59
ff zonder gekheid PM me ff waar ik aan gratis kaartjes kan komen ;D

Hoeft voor mij niet eens gratis, maar geniet uiteraard wel de voorkeur boven betaling.  ;D

troje

#18
Zodra ik een code heb, post ik deze hier. Maar met een beetje zoeken vind je volgens mij vrij eenvoudig een code.

donaldk

Google geeft nu alleen nog maar 2008 codes en de paar die nog online staan werken niet meer. Had vorig jaar ook een aardig lijstje verzameld nadat mensen zeiden niks te kunnen vinden. Ga eigenlijk niet meer naar de Rai, dus waarschijnlijk sla ik dit jaar weer over.

Ghosty J

ik hou me aanbevolen om een tiny url / google link te krijgen ;)
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

jaco

#21
Die uitnodiging om jezelf vrij te registreren heb ik al meer dan 2 weken geleden ontvangen, dus die zijn er wel degelijk geweest.

jantje112

#22
Het moet ook niet te druk worden ;)

Ghosty J

ik heb een gratis kaartje ontvangen :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

BarcoCRT

Quote from: jaco on November  1, 2008, 07:08:17
Die uitnodiging om jezlef vrij te registreren heb ik al meer dan 2 weken geleden ontvangen, dus die zijn er wel degelijk geweest.
Dan heb ik die gemist, of niet goed op zitten letten, maar inmiddels is het al geregeld.
2 * Barco Cine 9 | Da-Lite tab-tensioned 3m | Crystalio II | Meridian 568.2MM | Meridian HD621 | Chord SPM 2000 | Pioneer HLD-X9 | PS3
Pioneer LX5090 | Dune BD Prime 3.0