Tropic Thunder

Started by Bakkums, October 21, 2008, 21:58:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bakkums

Ben gister avond naar deze film wezen kijken, Geniaal gewoon. Ik heb me kapot gelachen.
Zal misschien aan mijn humor liggen, maar ik vond het echt super.

De rol van Robert Downey JR. was uitmuntend.

Verder iemand deze film bekeken ?

This Game

Ja, paar weken terug, was ok en idd RD jr sprong er bovenuit, alhoewel Tom Cruise pas op het eind door de mand viel, die was echt goed opgemaakt  8) Wat een beetje jammer was, was dat Jack Black onder de maat presteerde, die ging op cruise-control de film door, dan hadden ze beter Andy van According to Jim de rol kunnen geven, die had dan tenminste nog zijn best gedaan. Verder amusant, met de referenties naar Platoon/Apocalypse now.
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

Xstream

Ik vond het ook een zeer vermakelijke film. Ik miste wel een paar "zeik in m'n broek" momenten, maar er zitten een paar one-liners in, met name van R. Downey Junior waar ik nog weken schik in heb gehad. Er zitten echt een paar geweldige teksten in :)

Het verhaal is ook leuk, technisch zat het ook goed in elkaar wat altijd afwachten is als een persoon als Ben Stiller de regie op zich neemt. Jack Black vond ik ook matig, maar eerlijk gezegd vind ik dat altijd eigenlijk wel. Tenminste, ik heb geen hekel aan hem, maar als hij z'n mafheid doet (wat altijd hetzelfde is) dan ontstaat er bij mij maar weinig gelach. Dan vond ik z'n rol in King Kong nog de beste eigenlijk.

R.J. Junior steelt eigenlijk gewoon de show. Die gozer is geniaal .. ik ben wel een behoorlijke fan van hem inmiddels. En ook deze gewaagde rol weet hij perfect neer te zetten en maakt de hele film.

Zeker een film die ik nog 's op ga zetten ... al is het alleen al voor de geweldige teksten :D
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Fabian92

Geweldige film, helemaal dubbel gelegen  ;D

JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Beertender

Aardige film, niet bijzonder maar wel grappig genoeg.
Een 6,5.
Denon AVR-4810  °  Denon-DVD 2500BT  °  KEF 6xQ7 & Q9  °  Pioneer LX608D(ISF)  °  PS3  °  Dune HD Smart D1
BK XXLS 400  °  Antimode 8033-C  °  Samsung DCB H380R  °  Atacama Equinox
Nad C320BEE  *  Nad C521BEE  *  Nad C432 *  Pananasonic 50st50

german

Leuke film, maar ook niet meer dan dat.
Pathos Ethos geïntegreerde versterker. Audio-GD-D77 dac. Atrium Initio luidsprekers. SVS SB3000.
ROON Rock.

jan_tran

Mensen die de DVD/Bluray hebben kan ik aanraden om 't audiocommentaar met de cast te beluisteren, Downey Jr. behoudt, zoals gezegd in de film, zijn Kirk Lazarus rol gedurende 't commentaar.

mijavere

inderdaad een super film, echt een verhaal waar je nooit op zou komen