Opvallend afwezig op de V A D

Started by neverywhere, October 20, 2008, 19:32:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

neverywhere

Dynaudio natuurlijk...vreemd......maar waar waren :

Accuphase  ???
Dali  ???
Audio Physic  ???
Master speakers  ???
?

En wie heeft u gemist?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

hulskof

Pff, dat kan een heel lijstje worden:

Usher, Sonus Faber, Vienna Accoustic, Revel, Graaf, Unison Research, Opera, Xindax, Moon, Mystere, Proac, etc. etc.

Ejorne

Klipsch

en Jamo stond er vorig jaar in een hoekje met de R909...

Joep

Misschien staan die merken op andere Nederlandse shows, zoals Pluimgraaf?

hifiman

Avalon, maar ik kan me wel een beetje voorstellen dat die zich onthouden van dit circus  >:D

Jean Sibelius

Accuphase was dit weekend bij Meerview in Eindhoven te beluisteren.
(daar zijn we nog even langs gereden na het bezoek aan de VAD)

Moet zeggen dat zo'n merk toch een stuk beter uit de verf komt als het niet zo druk is :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

wvwaard

Hallo, was nu voor het 4e jaar op de VAD show en vondt het VEEL te druk. Jammer....
Tijd voor een nieuw event....

Walter
Enjoy every day every month in every year........

audiofreak1

Gemist: Denon, Mission. Niet gemist: Pioneer, Bose. ;D
Marantz PM15, Marantz SA15, Marantz ST15, Sony RDRHX900, Mission M53, Audioquest Diamondback & Sidewinder, Hyperwire silverline speakerkabel

Ejorne

Ja, inderdaad...

"Opvallend afwezig op de VAD" : rust en ruimte.

:P

MarkD

Vergeefs gezocht naar Yoko en Supertech... ::)
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

maxtrash


tiptop

@Audiofreak.
Jou Goeroe was er vandaag ;D

Denon en Klipsch is Penhold en die hebben hun eigen grote showroom, dus misschien daarom.

Weet igenlijk niet warom zoveel grote merken zich onthielden van de VAD.
Zal wel iets met de organisatoren vs. bepaalde importeurs te maken hebben. :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

garmtz

Analogue Audio (o.a. Opera, Graaf), More Music (o.a. Avalon) en Rick Paap (o.a. Master) doen al jaren niet meer mee aan de VAD. Gaat ook niet snel veranderen.

LexiconLogan

Quote from: garmtz on October 20, 2008, 22:19:03
Analogue Audio (o.a. Opera, Graaf), More Music (o.a. Avalon) en Rick Paap (o.a. Master) doen al jaren niet meer mee aan de VAD. Gaat ook niet snel veranderen.
@ garmt ; weet jij al iets van de nieuwe summit van ML?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

bmateijsen

Dynaudio is niet vreemd dat zij er niet waren, aangezien er een sterfgeval was in de 1ste graads familie van de eigenaar van het importeursbedrijf.

WimB

Laatste keer dat ik ben geweest stonden More Music en Analogue Audio er nog wel en die waren samen met o.a. Dynaudio altijd de positieve hoogtepunten wat betreft muziekweergave.
Bij Audiac miste ik wel de mooie combi van Levinson met Revel die zij al een tijdje demonstreerde. Snap overigens best dat ze het tijd vonden voor iets nieuws, maar die Hometheater demo's waren altijd geweldig.
Zag trouwens wel Chord die altijd via More werd geïmporteerd en nu opeens bij een ander te horen was.
Heb trouwens ook NAD ook gemist, jammer.
Denon/Penhold is naar mijn weten nog nooit daar geweest, of in iedergeval al jaren niet meer aanwezig.
Heb ze in iedergeval nog nooit daar gezien.

garmtz

Chord werd eerder door Music Matters geïmporteerd, niet More Music...

nogirard

Quote from: WimB on October 21, 2008, 22:06:55
Bij Audiac miste ik wel de mooie combi van Levinson met Revel die zij al een tijdje demonstreerde. Snap overigens best dat ze het tijd vonden voor iets nieuws, maar die Hometheater demo's waren altijd geweldig.
Ja, was zelf ook benieuwd naar aanleiding van de lovende berichten over de Revel Ultima II Salon serie (en liefst in surroundopstelling)
Valt sowiezo op dat Audiac de laatste 2 shows Revel helemaal niet meer actief showt.
De Ultima II serie lijkt me toch een behoorlijke primeur in 2008.
NAD M33, Revel F30, Siltech MXT New York, Monster HTS5100, Sennheiser HD820/HDV820