Hoe was de VAD 2008

Started by ener, October 18, 2008, 08:43:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jiri

ach ja..we klooien maar wat aan he... ::)

Groet,
Jiri
Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Tube-freak

Zo goed filmpje....  Ziet er goed uit.  Ik hoop dat we meer van dit soort filmpjes mogen verwachten (Doelen Hifi/VAD hifi 2009 wellicht?).
Ik hoop dat je een opdrachtgever hebt voor hifi in 2009 in elk geval (want ik neem aan dat dit betaalde opdrachten zijn).



16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Jiri

Min of meer tegen onkosten vergoedingen.  :-\
Nee veel geld is er niet. Het blijft liefdadigheidswerk. CES 2009 heb ik ook moeten laten schieten vanwege de financiering ervan.
We zullen zien of de Doelen en de VAD gemaakt kunnen gaan worden. Ik heb er wel zin in.. ;D
Dank voor de steun in ieder geval.

Groet,
Jiri


Stereo: Lavardin IT | Mark Levinson 390S | Clearaudio Avant Garde Magnum | Finite Elemente Spider | Tannoy Dimension TD 12 | Nordost Valhalla 
Surround: JVC DLA-HD1 | Arcam DV137 | Toshiba HD-E1 | Vantage HD | Arcam AV888 | JBL Synthesis | JBL Synthesis Project Array | Velodyne SPL Ultra 1200

Tube-freak

De Pluimgraaff show is altijd zeer de moeite waard om heen te gaan vind ik zelf.  Ik weet alleen niet hoe goed je dit op video kan overbrengen. 
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai