Thesqualer's HT

Started by Thesqualer, October 15, 2008, 23:41:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thesqualer

Quote from: Exxar on September 24, 2012, 21:29:52
Ja, een koopje zoals hier zal je niet veel tegenkomen vrees ik. Maar dan weet je tenminste waarvoor gespaard ;)

nee dit is echt een koopje. Dat zal voor de rest nog wel tegenvallen :unhappy:
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Thesqualer

Lang niet gereageerd hier maar heb wel een nieuwe aanwinst.

Het is een Panasonic TX-P50UT50. Wat groot en wat een beeld tov mijn LG 32LD350  :wub:
En een nieuwe opstelling.
En een nieuwe tv-meubel

Zal binnenkort foto's maken
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

LuPo

Quote from: Thesqualer on December 16, 2012, 20:11:07
Lang niet gereageerd hier maar heb wel een nieuwe aanwinst.

Het is een Panasonic TX-P50UT50. Wat groot en wat een beeld tov mijn LG 32LD350  :wub:
En een nieuwe opstelling.
En een nieuwe tv-meubel

Zal binnenkort foto's maken

Goede set! Die UT50 geeft je vast heel veel plezier! Hier een tevreden ST50 bezitter. :)

Thesqualer

Quote from: LuPo on December 16, 2012, 20:41:54
Goede set! Die UT50 geeft je vast heel veel plezier! Hier een tevreden ST50 bezitter. :)

De UT50 geeft inderdaad veel plezier.

De geplande uitgaven/upgrades:

- Emotiva XMC-1
- Wharfedale Jade 7 en C2
- en overweging naar de Emotiva XPR-1 maar dit is misschien wel heel erg overkill.
Dit zijn wel lange termijn ideeen
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Thesqualer

Nou toch maar eens een paar foto's van mijn huidige set.
Zodoende kon ik ook gelijk mijn laatste aanwinst testen een Nikon D5100 met 18-55 kitlens.







McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

BJF

Gaat denk ik iets niet goed, zie alleen maar rode x-jes
NAD M10 V2
Elac FS247

Dirk

zelfde hier...en als ik de links (via citeer) in een nieuwe browsertab plak, kom ik op een inlogpagina van Yahoo
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Thesqualer

#182
Nou na lange tijd maar eens een nieuwe poging wagen:


De Wharfedale's Jade 1 met orginele stands


De SVS SB12+


Technics SL-1810


Emotiva UMC-1 en XPA-5


Philips Satelliet kastje en blu-ray


Panasonic TX-P50UT50


Overzicht

Het enige wat veranderd is t.o.v deze foto's is dat ik mijn speakers iets verder uit elkaar heb gezet en ingedraaid heb.
En dat de platenspeler niet meer in gebruik is omdat de naald gebroken is dus moet ik nog even een adres voor zoeken om een nieuwe naald te halen.

Whislist:

- Emotiva XMC-1
- Emotiva XSP-1
- Emotiva XPA-1 Gen 2 (Ja die zijn aangekondigd (bijna))
- Emotiva ERC-3
- Wharfedale Jade 7
- Wharfedale Jade C2
- Wharfedale Jade SR (waarschijnlijk eerst maar eens 5.1)
- HTPC
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

rovinggecko

Mooie set. Zou zweren dat ik een xpa-5 op de foto zag...
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

Thesqualer

#184
Quote from: rovinggecko on August 19, 2013, 22:20:44
Mooie set. Zou zweren dat ik een xpa-5 op de foto zag...

Hahaha....
Toch maar eens een nieuwe bril kopen. (en aangepast0
Geeft wel aan hoe graag ik ze wil hebben  :D
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

quattronl

Quote from: Thesqualer on August 19, 2013, 21:47:51

Emotiva UMC-1 en XPA-5
Staat zowel op de foto als in je eigen bijschrift. ;)
Living: Amp: Marantz SR7012 - Speakers: All Totem: Arro (front) - Dreamcatcher (4x surround) - Model One Signature (center) - BK XXLS400 - TV: Panasonic 65GZW954 OLED - Sources: Zappiti ONE 4k HDR SE - SB Touch+BOTW - Panasonic UB824 - Storage: Synology DS918+ 18Tb - Cables: RUConnected, JIB, Nordost, Furutech - Tweaks: 2x Crusade Audio Diamond 2 plate (amp+sub) - Audiogroep
Bedroom: Marantz PM6004, Totem Staff, SB Touch+BOTW

yorkie13

mooie set, maar een platenspeler op een SVS ?

Thesqualer

Ja daar stond hij even tijdelijk.
Het is inderdaad geen goede plek met een SVS. (Geweld subs)

Me tv kastje is eigenlijk te klein en het nadeel is dat ik mijn tv nergens op kan hangen.
Anders had de platenspeler daar mooi kunnen staan
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Thesqualer

Weer wat nieuws:

Omdat ik bij mijn Panasonic TX-P50UT50e last had dat het comedy central logo is ingebrand heeft panasonic besloten om de tv te komen omruilen.
Ze gaan hem ruilen met een TX-P50ST60e.
Erg nette service en nu afwachten wanneer ze hem komen leveren.  :pompom:

Even wat vragen mbt een nieuwe plasma:

- Hoeveel uur moet hij inspelen?
- Hoe kan je hem beste in laten spelen?

Wil het paneel zo goed mogelijk in laten spelen om inbranders te voorkomen.
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Thesqualer

En Gisteren is de chaffeur van Ce-Repair geweest om mijn pana om te ruilen.

Er staat nu een Panasonic TX-P50ST60.
En ben er dan ook zeer tevreden over.
Zeker gezien de kleuren en zwartwaarden beter zijn als van de UT50.

Hopelijk krijgt deze geen inbranders.
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Thesqualer

Nou jammer genoeg heeft ook de Panasonic TX-P50ST60E er ook last van.
En heb daarom maar besloten om plasma er uit te doen.

Heb de tv aangemeldt bij Ce-Repair.
Als men besluit hem ook om te ruilen zal de volgende toch mooi nieuw in de doos blijven staan en een nieuw baasje mogen zoeken.

Echter kom ik wederom niet uit wat ik als vervanger moet nemen.
Ik zat te denken aan de Samsung UE55F6740 maar die is slecht leverbaar (lees onbekendere shops)
IK zat rond een budget van € 1300,00 te denken. Vereiste is dat hij minimaal 50'' of groter is en gecertificeerd is voor Canal Digitaal

Door die 2 eisen kom je al gauw uit bij samsung.
Over samsung lees ik dan meestal ook goede reviews.

Heeft iemand eventuele tips?
Of komt samsung binnenkort met nieuwe modellen?
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Thesqualer

#191
Morgen komt mijn Panasonic terug van Ce-Repair.
Ze hebben er een nieuw paneel ingezet.

Nu zit ik toch echter in een dubio.
Ik kan mijn plasma houden (verlies ik niks in beeldkwaliteit) maar ik heb geen zin in nog een inbranding.
Of ik hem inruilen/verkopen en een LG/Samsung led tv kopen waarvoor je redelijk in buidel voor moet tasten als je een beetje gelijkwaardige beeldkwaliteit wilt.

Iemand tips?
Ook met betrekking tot het voorkomen van inbranders. Het moet niet zo zijn dat ik steeds met aspect ratio moet gaan liggen spelen om het logo er uit te halen.

Als vervanger komt dan de LG 55LA8609 voor mij goed uit de test en is redelijk geprijsd.
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

LuPo

Quote from: Thesqualer on February  5, 2014, 12:26:03
Morgen komt mijn Panasonic terug van Ce-Repair.
Ze hebben er een nieuw paneel ingezet.

Nu zit ik toch echter in een dubio.
Ik kan mijn plasma houden (verlies ik niks in beeldkwaliteit) maar ik heb geen zin in nog een inbranding.
Of ik hem inruilen/verkopen en een LG/Samsung led tv kopen waarvoor je redelijk in buidel voor moet tasten als je een beetje gelijkwaardige beeldkwaliteit wilt.

Iemand tips?
Ook met betrekking tot het voorkomen van inbranders. Het moet niet zo zijn dat ik steeds met aspect ratio moet gaan liggen spelen om het logo er uit te halen.

Als vervanger komt dan de LG 55LA8609 voor mij goed uit de test en is redelijk geprijsd.

Ik sta ook voor deze keuze. Bij mij gaven ze aan dat er een creditering wordt gedaan naar de winkel waar ik hem gekocht heb.
Ik heb ook geen zin meer om elke keer in te moeten zoomen met die logo's en op te moeten letten wat en hoe lang ik kijk. Ik wil gewoon kunnen genieten van het scherm. Ben dus voor een LCD gegaan, dan maar iets mindere zwartwaarden en contrast. Nu kan ik tenminste weer gewoon lekker genieten.

Thesqualer

Ben ik het dan ook compleet mee eens.

Nu nog even kijken wat ik voor 50st60 terug ga krijgen en wat ik terug ga kopen.
Wil wel graag een fatsoenlijke tv.
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Idske

Vreemd allemaal. Heb hier een 65st50 en echt nooit last van inbranding. 1x gehad toen m'n vrouw de hele dag een muziek zender op had staan met enorm vel logo toen ik er niet was. Paar uurtjes andere zenders en het was weer weg.
HT: 7.1.4 | Denon X4300H + Denon PMA 1510 ae | 2 x Dali Zensor 7 | 8 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | XTZ 12.17 Edge | JVC X7900 | Synology NAS | Zidoo Z9X | Apple TV 4K

Huiskamer: 5.0.0 | Denon 2113 | 2 x Dali Zensor 5 | 2 x Dali Zensor 1 | Dali Zensor Vokal | Panasonic 65ST50 | xbox one s | Dune hd solo lite

Thesqualer

Quote from: Idske on February  7, 2014, 00:06:11
Vreemd allemaal. Heb hier een 65st50 en echt nooit last van inbranding. 1x gehad toen m'n vrouw de hele dag een muziek zender op had staan met enorm vel logo toen ik er niet was. Paar uurtjes andere zenders en het was weer weg.

Ja ik zelf zit er ook niet om te springen.
Maar schijnt aan de panelen te liggen die gebruikt worden.
Qua beeldkwaliteit zal er niet snel wat beters zijn. Maar ik heb doen besluiten hem toch van de hand te doen.
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Thesqualer

#196
Zo de Panasonic is eindelijk verkocht.

En heb vanmiddag een LG 55LA8609 besteld.  :pompom: :pompom: :pompom:
Nou afwachten wanneer hij binnen is.
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Thesqualer

En gisteren de LG 55LA8609 opgehaald tsm een CI+ Module voor Canal Digitaal.
Gisteren avond even kort gespeeld en moet zeggen dat het schitterend beeld geeft.
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction

Marco66

Goed geregeld, de mijne is ook gecrediteerd en heb ook een led tv gekocht.
Heerlijk dat je gewoon de zenders kunt laten staan zonder de vrees dat het inbrand!
Veel plezier met de LG,

Marco
Woonkamer: Marantz SC-7S1, AUDIOPHONICS AP300-S250NC, Auralic Altair, Totem Arro.
Ht: Classe Sigma SSP MK2 & AMP5, Totem Tribe 1 LCR, Totem Mite, M&K Sound V10, JVC DLA-X7900, Panasonic DP-UB9004, Dune HD Max Vision 4K, Lumene Movie Palace 92 inch

Thesqualer

Quote from: Marco66 on March  6, 2014, 15:47:11
Goed geregeld, de mijne is ook gecrediteerd en heb ook een led tv gekocht.
Heerlijk dat je gewoon de zenders kunt laten staan zonder de vrees dat het inbrand!
Veel plezier met de LG,

Marco

Inderdaad erg lekker dat daarover geen stress meer is  :worship:
En ik ben ook nog eens van mijn philips tv tuner af. Scheelt weer een apparaat aan zetten. (Deze had ook veel kuren)
De LG heeft gelukkig een DVB-S2 tuner ingebouwd en het is een genot.

Plezier gaat wel lukken TNX
McIntosh MA5200 Quadral Platinum M5 Harman kardon DVD49 Akai AP-001C Goldring G820 Microsoft Surface Pro 4 (streaming) LG OLED65GX Qed Silver Anniversary XT Biwire Audioquest Cinnamon USB

Still under construction