Het grote 'ik zoek een titel van een film'-Topic

Started by Martinwill, October 15, 2008, 07:37:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fransvis

Quote from: reza on November 26, 2008, 11:50:48
wie spelen er in mee?

Vraag hem ook meteen naar de titel, reza.  >:D

reza

 ;D



Wat is de titel van deze film Carlos ::)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Domino

Ik moet in een keer denken aan Fight Club.
Die scene in dat vervallen huis.

Eigenlijk geen idee waarom...
Denon AVR 2807 - Denon DVD 2930 - Mission M73/M72i - Qed Silver Aniversary XT. Pioneer 5080XA - Humax 5000c - Popcornhour A110 - Harmony One.

Pos

#28
in Friends zit volgens mij ook zo'n scene met Phoebe

edit: Friends: The One Where Phoebe Hates PBS
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

garmtz

Geen idee welke film, maar je hebt een mooie set! :)

Vampire

Quote from: PoS on November 26, 2008, 12:55:14
in Friends zit volgens mij ook zo'n scene met Phoebe

edit: Friends: The One Where Phoebe Hates PBS

Klopt, die had ik ook in n hoofd!
Volgens mij zit het ook nog ergens in een film, zoals ts al zegt, maar ik weet ook niet weke  ;)
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

This Game

#31
Pay it forward? Zou ook zomaar iets uit een discusse van the Big Lebowski kunnen zijn tussen Steve en John

Vroeger was hier een populair draadje "raad de film" totdat plaatjes attachen werd verboden...
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

Xstream

#32
Ik weet welke scene je bedoelt ... alleen ik kan het ook even niet plaatsen.

Ik vermoed iets in de trant van Tarantino (Reservoir Dogs?) of Trainspotting, Lock Stock & 2 smoking barrels ... iets in die richting ...  etc ...

Over dat je iets goed doet voor de medemens, en de 1 zegt dan belangeloos, en de ander zegt dan, ja, dat doe je voor eigen Ego, zodat JIJ je beter voelt.

Kzal 's googlen.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Carlos

Quote from: PoS on November 26, 2008, 12:55:14
in Friends zit volgens mij ook zo'n scene met Phoebe

edit: Friends: The One Where Phoebe Hates PBS
Werd op tweakers ook al genoemd idd. Zou best kunnen dat dat m is maar ergens twijfel ik nog, dacht toch echt dat het in een film zat..

Quote from: Xstream on November 28, 2008, 20:34:00
Kzal 's googlen.
Ook al geprobeerd maar de zoektermen zijn te generiek om bruikbare hits te krijgen..

Quote from: garmtz on November 26, 2008, 14:14:03
Geen idee welke film, maar je hebt een mooie set! :)
Thanks :)


Is het trouwens een idee om een  'Het grote: ik zoek een film topic' oid te maken ? Hoeven mensen die voor elke film die ze zoeken een apart topic te maken en is meteen een leuk puzzeltopic (a la welke film is dit etc)..
Arcam, Linn, B&W, D-ILA, Synology

JG_Smit

Ik zoek niet de title van een film,maar de film zelf.
...mayday at 40000 feet...

Waar kan ik hem kopen??

Gr Jan..

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

JG_Smit

 :clapping:

Welke (internet)winkel? Ik vind hem niet. :D
Het is al een oude film.

gr Jan.

Mohr

Is het ook niet het concept van bedazzled? (ik kan me niet voorstellen dat dit hem is overigens...)
Get me addicted?

Xstream

#38
Quote from: JG_Smit on July 19, 2009, 19:08:02
Ik zoek niet de title van een film,maar de film zelf.
...mayday at 40000 feet...

Waar kan ik hem kopen??

Gr Jan..

Bedoel je deze? http://www.imdb.com/title/tt0074881

Een slechte TV film uit de jaren '70. Zal best lastig worden, Amazon verkoopt hem in ieder geval niet. Ik vermoed dat deze niet op DVD te vinden is na een search, maar misschien VHS ergens ;)
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Tube-freak

Ik zoek eigenlijk 2 films.  2 die ik echt heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden een stukje van heb gezien.
Nu wil ik ze eigenlijk nog wel een keer kijken.  Zal wel een downloadje wordwen want ik betwijfel of je ze kan kopen.

het zijn allebei horror achtige films.

De eerste film gaat over wormen.
- Iemand heeft ontdekt dat je door stroom in de grond te doen wormen naar boven kan laten komen. Daar verdient hij dan zijn geld mee.
Op een gegeven moment valt er tijdens een hevige storm een hoogspanningskabel naar beneden.  Nu komen er opeens uit alle hoeken en gaten wormen tevoorschijn (ja gewoon wormen) en het houd maar niet op.  het hele dorp zit vol met wormen.

Hoe heet die film?

Verder was er nog een film over vleesetende planten.  Ik weet echt niet meer hoe die ging.  Het was in elk geval niet little shop of horros maar wel een echt horror film.
Hoe heet die film?

Waren allebei wel films van "voor" de jaren 90 of zelfs nog ouder. Weet iemand hoe ze heten die films?
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Tube-freak

Ah de wormen film heb ik inmiddels gevonden, althans de titel. Er was iemand op een ander forum die zich hetzelfde afvroeg als ik...


Nu nog de vlees etende planten film....
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Tube-freak

Ik denk niet dat die het was.  Ik kwam er met zoeken wel achter dat er best wel wat van zulke films zijn gemaakt en ik herinner me maar heel weinig ervan wat iok toen heb gezien.

het zou ook nog The Ruins kunnen zijn geweest. Daar is overigens een nieuwe remake van gemaakt in 2008.
Lijken me sowieso twee films die ik ga kijken (The ruins en day of the triffield).
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

master30

HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Tube-freak

Ik denk ook niet dat het over tomaten ging maar aleen van de titel lig ik al een kwartier in een vouw van het lachen dus ga ik zeker eens kijken.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

master30

Quote from: Tube-freak on April  3, 2010, 20:12:01
Ik denk ook niet dat het over tomaten ging maar aleen van de titel lig ik al een kwartier in een vouw van het lachen dus ga ik zeker eens kijken.


vorige week zag ik

poultrygeist

gaat over kippen en zombies, veel splatter en shit uit de Troma collectie

er zwerft wel een mooie blu-ray rip op usenet oid
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Tube-freak

Ik zoek nog een andere film.  Het is zo een art-house achtige franse film die ze om 1 uur snachts uitzenden op nederland 3.  heb hem wel eens gezien maar wil hem nog een keer kijken maar weet de titel niet meer.

Het is dus een franse film en het gaat over een dienstmeid die bij een rijk gezin komt wonen en daar de boel manipuleerd, ze rijdt rond in een lelijke eend en op het laatst
vermoord ze nog wat mensen en komt er nog mee weg ook. weet iemand hoe die film heet?

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Jumping Jack

Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Sjettepet

Volgens mij zit er zo'n scene aan het begin van Reservoir Dogs, naar aanleiding van een fooi die een van de Misters geeft, in een restaurant?


Quote from: Carlos on November 26, 2008, 10:24:53
Wil ik net schaamteloos gaan crossposten van Tweakers, zie ik dat er hier niet echt een 'ik zoek een film'  topic is ? Wellicht een idee ?

Ik had net met collega een discussie over vrijwilligerswerk etc en toen schoot me een scene uit een film te binnen maar zou echt niet meer weten welke.. In de scene hebben twee mensen een discussie over dingen doen zonder er zelf beter van te worden, belangeloos anderen helpen bijvoorbeeld. Stelling van een van de twee is dat dat nooit belangeloos is omdat je er zelf een beter gevoel van krijgt. Ik zie de scene bijna voor me maar geen flauw idee in welke richting ik moet denken. Voor hetzelfde geld is het trouwens een serie oid maar ik dacht richting film. Wie o wie ?
ROON ROCK > Flac/DSD > Okto DAC8/Ropiee > Benchmark AHB2 >  Spendor A6R || Libreelec > Denon AVR-X3500 -> XGIMI H2 || ROON ROCK > Topping D90/Pre90 > KEF LS50 / BK200

Kwabbernoot

Quote from: Tube-freak on March  1, 2012, 11:59:13
Ik zoek nog een andere film.  Het is zo een art-house achtige franse film die ze om 1 uur snachts uitzenden op nederland 3.  heb hem wel eens gezien maar wil hem nog een keer kijken maar weet de titel niet meer.

Het is dus een franse film en het gaat over een dienstmeid die bij een rijk gezin komt wonen en daar de boel manipuleerd, ze rijdt rond in een lelijke eend en op het laatst
vermoord ze nog wat mensen en komt er nog mee weg ook. weet iemand hoe die film heet?


Het doet mij ook denken aan de Engelse comedy: Keeping Mum. Het zal hem wel niet zijn maar het is wel een erg leuke film.

Groeten...