Het grote 'ik zoek een titel van een film'-Topic

Started by Martinwill, October 15, 2008, 07:37:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martinwill

Ik heb veel gehoord over een natuurfilm op bluray, planet earth of iets dergelijks, die zeer mooi schijnt te zijn. Ik probeer hem nu te vinden maar weet alleen niet de precieze titel. Is het nu eath, planet earth of nog iets anders?

Thanks

NeoPhix

Dit is de hele serie Planet Earth (een deel of 12 van elk een uur geloof ik): http://www.imdb.com/title/tt0795176/
En er is ook een 'samenvatting' van gemaakt die inderdaad gewoon "Earth" heet.

Zo herken je de hele serie:



En zo de film/samenvatting:



(nieuwsgroepen/MKV: zoek naar de ESIR rips, die zijn het mooist....)

JeKa

Planet earth is echt briljant! Echt een aanrader!

Pretender

Echt zeer mooi. Heb de Planet Earth Blu Ray uitgave.
Aanrader. Ben nu bij aflevering 8. Ook een hoog herzien gehalte wat mij betreft!
Onze dvd's l Filmlijstje

OldskoolNL.nl
Not Old, Just Older

Martinwill

Waar kan ik de samenvatting (earth) online bestellen? Bol geeft aan dat ze pas te leveren zijn in november  ::)

JeKa

Op eBay zijn zowel de dvd's als de bd's wel te krijgen

Pim

Een vriendin van mij zoekt een oude film (±30 jaar) die ging over een moeder en dochter die in een houten ton het water in werden gegooid. Volgens haar speelde het verhaal zich af in Rusland. Heeft er iemand een idee welke film dit zou kunnen zijn?

Pim
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

bart_nl

" De drie mannetjes in het bos" is een sprookje van Grimm waarvan het einde klopt met jouw beschrijving. Misschien dat dat sprookje verfilmt is?

Pim

ik zal daar eens op zoeken
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

Pim

kan er geen film van vinden :(
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

PjotrrrNL


Pim

Quote from: reza on November 15, 2008, 23:34:02
Het is ook een sprookje >:D

;D ;Dmaar daar kom ik niet verder mee ::) ;D
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Pim

Nee helaas dit is hem ook niet.
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

Xstream

Even voor de duidelijkheid, gaat het wel om een amerikaanse/engelse/franse etc film, of een russische?
Welke taal wordt gesproken?
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

TomO

#16
Beste HTers,

Mijn vriendin heeft het telkens over een film, maar we komen maar niet achter de titel, en ze zou hem graag nog eens kijken.
De film heeft ze gezien tussen 1965 en 1970

De omschrijving van mijn vriendin(fouten voorbehouden):
Een vader, zoon en hondje zitten in een vliegtuig die plots neerstort. De vader overlijd en het zoontje moet alleen zien te overleven in een soort van woestijn, dit doet hij samen met het hondje. Uiteindelijk worden ze allebei gered(goh).

Ik hoop dat iemand het weet...

laat die hersenen maar kraken, kenners.

Pim

De taal weet ze niet meer, wel dat er een "leger" van trommelaars het water uit kwam lopen.
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

Dracoplasm

Komt mij wel bekend voor, middel-eeuwse setting? Kastelen en koningen? Veel bos, rivier etc?
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Dracoplasm

 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

Pim

denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

Pos

#21
Quote from: bart_nl on November 15, 2008, 12:37:34
" De drie mannetjes in het bos" is een sprookje van Grimm waarvan het einde klopt met jouw beschrijving. Misschien dat dat sprookje verfilmt is?

het lijkt hier toch wel op:

....Thou hast pronounced thine own sentence;" and he ordered such a barrel to be brought, and the old woman to be put into it with her daughter, and then the top was hammered on, and the barrel rolled down hill until it went into the river.

bron: http://www.candlelightstories.com/Grimms/TheThreeLittleMenInTheForest.htm

het kan ook zoiets zijn:http://www.imdb.com/title/tt0076497/ waarbij er verschillende sprookjes in 1 film geplakt zijn...
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

Pim

Het verhaal klopt hier idd wel mee, maar de film Once upon a brothers grimm heeft volgens de verhaallijst niks uit het betreffende verhaal gehaald.
denon AVC A1 SRA / denon A1 / Barco G808S / Infinity IRS Omega / Infinity Renaissance 90 / Floating Cameleon Voice / SVS PB12 Ultra2 / Pronto pro NG / Topfield 5000 / Crystalio II / Moome /  v/d Hull

Carlos

Wil ik net schaamteloos gaan crossposten van Tweakers, zie ik dat er hier niet echt een 'ik zoek een film'  topic is ? Wellicht een idee ?

Ik had net met collega een discussie over vrijwilligerswerk etc en toen schoot me een scene uit een film te binnen maar zou echt niet meer weten welke.. In de scene hebben twee mensen een discussie over dingen doen zonder er zelf beter van te worden, belangeloos anderen helpen bijvoorbeeld. Stelling van een van de twee is dat dat nooit belangeloos is omdat je er zelf een beter gevoel van krijgt. Ik zie de scene bijna voor me maar geen flauw idee in welke richting ik moet denken. Voor hetzelfde geld is het trouwens een serie oid maar ik dacht richting film. Wie o wie ?
Arcam, Linn, B&W, D-ILA, Synology

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"