Righteous Kill

Started by svmnb, October 4, 2008, 20:40:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

svmnb



Thriller met Robert de Niro en Al Pacino.

Hier had ik al een tijdje naar uitgekeken. Deze twee giganten weer in dezelfde film. In Heat speelden beiden erg goed, afgezien van de schreeuwpartijen van Pacino.
Helaas vond ik Righteous Kill een redelijk standaard film, met standaard acteerwerk. Eigenlijk een dertien in een dozijn thriller.

Er zit een aardige twist in, maar het gevoel blijft hangen dat 'de kachel moet roken' bij Pacino en de Niro en niet omdat het een geweldig en origineel script was.
Mijn waardering: 6/10
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Raphie

Hier hetzelfde: alle cliches zitten erin. opzettelijk je continue op het verkeerde been zetten. een twist uit het niets.... de kachel moet i.d.d. branden. 3/10
JBL PRX Power!

Sonic Circle

Net gekeken. Inderdaad, meer verwacht (terecht, lijkt me) van deze 2 giganten.
Formulewerk dat nergens in uitblinkt.

Grindtegel

#3
Tja als je kijkt naar de laatste echte goede films van de heren dan zijn dat volgens mij voor Pacino "Insomnia" uit 2001 en voor De Niro "Ronin" uit 1998.

Volgens mij heet dat afgeschreven...
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

papaleo

Hier ook gisteren gekeken...leuke wegkijk film, maar had naar 10min. al de plot door  :-X
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels