DD - nieuw huis - tijd voor 3e BIOS

Started by DD2, October 2, 2008, 23:39:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje

Mooi man ...lkkr beeld en genieten maar.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

pameijer

Quote from: DD2 on September 24, 2019, 15:51:31

-De colorprofiel setting is ook bekend, 
de EDI (HDMI communicatie) moet uit. Hier gaat het soms op mis blijkbaar.

Vanavond even testen.

Welke setting is dat? Ik zie alleen een HDMI-2 EDID waar ik A of B kan kiezen. Btw, heb ook een X7900  ;D
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

DD2

#502
QuoteWelke setting is dat? Ik zie alleen een HDMI-2 EDID waar ik A of B kan kiezen. Btw, heb ook een X7900

Bij mij hetzelfde inderdaad, ik kreeg het advies deze uit te zetten maar die optie bestaat idd niet. Was telefonisch, dus ik moet ze weer even bellen. Stand B nog niet geprobeerd overigens.


DD2

#503
Qua kalibratie:

Heb wel gegrepen dat je met de X-rite Pro "1" via het scherm wellicht wel goed kunt meten (met de spider zou je direct in de lamp moeten meten ivm slechte detectie bij weinig licht). De lichtsterkte van de projector komt echter niet overeen met een TV en valt via het scherm waarschijnlijk gewoon in de veilige marge qua lichtsterkte, daarmee bruikbaar (wellicht niet ideaal maar het testen waard). Dat is het voornaamste verschil tussen de X-rite pro2 en "1"  de maximale lichtsterkte waarop hij goed werkt.