[TILBURG] Gazelle SPN:1 Donkerblauw

Started by Eriks, October 2, 2008, 17:32:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eriks

Hoi,

Gestolen in Tilburg Noord.
Weinig kans dat ik hiermee iets bereik maar als iemand hem ziet laat het even weten in dit topic.


De mijne heeft een achterspatbord, verlichting zat er niet op. Heb er nog geen andere in Tilburg gezien dus als iemend deze fiets ziet is de kans groot dat het de mijne is.

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Eriks

Quote from: DVDGuy on October  2, 2008, 17:48:35
Da's balen; was die wel verzekerd?

Het was mijn eigen schuld, ik ga er niet te diep op in maar ik heb recentelijk mijn moeder verloren (56 jaar) aan een vrachtwagen en drie weken later mijn schoonvader (ook 56 jaar) aan kanker. Ik ga normaal nooit op de fiets maar altijd te voet of met de auto. nu een keer wel en meteen weg. waarom is het mn eigen schuld? ik ben nogal warrig sinds die tragedies dus ik heb hem op slot en vast gezet maar ik ben met mijn gedachten overal en nergens dus ik heb de sleutel erop laten zitten. verzekering keert dan dus niet uit met een sleutel.

Stadium III

Heb zoiets hier in mijn schuur staan  :P

Sleutel bij laten maken
Maand erop beide opsturen en klaar!
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Eriks

Quote from: Stadium III on October  2, 2008, 21:29:45
Heb zoiets hier in mijn schuur staan  :P

Sleutel bij laten maken
Maand erop beide opsturen en klaar!

Sleutel nummer staat geregistreerd, is een no go

LexiconLogan

Quote from: Eriks on October  2, 2008, 18:09:59
Het was mijn eigen schuld, ik ga er niet te diep op in maar ik heb recentelijk mijn moeder verloren (56 jaar) aan een vrachtwagen en drie weken later mijn schoonvader (ook 56 jaar) aan kanker. Ik ga normaal nooit op de fiets maar altijd te voet of met de auto. nu een keer wel en meteen weg. waarom is het mn eigen schuld? ik ben nogal warrig sinds die tragedies dus ik heb hem op slot en vast gezet maar ik ben met mijn gedachten overal en nergens dus ik heb de sleutel erop laten zitten. verzekering keert dan dus niet uit met een sleutel.

Klote voor je...succes!
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

maxtrash

woon in Tilburg dus zal er op letten. Sterkte verder

Nahpets

Quote from: Stadium III on October  2, 2008, 21:29:45
Heb zoiets hier in mijn schuur staan  :P

Sleutel bij laten maken
Maand erop beide opsturen en klaar!
:-X


Gazelle SPN:1                                                                                                                            699 EUR
Sleutel in fiets laten zitten                                                                                                           0 EUR
Sleutel bij laten maken                                                                                                                15 EUR
Nooit meer normaal een verzekering af kunnen sluiten omdat je geregistreerd staat als fraudeur                Onbetaalbaar
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

Raymen

Hey,

Als ik hem tegenkom laat ik het je weten.

Mag het ook een ander model zijn  ;) ;D

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

dvd-fan

 ;) Rayman heb jij hem niet? Kan me nog herrineren dat ze jou fiets ook gejat hebben bij Stadium in Tilburg Noord.
Robin
Zappitti one , Denon X2600H, Panasonic 4k TV, Phonar LS

Raphie

Vraag het eens aan Chrisje en de andere FOKschaapjes, zij weten tegenwoordig alles van fietsen en hebben hier uit pure verveling zelfs een apart topic over geopend.
Je kan de desbetreffende forumleden tevens herkennen aan het gebruik van 1 van de eerste 100 afbeeldingen die je vindt op het moment dat je FIETS intypt in google afbeeldingen ;D
JBL PRX Power!

sj0er-D

Quote from: Raphie on October  3, 2008, 13:29:32
Vraag het eens aan Chrisje en de andere FOKschaapjes, zij weten tegenwoordig alles van fietsen en hebben hier uit pure verveling zelfs een apart topic over geopend.
Je kan de desbetreffende forumleden tevens herkennen aan het gebruik van 1 van de eerste 100 afbeeldingen die je vindt op het moment dat je FIETS intypt in google afbeeldingen ;D
nope.. ik heb fietsenstalling gezocht ;)

beunky

Quote from: Enno on October  3, 2008, 06:56:16
:-X


Gazelle SPN:1                                                                                                                            699 EUR
Sleutel in fiets laten zitten                                                                                                           0 EUR
Sleutel bij laten maken                                                                                                                15 EUR
Nooit meer normaal een verzekering af kunnen sluiten omdat je geregistreerd staat als fraudeur                Onbetaalbaar

;D ;D
Maar absoluut helemaal mee eens natuurlijk.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Raymen

QuoteRayman heb jij hem niet? Kan me nog herrineren dat ze jou fiets ook gejat hebben bij Stadium in Tilburg Noord.
Robin

;D ;D ;D ;D

En nog steeds niet gevonden.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Stadium III

Quote from: Raymen on October  3, 2008, 16:29:30
;D ;D ;D ;D

En nog steeds niet gevonden.

Mvrg,
Raymen

Heb die volgens mij nog in mijn schuur erbij staan !
Bij de fiets van erik ! :P
5.2.4 Marantz Klipsch setup

Raymen

Hmmm,


Dan zal ik eens znel de wouten bellen.

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Peerless Monster

#16
Tilburg-Noord?
Verdi plein misschien?
Want is toch niet de plek om te komen met zo'n dure fiets.
Ik kom daar vandaan en heb er wat lijntjes uitgezet.
Sterkte met het verwerken met je verlies van de ouders.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Eriks

Dank voor de sterkte wensen....
Ik verwacht er ook niet te veel van maar als je nu helemaal niks doet gebeurt ook 100% niks. vandaar dit topic.
Nogmaals dank voor de reacties en de steunbetuigingen

VlisChris

Quote from: Raphie on October  3, 2008, 13:29:32
Vraag het eens aan Chrisje en de andere FOKschaapjes, zij weten tegenwoordig alles van fietsen en hebben hier uit pure verveling zelfs een apart topic over geopend.
Je kan de desbetreffende forumleden tevens herkennen aan het gebruik van 1 van de eerste 100 afbeeldingen die je vindt op het moment dat je FIETS intypt in google afbeeldingen ;D

Mwaah. Pure verveling. Eerder iets met humor. Maar dat moet je dan wel kunnen snappen.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.