Welke progr. dvd-speler ???

Started by pkool, May 28, 2003, 19:41:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pkool

hallo,
ik ben van plan om binnenkort een nieuwe dvd-speler te kopen.
Ik ga hem aansluiten op m'n projector (infocusx1), ik wil er een kopen met prog. scan en component uit zodat ik hem met een component kabel aan kan sluiten.
Of is via de vga beter? ???
De volgende dvd-spelers heb ik gevonden die voldoen aan m'n eisen (pal prog. component, niet te duur)
-philips dvd 963sa
-revoy/kiss
-harman kardon dvd25

Zijn er misschien nog meer spelers in deze categorie en welke heeft dan de beste beeldkwaliteit?

M.vr.gr. Pkool

Roland

Je kan de Marantz 4300 er ook nog bijzetten.

Ik heb zelf de Philips. Bevalt uitstekend. PS PAL te enablen met de afstandsbediening die je erbij krijgt. Regiovrij kan met Pronto, Palm, ....
Ondersteunt ook nog eens SACD en heeft upsampling voor CD.
Prijs rond de 400 euro is mogelijk.

AiaG

#2
Als je wat minder geld uit wil geven maar toch een Progressive-Scan speler wilt is dit een optie

http://catalog2.panasonic.com/webapp/wcs/stores/servlet/ModelDetail?storeId=11251&catalogId=11005&itemId=63057&catGroupId=11059&modelNo=DVD-S35S&surfModel=DVD-S35S

Prijs ligt rond de € 180,=

Greetingz
Anger is a Gift

pkool

Die marantz ziet er inderdaad ook zeer goed uit, ik kan alleen nergens vinden of deze ook pal PS ondersteunt. Of dat je het simpel aan kan zetten via een menu o.i.d.
Weet iemand dat? ???

Roland

Quote from: pkool on May 29, 2003, 23:20:32
Die marantz ziet er inderdaad ook zeer goed uit, ik kan alleen nergens vinden of deze ook pal PS ondersteunt. Of dat je het simpel aan kan zetten via een menu o.i.d.
Weet iemand dat? ???
Ik dacht dat je de firmware moest flashen met een CD'tje....