B110 stereo

Started by Guester, September 25, 2008, 20:28:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MLCinema

Mooi spul! Welk merk is dat overigens?
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Guester

Sonos - Spotify

Guester

De interlink mag blijven, de rest gaat terug.

Geen goede match met mijn set, de speaker kabels klinken mij niet neutraal genoeg en met de voedingskabel hoor ik eigenlijk geen verschil.

De interlink is trouwens een verbetering; moeilijk te verwoorden vind ik maar het klinkt gewoon net allemaal iets beter.

De 'black connection' speaker kabels zal ik nog niet zo snel vervangen.
Sonos - Spotify

Guester

Weekend begint goed:

Chris Rea-the very best of
Dire Straits-Brothers In Arms
Pink Floyd-Dark Side Of The Moon

Zijn binnen gekomen vandaag. :)
Sonos - Spotify

Daklem

Ik zou als ik jou was eens kijken naar de 47 labs OTA 4708 interlink. Cleane interlink voor een goede prijs :)

Misschien helemaal nog niet zo verkeerd in jouw set aangezien je neutraal zoekt, en clean. Ook als speakerkabel niet verkeerd :)

Mooie set, prachtige speakers ;)  :wub: Wat blijven het toch beauties.  :wub:

Guester

Dank je. Die kabel wil ik ook zeker eens proberen.

Sonos - Spotify

Guester

Zo, straks ga ik beginnen aan mij flexy rack.

Het wordt een simpele uitvoering met dubbele mdf platen (36mm dik).
Geen zand en etc.

Hoop dat dit is wat ik zoek en zoniet dan zijn de kosten beperkt.  ;)

En nu om hout en draadeinden en moeren en schuurpapier en lijm en verf en rollers en ....
Sonos - Spotify

Guester

#57
Vorderingen:



Nu een nachtje laten drogen in de klemmen.
Morgen schuren en de eerste grondlaag erop.
Sonos - Spotify

Alex Groningen

Ben benieuwd naar je meubel.Succes.

Guester

Schuren en gaten boren:


In de grondverf:


Sonos - Spotify

R

Tip: zet de zijkanten een paar keer extra in de grond+ aflak. De krijg je wellicht de lijmnaad eronder gedekt. Dit gaat niet makkelijk namelijk.

S@m

#61



Woon je alleen of heb je een heel lieve partner...

ajbeefde

Quote from: S@m on March  6, 2009, 13:50:03



Woon je alleen of heb je een heel lieve partner...

Hoezo, zoek je verkering?  ;)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Guester

Quote from: R on March  6, 2009, 13:18:21
Tip: zet de zijkanten een paar keer extra in de grond+ aflak. De krijg je wellicht de lijmnaad eronder gedekt. Dit gaat niet makkelijk namelijk.

Ga ik zeker doen.
Sonos - Spotify

Guester

Quote from: S@m on March  6, 2009, 13:50:03



Woon je alleen of heb je een heel lieve partner...

Samenwonend en ja eigenlijk is ze best lief...
Sonos - Spotify

Guester

Quote from: ajbalmere on March  6, 2009, 13:54:18
Hoezo, zoek je verkering?  ;)

Is daten hier niet verboden  ???
Sonos - Spotify

S@m

Quote from: ajbalmere on March  6, 2009, 13:54:18
Hoezo, zoek je verkering?  ;)

Lijkt me wel leuk om er een dedicated luisterruimte bij te hebben....... :smile:

Guester

Meubel is bij mij uiteindelijk niet meer door gegaan, vond hem in elkaar toch niet geheel hier passen.

Sonos - Spotify

S@m

Quote from: willem_tdi on March 19, 2009, 16:06:12
Meubel is bij mij uiteindelijk niet meer door gegaan, vond hem in elkaar toch niet geheel hier passen.



Als ik je woonkamer bekijk dan lijkt me een eenvoudig houten meubel(tje) erg mooi...

Guester

Ik denk ook dat ik daar nu mee wacht tot ik groter woon en dan een mooi wandmeubel koop waarschijnlijk in een teak combinatie mt rvs.

Het staat nu weer terug op de kubus.
Mijn inrichting is strak met designaccenten.
Tevens moet dit geheel dan warmte uitstralen.

Sonos - Spotify

S@m

Quote from: willem_tdi on March 19, 2009, 16:37:38
Tevens moet dit geheel dan warmte uitstralen.



...en dat doet teak!

Guester

Naar aanleiding van wat kabeltopics te lezen wil ik jullie nog het volgende meedelen: mijn vriendin hoort kabel verschillen.
Toen ik de Xindak luidspreker kabel hier op bezoek had, kon zij moeiteloos blindelings aangeven op welk kanaal deze kabel zat. Dit bevestigt voor mij dat er toch hoorbare verschillen zijn.

Zij vond trouwens de Xindak (naar mijn mening teveel kleuring) mooier klinken.
De interlink is trouwens wel blijven hangen.
Sonos - Spotify

frank2

probeer eens virtual dynamics de david serie, erg neutraal en erg open. Ik heb nog nooit betere gehoord.
(gebruik ze zelf ook) te koop bij wenwaudio. Zijn de laatste tijd erg in prijs gedaald. Een opmerking: een vreselijk stugge kabel maar hij klinkt erg goed
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Guester

De prijzen zijn nog niet gering  :D.
Ik denk dat ik min of meer mijn keuze gemaakt heb; Blue Heaven of de Ota.
Misschien zo laten; eigenlijk klinkt het nu ook niet gekleurd. Maarje het kriebelt zo af en toe.

Graag zou ik eens luisteren naar een Lavardin IS. Dit lijkt me toch wel een hele mooie versterker voor mij.
Moet wel nog even sparen ;)
Sonos - Spotify

Guester

Nieuwe aanwinst:



Staat warm te draaien.

Sonos - Spotify